واشنگتن NFL team, top, برنج, متهم به آزار و اذیت جنسی

در یک داغدار گزارش ده ها تن از کارمندان سابق آمریکا NFL team متهم top برنج از سوء استفاده و آزار و اذیت. این ت

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

در یک داغدار گزارش ده ها تن از کارمندان سابق آمریکا NFL team متهم top برنج از سوء استفاده و آزار و اذیت. این تیم شده است به شدت انتقاد کرد در سال های اخیر در همه چیز از نام خود را به تیم فرهنگ است.

پانزده زنان را متهم به تیم فوتبال محلی در پایتخت ایالات متحده, واشنگتن d. C. آزار و اذیت جنسی و محل کار سوء استفاده در طول دوره تصدی خود را با توجه به واشنگتن پست.

یک گزارش منتشر شده دوشنبه دقیق ده ها تن از موارد اتهام آزار و اذیت جنسی در برابر این تیم که قبلا شناخته شده به عنوان Washington Redskins.

آنها شامل زنان گفته بودن به پوشیدن آشکار پوشاک و لاس زدن با مجموعه صاحبان یک گوینده رادیو به طور معمول با استفاده جنسی دیدگاهها برای توصیف کارکنان زن و تیم اهسته بازمزمه ادا کردن تماس با یک کارمند زن "f*cking احمق" و خواستار او پوشیدن لباس "بنابراین مردان در اتاق چیزی برای نگاه است."

در میان کسانی که متهم به بدرفتاری در حال سابق تیم COO میچ Gershman مدیر سابق pro پرسنل آل سانتوس رئیس جمهور سابق عملیات کسب و کار دنیس گرین و سابق گوینده رادیو لری مایکل.

مایکل به طور ناگهانی اعلام بازنشستگی خود را در اوایل این هفته. سانتوس از کار اخراج شد و موقعیت خود را در اوایل این هفته پس از گذراندن بیش از یک دهه با این تیم است.

ادامه مطلب: آزار و اذیت جنسی در حال افزایش است در محل کار: مطالعه

تیم فرهنگ گلایه

مالک تیم دانیل اسنایدر بود و نه متهم به اذیت و آزار زنانی که جلو آمد. اما چندین کارمندان سابق گفت: به طور کلی فرهنگ محیط زیست است که مجازات نیست آوریم. او متهم شده بود از تحقیر تیم برتر مقامات از جمله تمسخر گرین برای اینکه یک مرد, تشویق کن, در حالی که در کالج.

اسنایدر حاضر به مصاحبه برای داستان. دیگر متهم به تیم کارکنان نیز حاضر به مصاحبه.

ادامه مطلب: واتیکان مسائل جدید دستی در گزارش سوء استفاده جنسی

این اولین بار نیست که این تیم شده است متهم به سوء رفتار جنسی.

یک 2018 گزارش نیویورک تایمز گفت: تیم cheerleaders به حال خود مصادره گذرنامه در طول یک تقویم عکس در کاستاریکا است.

برخی از آنها مجبور به ژست بی انتها و یا پوشیدن چیزی جز رنگ بدن در طول ساقه در مقابل تیم حامیان و ورزشگاه suite دارندگان بلیط.

این تیم دستخوش تغییرات متعددی در ماه های اخیر از جمله یک سر مربی جدید و از بین بردن این تیم نام "ردسکینز" در اوایل این هفته پس از چند دهه از واکنش در برابر آنچه در نظر گرفته شده است یک نژادپرست نام. یک نام جدید اعلام نشده است.

اسنایدر استخدام DC شرکت حقوقی Wilkinson والش LLP به بررسی تیم, فرهنگ, سیاست و سوء اتهامات.

kbd/mm (Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب