Ex-Cop درک چوین به نظر می رسد در دادگاه می شود $1.25 میلیون وثیقه در جورج فلوید پرونده قتل

اخراج مینیاپولیس افسر پلیس که خود را برگزار زانو در جورج فلوید گردن در حالی که او بارها و بارها گفت که او نمی

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

اخراج مینیاپولیس افسر پلیس که خود را برگزار زانو در جورج فلوید گردن در حالی که او بارها و بارها گفت که او نمی تواند نفس خود را برای اولین بار حضور در دادگاه در روز دوشنبه که در آن یک قاضی سیلی او را با حداکثر وثیقه $1.25 میلیون.

درک چوین, 44 بوده و ضربه دوم با اتهام قتل درجه برای مارس 25 مرگ فلوید همراه با سوم قتل درجه و درجه دوم طرح اتهامات که ادعا می کنند او باعث فلوید مرگ از طریق "مقصر غفلت" از جمله با استفاده از یک محدودیت است که پلیس در حال تدریس است "ذاتا خطرناک است."

در طول دادرسی در Hennepin شهرستان دادگاه منطقه در روز دوشنبه قاضی دنیس رایلی مجموعه وثیقه در $1.25 میلیون دلار یا 1 میلیون با شرایط. 44 ساله افسر سابق نیز دستور به ایجاد ارتباط با فلوید خانواده. رایلی بیشتر دستور داد که چوین هیچ کار دیگر در اجرای قانون و امنیت در آینده و این که او به نوبه خود در همه شخصی اسلحه و مجوز.

"بدیهی است که مرگ تا به حال یک واکنش قوی در جامعه برای قرار دادن آن ملایم" دستیار دادستان کل متی Frank روز دوشنبه گفت:.

سه نفر دیگر از افسران سابق —توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng—متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم در حالی که ارتکاب جنایت و با کمک و معاونت در جرم درجه دوم قتل نفس با مقصر سهل انگاری.

چهار پلیس از کار اخراج شدند مارس 26 به عنوان مواد منفجره فیلم botched دستگیری منجر به یک اعتراض بین المللی و خواستار تحقیقات فدرال به یک حادثه برخی به نام "قانونی مجازات."

با توجه به مینه سوتا, دولت, قانون, قتل درجه دوم است نه عمد و دادستان مقدار ثابت کند که در حالی که متهم قصد علت مرگ آنها مرتکب جرم جنایت در این حادثه. این اتهام به طور معمول حمل حداکثر مجازات از 40 سال پشت میله های زندان. سه تن دیگر از ماموران با حداکثر حبس از شش سال است.

روز دوشنبه دادگاه می آید دو هفته پس از فلوید کشته شد, باعث ساکنان در تمام 50 ایالت و ده ها کشور را به خیابان ها درگیر شدن در هر دو مسالمت آمیز و مخرب اعتراض به صحبت کردن در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس. گارد ملی مستقر شد در کشت متحده به علاوه واشنگتن دی سی پس از مقامات محلی تصمیم پلیس به تنهایی کافی نبود برای جلوگیری از خشم.

روز یکشنبه نه مینیاپولیس اعضای شورای شهر اعلام کرد که آنها قصد پال خواستار قطع بودجه دولت و از بین بردن پلیس در میان گزارش توسط StarTribune چگونه مینیاپولیس' سوم حوزه گفته می شود به عنوان یک "زمین بازی" به صورت سرکش پلیس مانند چوین.

"اجازه دهید من روشن شود من به صورت گسترده ساختاری و فرآیندی اصلاحات به کل سیستم است که برای نسل های کار به صورت سیاه و سفید و قهوه ای مردم; ما آنها را شکست خورده و ما باید به طور کامل تغییر شکل سیستم ما نیاز به یک full-فرهنگی تغییر در چگونه ما مینیاپولیس اداره پلیس و ادارات در سراسر کشور تابع" مینیاپولیس شهردار یعقوب فری گفت: قبل از تاکید او بود و نه حمایت از یک اندازه گیری به طور کامل لغو اداره پلیس. شهردار هو شد بیش از عمومی خود را شک و تردید است که سیاست بیش از آخر هفته.

روز دوشنبه معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن بود و انتظار می رود برای دیدار با فلوید خانواده به عنوان آنها آماده برای نهایی شش ساعت در مکان یادبود در شهر. هر چند دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد نمی خواهد در این مکان یادبود او ثبت خواهد شد پیام فلوید خصوصی خدمات مراسم تشییع جنازه و تدفین سه شنبه.

شکایت کیفری اصلاح شده برای ثبت چوین تشریح حوادث منجر به در حال حاضر بدنام تصویری از 44 ساله و افسر سنجاق زانو خود را در Floyd گردن تا زمانی که او از دست داده آگاهی.

دادستان ها ادعا می کنند که دو افسر خط و Kueng در ابتدا در پاسخ به یک تماس در 8:08 p. m. در 25 مه که فلوید استفاده کرده تقلبی $20 bill در فروشگاه. هر دو افسران فقط آغاز شده بود در مینیاپولیس اداره پلیس تنها چند روز قبل از به گفته وکلای آنها.

زمانی که دو افسر در بر داشت فلوید در ماشین خود را همراه با دو مسافر آنها خواست او را به خارج. شکایت می گوید لین سپس با اشاره تفنگ در Floyd و دستور داد او را به نشان می دهد دست خود را. زمانی که فلوید قرار دادن دست خود را بر روی فرمان خط قرار دادن اسلحه خود را دور و کشیده 46 ساله از ماشین.

یک بار دست به دستبند, فلوید راه می رفت با لین به پیاده رو و نشست روی زمین و با آرامش گفت: "با تشکر از شما, مرد." در این شکایت آمده است که لین سپس گفت فلوید به او نام و شناسایی و خواست اگر او "در هر چیزی" پس از اشاره به وجود فوم در لبه دهان خود را.

پس از دو دقیقه مکالمه با خط و Kueng پس از آن راه می رفت فلوید به تیم ملی, ماشین, که در آن نقطه او سفت کردن و به زمین افتاد در حالی که گفت او claustrophobic. افسران چوین و Thao وارد شدند و هر چهار مردان سعی در دریافت فلوید در ماشین اما او نگه داشته "عمدا سقوط" و گفت که او نمی تواند نفس شکایت متحده است.

"در همه زمان آقای Kueng و آقای لین تبدیل توجه خود را به که 19 سال کهنه" Kueng وکیل توماس Plunkett گفت: هفته گذشته در یک دادگاه با اشاره به چوین. "[Kueng] در تلاش بود—آنها در تلاش بودند برای برقراری ارتباط است که این وضعیت نیاز به تغییر جهت."

زمانی که فلوید سقوط کرد دوباره Kueng برگزار شد و لین برگزار می شود پاهای خود را—در حالی که چوین قرار زانو در غیر مسلح را گردن. این حرکت باعث فلوید به تماس برای مادرش و گفت: چندین بار است که او نمی تواند نفس بکشد. "من در مورد مرگ" او هشدار داد با توجه به شکایت.

"او انجام آنچه او فکر می کردم درست بود" لین وکیل ارل خاکستری استدلال در ان بی سی امروز دوشنبه نشان می دهد. "او ایستاده و تماشا کنید. او نگه داشتن پاها به این دلیل که مرد مقاومت در برابر بود ،

بعد لین خواسته افسران همکار خود را اگر آنها باید رول فلوید در کنار او گفت: "من نگران هستم در مورد هیجان زده هذیان و یا هر چیز دیگری." چوین پاسخ داد: "به همین دلیل ما او را در معده است." در این شکایت آمده است که چوین و Kueng پس از آن برگزار شد فلوید را دست راست در حالی که دیگر افسران ماند در مواضع خود.

پس از فلوید متوقف شد در حال حرکت در اطراف 8:24 بعد از ظهر, Lane دوباره پیشنهاد حرکت او را بر روی سمت خود در حالی که Kueng برای بررسی نبض اما نمی تواند پیدا کردن یکی. افسران هرگز تغییر فلوید موقعیت دادستان گفت.

EMTs محققان گفت که زمانی که فلوید لود شد به یک آمبولانس او تا به حال هیچ پالس.

با توجه به بدن-دوربین فیلم چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه—از جمله نزدیک به سه ساعت است که در آن فلوید بی توجه بود.

دادستان افزود که "چوین را داری آقای فلوید در این صورت برای یک دوره طولانی قابل توجه بود علی, عامل آقای فلوید از دست دادن هوشیاری تشکیل توجهی آسیب بدنی و آقای فلوید مرگ نیز هست."

سه دیگر افسران "عمدا به وسیلهی" در Floyd مرگ توسط "مقصر سهل انگاری... و آگاهانه [گرفتن] شانس باعث مرگ یا آسیب بدنی," دادستان گفت.

خط وکیل, اما, دوشنبه تاکید کرد که مشتری خود را فقط زیر سفارشات—شبیه به یک افسر نظامی که به دنبال یک برتر است دستورات.

"در حال حاضر اگر شما تا کنون شده است در ارتش شما بخواهید گروهبان باید کاری کنیم و او می گوید نه, شما در حال رفتن به می گویند "خوب, من قصد دارم به آن را انجام دهد به هر حال'? من فکر نمی کنم" خاکستری گفت.

به روز شده گزارش از Hennepin County معاینات پزشکی نشان داد که فلوید درگذشت به علت ایست قلبی از خویشتن داری و گردن فشرده سازی. این دفتر معاینات پزشکی گزارش همچنین آمده بودند نشانه فلوید تا به حال بیماری های قلبی از جمله "arteriosclerotic و بیماری قلبی فشار خون بالا" و وجود دارد فنتانيل در سیستم خود را.

یک گزارش مستقل راه اندازی شده توسط Floyd خانواده آمده است که 46 ساله بود در سلامتی و درگذشت اختناق از فشار به کمر و گردن است. هر دو گزارش به این نتیجه رسیدند که فلوید مرگ شد, قتل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب