تعقیب است عودت در آلمان نیاز به قانون طولانی ترین بازوی

تعداد فزاینده ای از "دولت اسلامی" عودت ایستاده دادگاه در آلمان از جمله زن حامیان این گروه تروریستی. خود را مور

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

تعداد فزاینده ای از "دولت اسلامی" عودت ایستاده دادگاه در آلمان از جمله زن حامیان این گروه تروریستی. خود را مورد دادستان فدرال با تکیه بر بین المللی حقوق کیفری است.

Taha A.-جواد*, یک مرد عراقی معتقد بودند که متعلق به "دولت اسلامی" (IS) بوده است ایستاده محاکمه در فرانکفورت از اواخر ماه آوریل به اتهام نسل کشی و جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است. در مرکز دادگاه است مرگ 5-ساله متعلق به گروه اقلیت یزیدی.

اتهامات بر اساس اظهارات همسرش, جنیفر W.*, سرسخت است که حامی زندگی می کردند که با او در عراق در شهر فلوجه. در سال 2018 او گفت یک خبرچین پلیس است که او ماندن در خاک در سال 2015 او را دیدم Taha H.-J. مجازات های خریداری شده به عنوان یک برده برای خیس کردن رختخواب ، جنیفر W. ادعا کرد که او تا به حال زنجیر به یک پنجره در آفتاب سوزان جایی که او درگذشت یک مرگ دردناک.

جنیفر W. شده است در دادگاه خودش را از آوریل 2019 به عنوان او هیچ چیزی برای نجات دختر. در این صورت مادر دختر — نیز در همان خانواده — شهادت داد که او مجبور شد برای تماشای دخترش می میرند.

Jennifer W. stands in between her lawyers Ali Aydin and Seda Basay-Yildiz at the first day of her trial at the Oberlandesgericht courthouse on April 9, 2019 in Munich, Germany. (Getty Images/S. Widmann)

جنیفر W. کرده است که تماشای به عنوان شوهر او را کشته یزیدی دختر بچه

مورد بی سابقه

Taha H.-J. دستگیر شد در یونان در ماه مه سال 2019 تحت یک حکم بازداشت و انتقال به آلمان در ماه اکتبر. او در جریان محاکمه — اولین در برابر سابق نظامی است برای مقابله با این نسل کشی است از یزیدی — جلب توجه بین المللی.

نسل کشی است و جدی ترین جرایم بین المللی حقوق کیفری است. اما با توجه به الکساندر شوارتس یک لایپزیگ مبتنی بر وکیل است که متخصص در حقوق بین الملل "مشکل نهفته است در اثبات این است که فرد عاملان بودند در واقع مصمم به از بین بردن کل یک گروه قومی."

Kurdish Peshmerga show what they say is a mass grave of more than 50 Yazidis killed by ISIL on November 15, 2015 in Sinjar, Iraq. (Getty Images/J. Moore)

نیروهای کرد نشان می دهد شواهد در سنجار عراق از آنچه آنها فکر می کنم یک یزیدی گور دسته جمعی

شوارتز گفت: DW که طاها H.-J. دادگاه بی سابقه است. "برای اولین بار فدرال عمومی دادستانی است که به دنبال صرفا بین المللی جرم" او گفت و اشاره کرد که ادعا عمل بود و نه متعهد در آلمان که نه عاملان و قربانیان شهروندان آلمانی که متهم نبود و حتی در خاک آلمان در زمان دستگیری او.

بیشتر بخوانید: چگونه یک خانواده آلمانی به پایان رسید تا در سوریه دولت اسلامی کنترل قلمرو

بین المللی کیفری قانون در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است بخشی از کار انجام شده توسط فدرال عمومی دفتر دادستانی. زمانی که دادگاه از 35 سال است که مهاجرین بازگشته Omaima A.* شروع در هامبورگ در مارس 4, اتهامات عنوان شده علیه او را نیز شامل جنایت علیه بشریت است. Omaima A., بیوه است جهادی Denis Cuspert که در سوریه کشته در سال 2018 نیز گفت: برای نگهداری a 13-year-old یزیدی دختر به عنوان برده.

پس از Omaima A. بازگشت از جنگ سوریه منطقه در سال 2016 او زندگی می کردند یک زندگی مسالمت آمیز در شهر هامبورگ به مدت سه سال. آن نیست تا زمانی که روزنامه نگار Jenan موسی, گزارش عربی شبکه تلویزیونی آل Aan TV, کشف شواهد لازم در برابر او که اتهامات می تواند ثبت شود.

با هزاران نفر از عکس ها و ویدئوها بر روی تلفن Omaima A. استفاده می شود در حالی که زندگی در سوریه موسی قادر به جابجایی زندگی خود را در خاک در جزئیات بزرگ در نهایت تولید یک فیلم مستند در مورد آلمان است حامی.

نه فقط زنان خانه دار و مادران?

عکس های نشان داده شده در فیلم مستند — معرفی شده به عنوان مدرک در Omaima A. s trial — نشان می دهد او به تنهایی و با فرزندان نما با AK-47 تفنگ و سلاح های دیگر. موسی را نیز کشف چت با چند مرد. این اسناد نشان می دهد که ادراک از زنان به عنوان حامیان منفعل به راحتی تحت تاثیر قربانیان نیاز به تجدید نظر شود گفت: شوارتس وکیل از لایپزیگ. "متعدد عودت — زن مبارزان مسلح با سلاح های خودکار AK-47 تفنگ یا تپانچه," او گفت:.

This picture supposedly shows Omaima A with Dennis Cuspert inside IS territory. (Al Aan TV)

یکی از عکس کشف نشان Omaima و شوهرش Denis Cuspert در داخل خاک

بسیاری از زنان نیز کار کرده و به اصطلاح اخلاق پلیس کنترل چگونه زنان دیگر لباس پوشیدن و رفتار و زندگی تحت قانون است. با توجه به شوارتس تمرین نگه داشتن بردگان بود "یک عمل است که می تواند نسبت به زن مبارزان و حتی عمدتا تمرین آنها."

به منظور صدور حکم بازداشت و اتهامات برتر آلمان قضات باید گفت که شواهد صریح حمایت است و یا اثبات است که یک فرد به طور مستقیم مبارزه برای گروه های شبه نظامی لازم است. بدون این اثبات مظنون می تواند بدون مجازات بماند. این دقیقا به این دلیل است که بسیاری از عودت بارها و بارها ادعا کرد که آنها تنها مسئول مراقبت از خانواده و کودکان است که آنها تا به حال هیچ دانش از گزارش جنایات.

برده مالکیت به ویژه در موارد دیگر برابر است عودت از جمله این که سارا O.*. جزئیات محاکمه او که مداوم بوده است از اکتبر نگه داشته شده است و از او به عنوان گفته شده است یک جزئی هنگامی که او گفته مرتکب جنایات او متهم شده اند. به گفته محققان در حال حاضر 21 ساله تصمیم گرفت به حرکت به منطقه ای در سوریه در سن 15 سالگی.

در علاوه بر این به برده مالکیت سارا O. نیز متهم به داشتن زندگی با شوهر و فرزندان در آپارتمان به آنها اختصاص داده است که نیروهای. که ممکن است صدای بی ضرر است. از نظر قانونی این کار در نظر گرفته شده است یک شکل از غارت: اگر تخصیص داده شده است نیروهای جهادی برای زندگی در یک آپارتمان است که به معنای ساکنان قبلی باید اخراج شده اند و یا کشته شدند. این تعریف شده است به عنوان غارت و یا غارت و نتیجه تخلف از ماده 8 اساسنامه رم دیوان کیفری بین المللی.

هدف قرار دادن زنان جهادی

این تفسیر از قانون نخستین بار در دادگاه علیه سابین S.* * * * در سال 2019. او محکوم به پنج سال زندان برای جنایت جنگی عمدتا برای مصرف در اختیار داشتن دو آپارتمان. در سال گذشته آلمان فدرال دادستان متهم کرده و گفته است که عودت هشت نقض اساسنامه رم با غارت اتهام به خصوص استفاده می شود به تعقیب زن جهادی.

Defendant Sabine S. (face obscured) confers with her lawyer in court, archive photo from July 2019. (picture-alliance/dpa/M. Murat)

سابین S. شد اولین زن محکوم در آلمان و در غارت و چپاول جنایات جنگی

وکیل Serkan Alkan, اما, شده است, انتقاد از دادگاه تکیه بر این اتهام. Alkan دارای نمایندگی های متعددی است که هواداران در دادگاه های آلمان و گفت: DW که زنان تا به حال هیچ می گویند تحت قانون است. "این ایده که شما می توانید ایستاده وجود دارد به عنوان یک زن, و می گویند, "من نمی خواهد این خانه به دلیل آن را نقض بین المللی حقوق جزا' — که نه آرمانی از دیدگاه," او گفت:.

اما دادستان فدرال موفق شده اند با استفاده از این رویکرد است. Sibel H.* از آشافنبورگ نزدیکی فرانکفورت دو بار سفر به سرزمین اولین بار در سال 2013. او به آلمان بازگشت و در سال بعد پس از شوهرش کشته شد تنها به ازدواج مجدد است حامی و سر به خاورمیانه که در آن آنها تا به حال دو فرزند قبل از او دستگیر شد. در بهار سال 2018 او منتقل شد و از زندانی, زندان, در شمال عراق به آلمان که در آن او در نهایت دستگیر و به اتهام غارت جرم تحت کیفری بین المللی قانون است. در 29 آوریل سال 2020 او را محکوم به سه سال زندان در مونیخ, که در آن او در حال بدست گرفتن بخشی در یک برنامه ادغام مجدد.

در پنج سال گذشته 122 است هواداران باید به آلمان بازگشت از سوریه و عراق, با توجه به آمار دولت گزارش در اواخر سال 2019. از آن عودت و 53 طبقه بندی شده به عنوان یک "تهدید بالقوه" و 18 در نظر گرفته "افراد مرتبط" است که حامیان و یا حتی چهره های پیشرو در درون است. با تکیه بر بین المللی حقوق کیفری آلمان هدف از ایجاد این مردم مسئول اعمال خود.

*یادداشت سردبیر: DW شرح زیر آلمانی کد مطبوعات که بر اهمیت حفاظت از حریم شخصی مشکوک به مجرمان یا قربانیان و طرح آمریکا برای خودداری از افشای نام کامل در چنین مواردی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن