FDT و ODVA برای اضافه کردن FDT 3.0 پشتیبانی به CIP

FDT گروه مستقل بین المللی نه برای سود صنعت انجمن حمایت از تکامل از FDT® تکنولوژی امروز اعلام کرد ادامه همکاری

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

FDT گروه مستقل بین المللی نه برای سود صنعت انجمن حمایت از تکامل از FDT® تکنولوژی امروز اعلام کرد ادامه همکاری با ODVA, Inc. برای اضافه کردن پشتیبانی برای FDT آخرین 3.0 راه حل معماری, ترکیب جدید FDT IIoT سرور™ (متناسب™) برای مشترک صنعتی پروتکل (CIP). CIP مبتنی بر شبکه های مانند اترنت/IP منجر ارتباطات شبکه برای هر دو فرایند کارخانه و اتوماسیون, بخش که به طور مستقیم بهره مند از ظهور ارتباطات ضمیمه حمایت متناسب با پلت فرم.

FDT و ODVA به اشتراک گذاری یک هسته مشترک ماموریت که شامل پیشرفت باز هم در ارتباط باشند اطلاعات و ارتباطات ازای اتوماسیون صنعتی بازار. صنعت انجمن همکاری داشته و در توانایی ادغام دستگاه های اجرای ODVA technologies (EtherNet/IP™ DeviceNet™, ControlNet™ و CompoNet™) و استانداردهای به FDT اکوسیستم برای بیش از 15 سال است. های اخیر خود را کار منجر به یک CIP ضمیمه حمایت از FDT 2.0 desktop client/server architecture, را قادر می سازد بدون درز تودرتو از طریق تمام شبکه ها و در ترکیب با سایر شبکه های پشتیبانی شده توسط نسخه فعلی از FDT استاندارد است. این تلاش ها اجازه هر CIP-بر اساس FDT نوع دستگاه Manager™ (FDT/DTM™) به ادغام یکپارچه با هر FDT مبتنی بر میزبانی محیط زیست در یک پلاگین و بازی به شیوه ای.

انتشار FDT 3.0 استاندارد قریب الوقوع است و یک بار منتشر خواهد شد اجرا FDT گروه دیجیتال تحول مسیر برای اتصال و توانمند سازی هوشمند شرکت حمایت از دوره جدید, اتوماسیون صنعتی, اینترنت, از همه چیز (IIoT) و صنعت 4.0 برنامه های کاربردی. بر اساس صنعت محور انتقادات و پیشنهادات جدید متناسب با پلت فرم پشتیبانی از ترمز ماشین-به-ابر استقرار مستحکم معماری امنیت از راه دور دسترسی و تحرک آن/OT ادغام و سازگاری.

FDT گروه مدیر عامل گلن شولتز گفت: "بازار به وضوح نشان داده و تمایل خود را برای جدید متناسب با پلت فرم برای حمایت از CIP خانواده از استاندارد. با ساخت CIP پشتیبانی موجود در جدید متناسب با پلت فرم EtherNet/IP کاربران برای به دست آوردن مزایای استفاده از پلت فرم استقلال, دسترسی از راه دور دستگاه تلفن همراه پشتیبانی مقیاس پذیری از سرش را به ابر و حتی FDT به عنوان یک سرویس."

"جدید CIP ضمیمه حمایت متناسب را قادر خواهد ساخت اتوماسیون تامین کنندگان از CIP-بر اساس راه حل به ارائه دستگاه اضافی گزینه های ادغام برای مشتریان خود. علاوه بر این از CIP به FDT 3.0 را به پایان دادن به کاربران گسترده تر مجموعه ای از مدرن و راه حل های نوآورانه به منظور افزایش کاربر دارایی تجربه مدیریت عملیات و گردش کار شیوه," دکتر گفت: Al Beydoun, رئيس جمهور و مدیر اجرایی در ODVA. "ODVA خواهد شد حمایت از تلاش با مشارکت مستقیم در FDT پروتکل ضمیمه کمیته و نیز کمک خواهد کرد که با بررسی فنی و پیشنهاد ضمیمه قبل از انتشار."

در علاوه بر این به یک جدید CIP ضمیمه هارت و Profibus ضمایم حمایت جدید متناسب با معماری در حال توسعه و با انتظار منتشر شد, تاریخ در سال 2020 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از FDT گروه وب سایت.

در مورد ODVA

ODVA است استانداردهای بین المللی توسعه و تجارت سازمان با اعضا از جهان پیشرو اتوماسیون تامین کنندگان. ODVA ماموریت برای پیشبرد باز سازگار فن آوری اطلاعات و ارتباطات اتوماسیون صنعتی. آن شامل استانداردهای رایج صنعتی پروتکل یا "CIP™," ODVA رسانه مستقل پروتکل شبکه – صنعتی و فن آوری های ارتباطی از جمله EtherNet/IP, DeviceNet و دیگران. برای همکاری از سیستم های تولید و یکپارچه سازی با سیستم های دیگر ODVA پذیرای تصویب تجاری-off-the-shelf, استاندارد, اینترنت و اترنت فن آوری به عنوان یک اصل راهنما. این اصل است که نمونه های اترنت/IP – امروز پیشرو صنعتی شبکه اترنت. بازدید ODVA آنلاین در www.odva.org.

در مورد FDT گروه AISBL

این FDT گروه AISBL بین المللی شرکت های غیر انتفاعی متشکل از پیشرو در سراسر جهان عضو شرکت های فعال در اتوماسیون صنعتی و تولیدی. هدف اصلی از FDT گروه است که به ارائه یک استاندارد باز برای سرمایه گذاری گسترده ای شبکه و دارایی ادغام نوآوری راه اتوماسیون معماری اتصال و برقراری ارتباط سنسور به ابر برای فرایند ترکیبی و کارخانه اتوماسیون بازار. FDT تکنولوژی مزایای هر دو تولید کنندگان و کاربران نهایی با پیشرفت مانند صنعتی اینترنت اشیاء (IIoT) و Industrie 4.0 تحویل out-of-the-box – را قادر می سازد مدرن دارایی یکپارچه سازی و دسترسی به داده های عملکرد برای تجسم مهم مشکلات عملیاتی. در سراسر جهان پایان دادن به کاربران و تولید کنندگان و دانشگاه ها و سازمان های پژوهشی در حال کار با یکدیگر برای توسعه فن آوری; ارائه ابزارهای توسعه و پشتیبانی و آموزش; هماهنگ کردن زمینه محاکمه و تظاهرات و فعال کردن محصول قابلیت همکاری.

FDT® یک علامت تجاری ثبت شده و FDT IIoT سرور™ متناسب™, FDT نوع دستگاه Manager™ و FDT/DTM™ علائم تجاری FDT ، همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن