اتحادیه اروپا و بریتانیا رهبران حکومت دوره گذار فرمت

رهبران اتحادیه اروپا و بریتانیا PM می گویند آنها سعی خواهد کرد برای تزریق نیروی جدید به متوقف مذاکرات در پست-B

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

رهبران اتحادیه اروپا و بریتانیا PM می گویند آنها سعی خواهد کرد برای تزریق نیروی جدید به متوقف مذاکرات در پست-Brexit روابط تجاری است. هر دو طرف مرتکب شده اند به سرعت مذاکرات در جعل تازه روابط بیش از تابستان است.

بریتانیا و اتحادیه اروپا توافق کردند که روز دوشنبه به شدت مذاکرات طی هفته های آینده به منظور رسیدن به یک معامله تجارت در پایان سال است.

نخست وزیر بوریس جانسون در روز دوشنبه برگزار می شود یک ویدئو کنفرانس با رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen و شورای اروپا رئیس چارلز میشل در تلاش برای نفس کشیدن هوای تازه زندگی را متوقف مذاکرات بر آینده اتحادیه اروپا و بریتانیا روابط.

یک زمان موقت معامله است به پایان می رسد در تاریخ 1 ژانویه سال آینده است. لندن در حال حاضر رد درخواست زمان بیشتری برای نمایندگان خود را برای رسیدن به یک معامله.

"دوره گذار خواهد شد در نتیجه تا پایان روز 31 دسامبر 2020, در خط با مقررات خروج توافق" با توجه به بیانیه مشترک صادر کردند.

ادامه مطلب: مبارزه با تروریسم در اروپا: اتحادیه اروپا متهم انگلستان از تلاش برای حفظ منافع اقتصادی در میان coronavirus رکود اقتصادی

چک آداب و رسوم

احزاب "به حمایت از برنامه های ... به شدت این مذاکرات در ماه جولای و به ایجاد شرایط مساعد برای انعقاد و تصویب یک توافق قبل از پایان سال 2020" در این بیانیه گفت و گفت که هر دو طرف موافقت کرده بود که "جدید شتاب لازم بود" در متزلزل روند.

"این باید شامل صورت امکان پیدا کردن اولیه درک اصول اساسی هر توافق است."

دولت بریتانیا در هفته گذشته گفت که این امر معرفی مرزی کنترل در مراحل پس از ژانویه 1, آخرین سیگنال است که این کشور — که در طول تاریخ پرورشی بیشتر از آن کنترل مرز به همسایگان اروپایی به ویژه فرانسه -- و نه خواهد بود آماده برای نظارت بر آن را نقطه ورود در زمان.

انگلستان واردات بیشتر کالاهای اتحادیه اروپا را به جای آن قادر خواهید بود برای به تاخیر انداختن ارسال آداب و رسوم اعلان و یا پرداخت تعرفه برای شش ماه اگر چه آنها مورد نیاز خواهد بود برای نگه داشتن آداب و رسوم ، کامل چک می شود انتظار می رود در جای خود قرار داده ژوئیه سال آینده.

بحث بین اتحادیه اروپا و مذاکره کننده میشل Barnier و همتای بریتانیایی دیوید فراست باید بیشتر صورت گرفته توسط لینک ویدئو به دلیل COVID-19 شیوع.

روز دوشنبه جلسه مجازی اولین بار بود که بوریس جانسون شخصا در مذاکرات آغاز شد که سه ماه پیش.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا میشل Barnier انتقاد انگلستان بیش از Brexit مذاکرات

kw/mh (AP, Reuters)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن