فدرال شارژ براندن ولف 23 در ارتباط با مینیاپولیس پلیس ایستگاه آتش

مقامات فدرال در روز دوشنبه اعلام کرد که 23 ساله متهم شده است در اتصال به مه 28 آتش به مینیاپولیس پلیس بخش سوم

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

مقامات فدرال در روز دوشنبه اعلام کرد که 23 ساله متهم شده است در اتصال به مه 28 آتش به مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه ایستگاه در طول تظاهرات بیش از پلیس با قتل جورج فلوید.

براندن ولف سنت پل متهم شد با کمک و معاونت در جرم آتش سوزی در ایستگاه پلیس پس از اعتراف مقامات او تا به حال شده است در این ساختمان در زمان ملک تحت فشار قرار دادند و هر بشکه های چوبی به آتش ایالات متحده دفتر دادستان منطقه مینه سوتا روز دوشنبه اعلام کرد.

آتش به مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه—که در آن چهار افسران درگیر در Floyd مرگ مستقر شدند—سه روز پس از فلوید, 46, کشته در خشونت آمیز بازداشت.

"در بیانیه خود به اجرای قانون ولف تایید کرد که او تحت فشار قرار دادند هر بشکه های چوبی به آتش دانستن است که آن را کمک خواهد کرد که نگه داشتن آتش سوختن" دادستان ادعا در حالی اعلام اتهامات عنوان شده علیه. "محققان بازیافت از صحنه سوخته بشکه فلزی حلقه."

این حادثه که در سمت چپ این حوزه "تاخت و تاز و به شدت آسیب دیده و با توجه به خرابکاری و آتش سوزی" بود به عنوان شروع در سراسر کشور هرج و مرج در میان تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری.

دادستان ادعا کرد که در ژوئن 3, St. Paul افسران نامیده می شدند به یک صفحه اصلی-فروشگاه های بهبود در مورد یک فرد حمل باتوم و پوشیدن زره بدن و اجرای قانون وظیفه کمربند تلاش برای رسیدن به فروشگاه. فروشگاه کارکنان بعدا گفته مقامات ولف مشغول به کار بود به عنوان یک گارد امنیتی در فروشگاه—اما اخراج شد پیش از آن روز و پس از او با اشاره به اجتماعی-رسانه ای پست در مورد سرقت از آسیب های حوزه.

زمانی که افسران واقع در 23 ساله دادستان اتهام او "چندین آیتم های به سرقت رفته از سوم حوزه از جمله زره بدن, یک پلیس-موضوع وظیفه کمربند با دستبند, یک, گوشی, قطعه باتوم و چاقو."

"ولف به نام دست نوشته ها در نوار مجرای در پشت بدن زره" دادستان ادعا. "اجرای قانون بعد از بهبود ولف آپارتمان آیتم های اضافی متعلق به مینیاپولیس اداره پلیس از جمله یک شورش کلاه 9mm pistol, مجله, رادیو پلیس و پلیس موضوع مصرف بیش از حد کیت."

در طول یک پلیس مصاحبه ولف بستری بودن در داخل و سوم حوزه on May 28, گرفتن اموال از داخل و حتی تحت فشار قرار دادند هر بشکه های چوبی را به آتش کشیدند. ولف همچنین شناسایی خود را در عکس هایی که نشان داد او برگزاری یک باتوم پلیس در مقابل ایستگاه پلیس به عنوان دود و شعله های آتش قابل مشاهده هستند پشت سر او.

هفته گذشته مینیاپولیس دادستان کل کیت الیسون به اتهام سه نفر دیگر از سابق پلیس مینیاپولیس—توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng—درگیر در Floyd مرگ با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم در حالی که ارتکاب جنایت و با کمک و معاونت در جرم درجه دوم قتل نفس با مقصر سهل انگاری.

الیسون همچنین به روز رسانی اتهامات افسر سابق Derek چوین برگزار شد که زانو خود را در Floyd گردن برای تقریبا نه دقیقه پس از 46 ساله دستگیر شد و در 25 مه به اتهام استفاده از تقلبی $20 bill در فروشگاه.

چوین, 44, در حال حاضر چهره قتل درجه دوم, سوم, قتل درجه و درجه دوم طرح اتهامات وی از سوی مامورین او باعث فلوید مرگ از طریق "مقصر غفلت" از جمله با استفاده از یک محدودیت است که پلیس در حال تدریس است "ذاتا خطرناک است."

چهار پلیس از کار اخراج شدند مارس 26 به عنوان مواد منفجره فیلم botched دستگیری منجر به یک اعتراض بین المللی و خواستار تحقیقات فدرال به یک حادثه برخی به نام "قانونی مجازات."

روز یکشنبه نه مینیاپولیس اعضای شورای شهر اعلام کرد که آنها قصد پال خواستار قطع بودجه دولت و از بین بردن پلیس در میان گزارش توسط استار تریبیون چگونه این شهرستان سومین حوزه گفته می شود به عنوان یک "زمین بازی" به صورت سرکش پلیس مانند چوین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب