فدرال: بالا ایالتی اوهایو Immunologist دروغ در مورد چینی بودجه و وابستگی به گروه های تحقیقاتی

دادستان فدرال ادعا می کنند که بالا immunologist در دانشگاه ایالتی اوهایو به طور غیر قانونی پنهان چینی بودجه خو

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

دادستان فدرال ادعا می کنند که بالا immunologist در دانشگاه ایالتی اوهایو به طور غیر قانونی پنهان چینی بودجه خود را برای تحقیق و اقدام به فرار از کشور قبل از دستگیری او در آلاسکا در مارس.

در شکایت کیفری unsealed روز پنج شنبه وزارت دادگستری متهم به آهنگ Guo ژنگ, the Ronald L. Whisler MD صندلی در روماتولوژی و ایمونولوژی در ایالت اوهایو پزشکی مدرسه از متقلبانه به دست آوردن کمک هزینه فدرال کمک های مالی از موسسه ملی بهداشت و اظهارات نادرست به محققان.

ژنگ, دادستان ها می گویند به دست آمده نزدیک به 5 میلیون دلار در تحقیقات فدرال کمک های مالی بدون افشای روابط به اشخاص و اضافی اعطای کمک های مالی ارائه شده توسط آنها. شکایت و دیگر براده در یک دادگاه فدرال در اوهایو نشان می دهد که ژنگ شده است همسو با تلاش های تحقیقاتی به نام "استعداد برنامه" است که مقامات ایالات متحده گفته اند انتگرال به دولت چین تلاش ها برای افزایش علمی و پیشرفت تکنولوژی در کشور با داشتن کارشناسان آموزش و پژوهش در ایالات متحده و جاهای دیگر.

با توجه به دادستان ایالتی اوهایو قرار می گیرد ژنگ در مرخصی اداری در حالی که انجام تحقیقات خود را به کسانی که ادعا حذفیات. ژنگ آنها می گویند به سرعت شروع به ساخت برنامه ای برای بازگشت به بومی چین است.

ژنگ وکلای باید به طور مستقیم در پاسخ به این اتهامات در دادگاه است. اما متن او تفهیم اتهام نشان می دهد که ژنگ ایالات متحده اقامت دائم را رد کرده است اتهامات علیه او. "من درک می کنم" این اتهامات ژنگ گفت: دادگاه از طریق یک مترجم "اما من مخالفم با همه آنها را."

Ohio State تایید کرد که ژنگ یک کارمند و گفت: او می خواهم قرار داده شده در مرخصی بدون حقوق است اما به نظر بیشتر است.

"ایالت اوهایو بوده است و همچنان به کمک های فدرال اجرای قانون مقامات در هر راه ممکن است" یک سخنگوی دانشگاه گفت: هیولایی روزانه در ایمیل. "ما نمی توانیم اظهار نظر بیشتر در این زمان با توجه به ادامه اجرای قانون بررسی است."

ایالات متحده دفتر دادستان منطقه جنوبی از اوهایو کاهش یافته است به نظر که روزانه وحش اولین پرسش در مورد آلاسکا دستگیری در اواخر ماه مه. آنها ارائه یک بیانیه در روز پنج شنبه پس از شکایت کیفری شد unsealed.

"ما ادعا که ژنگ آماده به فرار از کشور پس از او آموخته است که کارفرمای خود را آغاز کرده بود یک فرآیند اداری به اینکه آیا یا نه او مطابق با قوانین حاکم بر مالیات دهندگان بودجه کمک های مالی" گفت: David M. DeVillers ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوب اوهایو. "این است که ما در دفتر سوم مورد اخیر مربوط به انتقال غیر قانونی مالکیت معنوی و تحقیقات به چین است. این بر تعهد ما برای کار با اف بی آی و وزارت بهداشت و خدمات انسانی و موسسات تحقیقاتی برای محافظت از کشور ما در موقعیت به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه تحقیقات و نوآوری و مجازات کسانی که سعی در بهره برداری و تضعیف آن موقعیت است."

یک وکیل برای ژنگ نیست پاسخ به درخواست های مکرر برای اطلاعات. تلاش برای رسیدن به ژنگ شخصا موفق نبودند.

ژنگ مورد فقط آخرین فدرال محاکمه یک آمریکایی تحصیلی آنها DOJ مدعی بود نامعلومی روابط به منافع چینی یا تأمین کنندگان مالی. این بخش نیز به تازگی رفته بعد از محققان در دانشگاه هاروارد و دانشگاه کانزاس است. در سخنان این هفته FBI مدیر کریس Wray اظهار داشت: "ما در حال حاضر رسیده نقطه که در آن اف بی آی است که باز کردن یک چین جدید-مرتبط با ضد جاسوسی مورد در مورد هر 10 ساعت است."

دادستان ها می گویند ژنگ مورد حول محور عدم افشای چینی بودجه در برنامه گرانت در طول زمان خود را در OSU و در دو شغل قبلی در دانشگاه جنوب کالیفرنیا و دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است.

ژنگ "دریافت کرده بود متعددی admonishments از هر دو NIH و OSU با توجه به تضاد منافع و من معتقدم که او موفق به افشای خود را در خارج از کشور فعالیت خود را به خاطر او می دانست که آنها قرار NIH بودجه در معرض خطر" یک مامور اف بی آی در حال بررسی این پرونده به دادگاه گفت.

با توجه به دادستان ژنگ داد متضاد پاسخ وقتی پرسید که آیا او درگیر شد و چین با استعداد برنامه ریزی برنامه های. ژنگ گفت: اجرای قانون در مصاحبه ای که او با "استخدام شده است به PRC استعداد قصد دارد ولی او قبول نکرد موقعیت زیرا او نمی خواست به صرف نه ماه از سال را در PRC." اما بعد از آن در او ظاهر شد و به اذعان خود شرکت گفت: "او نمی دانست که او تا به حال در گزارش خود وابستگی با استعداد در نظر دارد."

با توجه به شکایت کیفری OSU اطلاع ژنگ از آن اداری بررسی در اواسط ماه مه. شش روز بعد دادستان ها می گویند او در سمت چپ کلمبوس "در تماس با یک دوست و

فراهم کردن یک صندلی در یک پرواز چارتر به PRC و بسته بندی شده متعدد دستگاه های الکترونیکی

و مقدار قابل توجهی از وسایل شخصی." دادستان همچنین ارائه شواهدی وجود دارد که ژنگ و همسر او برنامه ریزی شده به فروش خانه خود را در اوهایو.

دادستان مشخص می شود که به عنوان تلاش ژنگ به فرار از کشور. او متوقف شد در Ted Stevens فرودگاه در آلاسکا است. ژنگ گفته خود چینی گذرنامه به هیئت مدیره پرواز و زمانی که هواپیما بود deboarded او به سرعت به حمل توشه یک مسافر او نمی دانم.

"هنگامی که مواجه," دادستان گفت: "ژنگ در ابتدا نشان داد او به طور دائم در حال حرکت و سپس تغییر داستان خود را به نشان می دهد او در بازدید از بستگان بیمار و بعد از آن اضافه شده او به دنبال یک شغل در PRC."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب