تونی Zosherafatain ساخته شده یک فیلم در مورد 'ترانس در Trumpland.' خواهد هالیوود حمایت از آن ؟

Lآیک بسیاری از آمریکایی ها که برای رای دادن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تونی Zosherafatain شاهد انتخابات ریاس

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

Lآیک بسیاری از آمریکایی ها که برای رای دادن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تونی Zosherafatain شاهد انتخابات ریاست جمهوری 2016 به عنوان یک حوزه آبخيز لحظه ای که اقدام لازم را در بخشی خود را.

"هفته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن برنده من واقعا در شوک" Zosherafatain گفت: روزانه وحش در یک مصاحبه تلفنی. "من تا به حال این احساس, 'OK او را برای رفتن به آمده پس از trans جامعه است.'"

در حقیقت او نیست اشتباه است. از روزهای اولیه خود را راست تا این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کار کرده است برای پاک کردن ترانس آمریکایی ها از وب سایت رسمی حذف حمایت از تبعیض ممنوع ترانس اعضای نظامی قانونی تبعیض بر اساس دین و ایجاد قوانین جدید ممنوعیت ترانس زنان از زنان پناهگاه و اختصاص داده شده خود را توانا و منابع حقوقی سعی کنید برای جلوگیری از ترانس مردم از درمان به همان اندازه.

"مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات را ترک کرده اند من احساس نامرئی تهدید و مطمئن نیستید در مورد آینده گفت:" Zosherafatain. اول فکر کردم به ضد خود بسیار دقیق پیش بینی بود به استفاده از استعداد خود را به عنوان یک فیلمساز و او گفت که زمانی که او آمد تا با عنوان: ترانس در Trumpland.

"من تا به حال شده است ساخت برخی از فیلم های قبل از آن سال," او گفت:. 32-در سال بوستون بومی فیلم حرفه ای را آغاز کرد با من Tیک مجموعه مستند در مورد نما تجارب متنوع فرهنگی تنظیمات. او قبل از فیلم شامل پیدا کردن سرو, Fratelloو من Isak.

"پس گفتم من نیاز به انجام این کار. من نیاز به ترکیب من ترانس هویت ایرانی-آمریکایی هویت و ترس و ترجمه که به فیلم برای کمک به ما بگویید داستان است.'"

چه اتفاقی افتاد بعد آشنا خواهد بود به هر کسی که با یک چشم انداز اما تعداد کمی از منابع است. Zosherafatain صرف سه سال آینده در حال توسعه به مفهوم ایجاد تولید و جمع آوری پول از طریق Kickstarter. در سال گذشته با تامین مالی و یک برنامه در محل ترانس مرد مجموعه ای از زادگاه خود شهر نیویورک به کارولینای شمالی می سی سی پی و تگزاس و آیداهو.

او و خدمه فیلم مصاحبه چهار ترانس آمریکایی ها در آن چهار متحده که در آن حال خود را یک چالش روزانه است چرا که از هر دو محلی و فدرال ظلم و ستم.

"اینها متحده که در آن شما در حال رفتن به همان حقوق را به عنوان شما را در نیویورک یا کالیفرنیا," او گفت:.

بزرگترین موانع Zosherafatain و خدمه اش در صورت پیدا کردن یک توزیع کننده و در هم پیچیده ثابت یورش اخبار تأثیر ترانس جمعیت با مصاحبه های انجام شده از یک سال پیش.

"به نظر می رسد مانند هر هفته وجود دارد مانند یک حمله جدید در ترانس, جامعه," او گفت:. "آنچه ما در حال انجام است که شامل بسیاری از اخبار کلیپ تلاش برای نگه دارید تا تاریخ با توسعه چیز مطمئن شوید که در پایان فیلم است که تا به امروز در مورد مسائل جاری. آن را صادقانه سخت است برای پیگیری از آن... درج سیاسی عناوین به فرد سفر از هر یک از شخصیت در چهار متحده است."

آیداهو—که در آن نما دانشجویی ورزشکاران ممنوع از رقابت با دانش آموزانی که به ترانس, همچنین شناخته شده به عنوان cisgender—است که در آن Zosherafatain مصاحبه بازنشسته ارتش گروهبان. شین ارتگا.

او یک جنگ عراق جانباز و دریایی سابق آمریکا که انتقال در حالی که در وظیفه فعال است. در علاوه بر این به اشتراک گذاری افکار خود را در مورد تهمت ترانس نظامی ممنوعیت ارتگا صحبت در مورد دولت و تاثیر آن در ترانس بومی که او یک عضو.

در می سی سی پی Zosherafatain ملاقات Evonne Kaho های اجرایی در حال اجرا یک سازمان غیر انتفاعی با بهره گیری ترانس جمعیت زادگاه او را از جکسون.

"او یک زن سیاه, ترانس زن," او گفت:, "شناخته شده به عنوان مادر ملکه جنوب, چرا که او کاملا به معنای واقعی کلمه گرفته شده در بی خانمان ترانس مردمی... مسکن مردم آنها HIV مراقبت از آنها مراقبت های بهداشتی. او یک فرد باور نکردنی و بسیار انعطاف پذیر کاری انجام کار لازم است آنها را مجبور به انجام در جنوب."

یکی دیگر از فصل Zosherafatain به کارولینای شمالی برای دیدار با 15 سال trans پسر به نام خاکستر و مادر او دیزی است.

"خاکستر داستان در این فیلم واقعا تمرکز بر روی شروع از دبیرستان به عنوان یک تازه انتقال نوجوان و همچنین خود را در نبرد با دولت خود و خود را ضد ترانس, حمام, لایحه," او گفت: صحبت از HB2 های 2016 قانون است که تنها در نهایت حل و فصل توسط یک قاضی فدرال در ماه جولای سال 2019. "بود که بسیار ویرانگر می دانید ؟ در اینجا شما در حال بیرون آمدن به عنوان خود واقعی خود را و شما حتی نمی توانید حق استفاده از حمام."

چهارمین و آخرین فصل با تمرکز بر مهاجرت.

Zosherafatain و تیم خود را از سفر به هوستون تگزاس به صحبت با ربکا Chapa-گارسیا. "او یک مکزیکی-آمریکایی ترانس زن است. او به اینجا آمد از نظر قانونی به عنوان یک بچه اما [خانواده] اعتقادی نداشته خود ویزا. بنابراین او توسط ICE در بازداشت چهار بار پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به دست آورد. و هر بار در حالی که در یخ بازداشت او misgendered جامعه. جلوگیری از مصرف هورمون او. پس داستان او با تمرکز بر سفر خود را از طریق یخ بازداشت به اعطای پناهندگی."

این فیلم است و در حال حاضر در فرایند ویرایش. سه نام بزرگ در ترانس جامعه اعلام شده است به عنوان پشتوانه تولید: بازیگر ردیابی Lysette اعلام شد به عنوان تهیه کننده اجرایی در روز چهارشنبه در کنار ترانس فعال و پیشگام عمده خانم گریفین-Gracy.

اواخر چهارشنبه Zosherafatain نشان داد یک سوم تهیه کننده اجرایی: Instagram احساس Chella انسان نما ناشنوا genderqueer بازیگر و هنرمند و فرد یهودی از رنگ با یک و نیم میلیون پیروان.

Zosherafatain ماموریت در حال حاضر برای پیدا کردن یک توزیع خواهد شد که انتشار فیلم خود را در ماه اکتبر سال 2020 فقط قبل از انتخابات ریاست جمهوری. اما او اعتراف کرد, او را قبول, بعد, تاریخ انتشار, اگر این است که آنچه در آن طول می کشد برای دریافت آن دیده می شود.

"من فکر می کنم مردم در حال رفتن به نیاز به منعکس کننده بر مغلوب ساختن پیشی جستن دوران هر چه اتفاق می افتد" Zosherafatain گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن