امانوئل Acho نشانه دو کتاب مقابله با Macmillan

مک میلان ناشران اعلام کرد که انتشار دو کتاب از امانوئل Acho, میزبان ویروسی ضربه سری ویدئو "ناراحت کننده مکالما

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

مک میلان ناشران اعلام کرد که انتشار دو کتاب از امانوئل Acho, میزبان ویروسی ضربه سری ویدئو "ناراحت کننده مکالمات با یک مرد سیاه و سفید" در یک اپرا کتاب مشخصات ناشر. اولین کتاب نیز با عنوان ناراحت کننده مکالمات با یک مرد سیاه پوست به دست آورد توسط Flatiron, کتاب جمهور باب میلر و منتشر خواهد شد در 10 نوامبر سال 2020 با سردبیر ارشد Meghan Houser در حال ویرایش. کتاب دوم ناراحت کننده مکالمات با یک پسر شد به دست آورد Macmillan children's Publishing Group رئیس جمهور جان Yaged و خواهد بود ویرایش شده توسط جنیفر Besser معاون ارشد رئیس جمهور و ناشر و Mekisha Telfer ارشد سردبیر در خروش جویبار را فشار دهید.

"امانوئل Acho ایجاد یک فضا برای باز کردن دیافراگم برای درک توسط شکستن ترس سرخوردگی تعصبات و پیشداوری هفته به هفته گفت:" اپرا وینفری. "به نظر من این یک امتیاز قادر به کمک به او را نگه دارید انجام این کار خوب است که او نامیده شده است به انجام. من نمی توانم صبر کنید تا این کتاب در دسترس است به هر کسی که بخواهد به باز کردن ذهن و قلب خود را به خود را ناراحت کننده گفتگو."

"در حالی که من هیجان زده واکنش به سری های من, من می خواستم هرگز این فقط یک رسانه های اجتماعی لحظه گفت:" Acho یک زمان Fox Sports تحلیلگر و بازیکن سابق NFL برای کلیولند براونز و فیلادلفیا ایگلز. "به منظور اثر تغییر واقعی این ناراحت کننده مکالمات نیاز به فراتر از صفحه نمایش—به همین دلیل است که من با قرار دادن آنها بر روی صفحه بیش از حد. من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که اگر شما می خواهید برای رفتن سریع, شما به تنهایی. اما اگر شما می خواهید برای رفتن به دور شما بروید با هم. من افتخار دارم به یک شریک و حامی در اپرا وینفری و مک میلان ناشران."

ناراحت کننده مکالمات با یک مرد سیاه و سفید است, راهنمای ضروری به حقایق آمریکایی ها نیاز به دانستن به آدرس نژادپرستی نظاممند است که رفته برای نسل های. با همان باز دل سخاوت ساخته شده است که خود تصویری سری یک پدیده Acho پردازد تمام سوالات سفید آمریکایی می ترسند به درخواست است—آن را به بهترین می گویند "سیاه" یا "آفریقایی"?, چه فرهنگی تخصیص?, چرا نژادپرستی معکوس واقعی است؟, و مهمتر از همه چه می توانم انجام برای پیوستن به زاد نژادپرستی مبارزه ؟

"امانوئل Acho صدای یکی همه ما نیاز به شنیدن در حال حاضر میلر گفت:". "او ویدئوها و کتاب او نوشته شده است به طور همزمان صادقانه و همدلانه در راه است که تشویق می کند گوش دادن واقعی گوش دادن—در زمان ملی فرضی است که نیازمند آن است. ما نمی تواند بیشتر افتخار به خود ناشر است."

ناراحت کننده مکالمات با یک پسر سیاه و سفید قابل دسترس است کتاب برای کودکان برای یادگیری در مورد نژادپرستی نظاممند و نژادپرستانه رفتار است. برای سوالات بی دست و پا سفید و سیاه و سفید غیر پدر و مادر نمی دانم که چگونه به پاسخ این کتاب یک راهنمای ضروری برای کمک به حمایت از ارتباطات در مورد چگونه به از بین بردن نژاد پرستی در میان نسل جوان ما.

"ناراحت کننده مکالمات درخواست برای بچه ها بیش از حد" گفت: Yaged. "توسط اتصال با و آموزش کودکان قبل از آنها کمك کلیشه های نژادی امانوئل Acho است kickstarting مهم بحث تغییر خواهد کرد که آینده ما بهتر است. ما در حال افتخار به بخشی از این روند"

UTA نمایندگی Acho در معامله.

در مورد مک میلان

مک میلان ناشران جهانی تجارت چاپ و نشر کتاب شرکت با برجسته چاپی در سراسر جهان است. مک میلان منتشر طیف گسترده ای از برنده جایزه کتاب کودکان و بزرگسالان در تمام دسته بندی ها و فرمت های.

ایالات متحده ناشران شامل Celadon کتاب Farrar, Straus and Giroux, Flatiron, کتاب, Henry Holt & Company, Macmillan, صوتی, Macmillan children's Publishing Group, St. martin's گروه انتشارات و الطور و کتاب. در انگلستان و استرالیا و هند و آفریقای جنوبی مک میلان منتشر تحت پان Macmillan نام. شرکت آلمانی Holtzbrinck دویچه Buchverlage شامل در میان آن تدريجا S. فیشر Kiepenheuer & Witsch, Rowohlt و Droemer Knaur.

مک میلان ناشران است که یک بخش از Holtzbrinck Publishing Group, یک خانواده بزرگ متعلق به شرکت رسانه ای مستقر در اشتوتگارت آلمان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن