مل گیبسون جدید Pro-خشونت پلیس فیلم دیوانه نژادپرستانه

Tدر اینجا مسلما هیچ چیز در این دنیا باید کمتر در حال حاضر از نیروی طبیعتیک فیلم با بازی مل گیبسون و امیل هرش ب

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

Tدر اینجا مسلما هیچ چیز در این دنیا باید کمتر در حال حاضر از نیروی طبیعتیک فیلم با بازی مل گیبسون و امیل هرش به عنوان trigger-happy پلیس با خشونت pasts و-بدون-زندانیان نگرش که وظیفه نجات یک مرد سیاه و یک تازه کار, لاتین, افسر و یک نازی نسل (و سرقت آثار هنری) از شر پورتوریکو خائنانی در طول یک دسته 5 طوفان در سن ژوئن. چه خواهد بود بی مزه رتروگراد مزخرف هر زمان دیگر بازتاب در این لحظه خاص در تاریخ ایالات متحده به عنوان تقریبا cataclysmically تن-ناشنوا و توهین تبدیل کارگردان Michael لهستانی را هیجان انگیز (VOD در 30 ژوئن) به سال ترین misbegotten سرمایه گذاری.

نوشته شده توسط Cory میلر با تمام اصالت و لطف فورچون کوکی نبوت نیروی طبیعت ستاره هرش به عنوان افسر Corrigan که به دستور مافوق خود به ترک بررسی امنیت در پست صیقلی سن ژوئن باقی مانده ساکنان و همراه با کمک افسر تازه وارد پنا (استفانی کیو)—برای حمل و نقل آنها را به ایمنی پناهگاه. Corrigan هیچ میل واقعی به تخلیه هر کسی که از آنجا که او می گوید پنا تلاش برای انجام کار درست همواره منجر به شکایت رسمی از ناسپاس شهروندان است که خنثی کردن یک پی حرفه ای تبلیغات. او یک خسته سفید آمریکا پلیس که حاضر به یادگیری زبان اسپانیایی و ممانعت از کمک به مردم محلی است. اگر که نمی توان او را فوری تجسم اجرای قانون عدم تحمل این واقعیت است که او فرود آمد و در این پاسگاه با تشکر رسوا قبل از حادثه—شامل بی پروا شلیک سلاح های خود و گرفتن یک زن بی گناه کشته شدند که هزینه او کارآگاه NYPD کار مطمئنا می کند تحکیم جایگاه خود را به عنوان یک آبی زندگی می کند ماده خزش علاقه مند تنها در خود و کسانی که نگاه و صدا و فکر می کنم او را دوست دارم.

که Corrigan یک شخصیت که قبلا مرتکب خشونت علیه زنان توسط هرش برای بدنام خفه برترین استودیو های اجرایی تا زمانی که او از دست داده آگاهی در 2015 را در جشنواره فیلم ساندنس می افزاید: یک لایه اضافی از دوده به نیروی طبیعت. و این که قبل از جنسیتی نژادپرستانه و ضد یهودی گیبسون به نظر می رسد! خوار بازیگر co-stars به عنوان ری یک پلیس سابق که در کنار او, دکتر, مادر تروی (کیت باسورث), زندگی در آپارتمان ساختمان که Corrigan و پنا باد در بعد از موافقت خود را گریفین (ویلیام Catlett)—یک پسر سیاه و سفید که در یک فروشگاه مواد غذایی درگیری—بازگشت به خانه خود را به خوراک خود را به طرز مرموزی گرسنه حیوان خانگی. زودتر او ساخته شده خود را بر روی صفحه نمایش ورودی از گیبسون را دائما سرفه ری اعلام می کند: "از زمان PD پر از پذیری است که به مراقبت بیشتر در مورد بدهی و سیاست است." دقیقه بعد او را به لاف زدن در مورد چگونه, زمانی که برخی از فردی به نام یک بار در یک جعلی جرم و جنایت گزارش تنها به ادم احمق و سپس پاسخ افسران با BB gun او در زمان مراقبت از استمناء—یکی دیگر از ناسپاس شهروند amirite?—با شکستن انگشتان خود را.

نیروی طبیعت فانتزی در مورد misogynistic قفقازی پلیس (ری "دقیقا نمی پاسخ به زن قدرت" پنا به سرعت یاد می گیرد) با یک تمایل برای استفاده از ظاهرا موجه نیروی شدید. که به تنهایی باعث می شود آن را یک اعتراض و نوع ورزش است. در عین حال در سال 2017 طوفان ماریا فاجعه مواد بهره برداری از داستانی پورتوریکو طوفان برای ارزان و ساختگی سفید-ناجی لرزش آن را هل می دهد به قلمرو زشتی. با توجه به اینکه امور روایت بعدی فاسد معلوم نیست تعجب آور است. برای مثال گریفین اعتراف می کند که او نقل مکان کرد به پورتوریکو پس از برنده شدن در یک حل و فصل مالی در برابر NYPD برای ستم و آزار و خریداری حریص پت (نگه داشته و پشت درهای قفل شده) که او را آموزش دیده برای حمله به پلیس و در حال حاضر احساس گناه برای گرفتن که "پول خون" در وهله اول. پیشنهاد آن را روشن است که آمریکایی ها می دانند که خشونت پلیس جعلی است و هر که برای جبران آن نتیجه است ناخواسته.

نیروی طبیعت ترکیبات که بسیار ناراحت کننده مفهوم با داشتن گریفین سالمندان, آلمانی, همسایه Bergkamp (Jorge Luis راموس) اعتراف است که او نیز می داند خیلی سنگین گناه از پول خون از او به ارث برده بها pilfered آثار هنری خود را از رایش سوم پدر است. نازی ها و آمریکایی ها برابر به عنوان قوم و خویشی خود نفرت دزد اگر چه آنها هنوز هم دلسوز ارقام زیرا آنها یا پشیمانی از رفتار خود (گریفین) و یا نمی فعالانه آنچه را که نبود ایشان (Bergkamp). با توجه به این که او پسر یک هار انکار کننده هولوکاست (و raving anti-Semite) Gibson, مشارکت در یک فیلم شامل likeably پشيمان مرد با نازی ها نسب به سختی می آید به عنوان یک شوک است. اما چرا لهستانی یا باسورث می خواهم به خود را درگیر در چنین dreck گیج کننده باقی می ماند.

همانطور که برای طرح خود Corrigan, ری و تروی—که دارای یک سنتی پسر چون اسم گیبسون, مردسالارانه پدر به طور طبیعی می خواستم یک پسر—پیدا کردن خود را رقیب با یک باند از سارقان به رهبری جان باپتیست (David Zayas) که ویژگی های تعریف هستند که او می داند زیادی در مورد نقاشی های کلاسیک و هیچ تردیدی با قتل مردم در خون سرد. بسیاری از خسته کننده fistfights و shootouts امدن هر یک بهر از گذشته است.

"نامقدس است که بهترین راه برای توصیف نشسته طریق 91 دقیقه از مل گیبسون و امیل هرش به عنوان ناهموار شلیک-اولین بپرسید-سوال-بعد از پلیس گانینگ کردن هیسپانیک خائنانی..."

هر قدم در طول راه این است که ساختگی فراتر از باور است اما در halfhearted B-movie راه به طوری که شما تقریبا می توانید احساس فیلمسازان برش گوشه چرا که آنها سرمایه گذاری کافی در این مواد به قرار دادن تلاش به ساخت هر چیزی محتمل است. جایی است که بیشتر آشکار از با توجه به گریفین آه چندان مناسب جانور که اوجی هدف telegraphed فوری آن معرفی شده است. در عین حال آن را برای بیشتر از آنچه بر روی صفحه نمایش در اینجا از جمله تصادفی آپارتمان مصلحت مجهز با سلاح و جان باپتیست دانستن چیزهایی که او می تواند احتمالا نمی دانید—یعنی در مورد Corrigan مشکل گذشته به دلیل, به عنوان او توضیح می دهد: "من همه چیز را می دانم. من جان باپتیست".

نامقدس است که بهترین راه برای توصیف نشسته طریق 91 دقیقه از مل گیبسون و امیل هرش به عنوان ناهموار شلیک-اولین بپرسید-سوال-بعد از پلیس گانینگ کردن هیسپانیک خائنانی و نجات غیر پورتوریکو مردان و زنان مجموعه در برابر طوفانی پس زمینه به معنای به یاد یک زندگی واقعی فاجعه است. نیروی طبیعت است که در این راستا یک رجعت به بسیار آشنا استاندارد-موضوع نوع عمل امر است که در آن افسران پلیس در حال عذر خود را باطل گناهان زیرا چنین خصومت صحبت می کند برای خود محترم مروت و نور پوست کاراکتر همواره به کمک درمانده و سپاسگزار—تیره پوست مردمی است. حتی قبل از اخیر جورج فلوید تظاهرات و همراه خواستار اصلاحات از تحمل موسسات که قالب بود که منسوخ شده و ناخوشایند است. امروز هر چند آن reeks بسیار قدیمی مدرسه unseemliness اکثر آمریکایی ها آماده حرکت به گذشته است.

آخرین مطالب