شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

مودمها کاربرد و ویژگیهای منحصر به فردی دارند از این رو برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل باید متناسب با نوع نیا

توسط NEWSCENTERALS در 2 بهمن 1399

مودمها کاربرد و ویژگیهای منحصر به فردی دارند از این رو برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل باید متناسب با نوع نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. میتوانید یکی از بستههای قبلی را به شرط داشتن اعتبار ریالی مورد نیاز در حساب ایرانسل من، تمدید کنید و یا به سراغ گزینههایی نظیر بستههای اختصاصی یا پیشنهادات ویژه ایرانسل بروید. در صورت اتمام حجم اینترنت میتوانید از اعتبار مکالمه برای استفاده از اینترنت همراه استفاده کنید (و برعکس). در غیر این صورت میتوانید با استفاده از مودمهای همراه ایرانسل، لپتاپ و سایر تجهیزات دیجیتالی خود را به صورت بیسیم و یا با استفاده از کابل به مودم وصل کنید و به شبکه اینترنت همراه ایرانسل متصل شوید. شما با خرید مودم TD LTE ایرانسل مدل TF-i60 H1 از دو قابلیت اینترنت TD LTE ایرانسل و اینترنت ۴G ایرانسل به صورت همزمان می توانید بهره بگیرید ، این دقیقا شبیه به این است که شما با یک بار خرید دو عدد مودم داشته باشید. یعنی تقریبا پیسی شما به تنها گیزنده اینترنت ایرانسل شما تبدیل خواهد شد مگر اینکه هزینه خرید یک انتن وایفای را متقبل شوید که با این هزینه میتوانید یک مودم بهتر بخرید! ترافیک ملی شامل وب سایت های منتخب داخلی از جمله گجت نیوز است و شما با خرید هر یک از بسته های اینترنت ایرانسل میتوانید در زمان مراجعه به وب سایتهای منتخب از ۵۰ درصد تخفیف در هزینه اینترنت بهره ببرید.

2. روش دوم این که یک کارت شارژ خریداری کنیم واز طریق آن اینترنت را بارگذاری کنیم. در مقالات قبلی گروه مشاوره ی هیواتک نحوه ی کانفیگ مودم دی لینک و روش تنظیمات مودم تی پی لینک را آموزش دادیم و گفتیم که در صورت وارد نشدن به صفحه تنظیمات مودم چه باید کرد . مودم همراه E5336 ایرانسل قابلیت اتصال به شبکههای اینترنت همراه ایرانسل تا نسل سوم آن یعنی 3G را دارد. همانطور که گفتیم در مودمهای همراه ایرانسل میتوان آنها را به 2 دسته اصلی؛ با پشتیبانی از 3G و با پشتیبانی از 3G و 4G دستهبندی کرد. در کنار شیار سیمکارت یک شیار کارت حافظه تعبیه شده که به کمک آن میتوان از کارتهای حافظهی Micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت در این محصول استفاده نمود. برای خرید هر یک از بسته های زیر می توانید به بخش خرید بسته اینترنت هفتگی ایرانسل مراجعه کنید. این مودم از یک صفحه نمایشگرال.سی.دی 1.45 اینچی بهره میبرد و به طور متوسط 5 ثانیه برای آماده بکار شدن زمان لازم دارد و تا 10 اتصال همزمان وایفای به خود را پشتیبانی میکند. این مودم اتصال همزمان به 10 دستگاه را پشتیبانی میکند و با استفاده از درگاه میکرو اس.دی آن میتوانید تا 32 گیگابایت حافظه را میان دستگاههای مختلف به صورت بیسیم به اشتراک بگذارید.

در زبانه SMS همانطور که از نام آن پیداست میتوانید به ارسال انبوه پیام کوتاه و خواندن پیامکهای دریافتی اقدام کنید. این مودم یکی از محصولات این شرکت است.لطفاً به این نکته توجه کنید که مبلغ پرداختی در خرید فقط هزینه مودم است و برای فعالسازی و ثبتنام مودم باید هزینه بسته در زمان ثبت نام در مراکز مجاز ایرانسل پرداخت شود.برای آشنایی بیشتر با این محصول با آی تی سام همراه باشید. وسط صفحه نام اپراتوری که مودم در حال حاضر به آن متصل شده و میزان سیگنال دریافتی در قالب نمودار مطابق تصویر ذیل نمایش داده می شود. ایرانسل هماکنون 7 مدل مودم همراه دارد که با سیم کارت های Usim نسل سوم و چهارم این شرکت همخوانی دارد و می تواند اینترنت موبایل را برای دیگر دستگاه ها نیز به اشتراک گذارند. امکانات موجود در این مودمهای همراه ایرانسل یکی دیگر از مزیتهای آن است که از جمله آنها میتوان به پنل ارسال و دریافت پیامک، کنترل و مدیریت استفاده از اینترنت و اتصالهای صورت گرفته به دستگاه، امکانات جانبی دیگر در برخی مودمها مانند نمایشگر (مدلهای E5336و E5372) و حتی پاوربانک 5200 میلیآمپرساعتی (مدل E5730) که میتواند نقش شارژر گوشی هوشمند شما در مواقع ضروری را ایفا کند.

مودم GP-2101 از دیگر مودمهایی است که در آن از فناوری TD-LTE استفاده شده و به همین دلیل میتوان با آن سرعت دانلود بسیار بالایی را تجربه کرد. در مودمهای یو.اس.بی فاقد وایفای رایجترین راه برای به اشتراکگذرای اینترنت، استفاده از قابلیت هاتاسپات لپتاپ یا دستگاه متصل به آن است که خب طبیعتا در پیسیها به دلیل عدم برخورداری از آنتن وایفای این موضوع امکانپذیر نیست! این موضوع مخصوصا در مورد نسل چهارم اینترنت همراه 4G بیشتر دیده میشود که عدم پشتیبانی از آن حتی در گوشیهای هوشمند پرچمدار وارد شده به بازار ایران هم دیده میشود. این مدوم مکعبی شکل جای بسیار کمی را اشغال کرده و با پشتیبانی از شبکه 4G سرعت دانلود و آپلود نسبتا بالایی دارد. مودم همراه E5373 ایرانسل، تقریبا تمام امکانات مودم E5372 به جز صفحه نمایشگر را دارد و البته از باتری با ظرفیت پائینتر برخوردار است که این دو موضوع به برخورداری از ابعاد کوچکتر و جمعوجورتر بودن این مودم کمک فراوانی کرده تا از ابعادی به اندازه 93.5 در 57.1 در 12.8 میلیمتر و وزن 82 گرمی برسیم.

آخرین مطالب