فیلم-محبت فرانسه ترس از دست دادن یک نسل به کروناویروس

فرانسه در جهان است دومین صادر کننده فیلم بعد از این ما و این صنعت بسیار مهم برای کشور است. اما coronavirus تا

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

فرانسه در جهان است دومین صادر کننده فیلم بعد از این ما و این صنعت بسیار مهم برای کشور است. اما coronavirus تا به حال تاثیر دراماتیک در فیلم کسب و کار. پس چه آینده نگه دارید ؟

"بدیهی است که آن را به نظر نمی آید مانند یک نوزاد می گوید:" جین Granveaud. او فقط به پایان رسید کار بر روی یک صحنه مربوط به یک موتوری ساختگی عزیزم. صنعت فیلم است که نیاز به پیدا کردن راه حل در سن coronavirus. Granveaud است فیلمبرداری یک سریال خانواده بزرگ خصوصی کانال تلویزیونی TF1. یک نوزاد شده اند بر روی صفحه نمایش برای دیگر; در حال حاضر صحنه شده اند کوتاه.

در لیست تولید مدیر coronavirus نگرانی نوزاد یک مشکل نسبتا کوچک — به عنوان این واقعیت است که این مجموعه طراحان داشتن به التماس چشم انداز زمستان در اوج تابستان 40 درجه گرما. سیلیکون عزیزم هزینه دهها هزار نفر از یورو اما در این زمان آشفته است که نسبتا کوچک هزینه های اضافی.

"زمانی که رئیس جمهور اعلام کرد پاکسازی این مستند در اواسط ماه مارس برای ما آن را یک فاجعه می گوید:" Granveaud. او تیم مدیریت دو شاخه موازی در آن زمان در دو مکان جداگانه — یکی در پاریس و دیگری در لا روشل در ساحل اقیانوس اطلس. از یک روز به بعد هر کس تا به حال بسته بندی کردن و رفتن به خانه. آنها حداقل تحت پوشش بیمه خود را به دلیل خاموش شد و رسما به دستور دولت. اما که نمی خواهد در مورد آینده: "COVID-19 است که از مطالعه حذف از قراردادهای جدید مانند آنفولانزای خوکی و دیگر بیماری های ویروسی است که در حال حاضر می شدند."

ادامه مطلب: موزه لوور در پاریس به فروش می رساند برای محدود بازگشایی

به طور منظم coronavirus آزمون برای فیلم تیم

دوربین های نورد شده دوباره در هر دو مکان از اواسط ماه ژوئن تحت شرایط. وجود یک سخت مورد نیاز است که هر کس می پوشد یک ماسک بر روی مجموعه ای; تنها معافیت برای بازیگران طول می کشد. تعیین coronavirus نماینده و یک پرستار در دست است به مطمئن شوید که فاصله قواعد مشاهده شده که پرسنل خود را از دست ندهید منظم coronavirus آزمون.

Jeanne Granveaud (privat)

زمانی که فرانسه رفت و به مستند Granveaud می گوید آن را یک 'فاجعه' برای صنعت

"برای شروع وجود دارد برخی از بازیگران که می خواست برای حفظ فاصله ایمن در حالی که در بازیگری می گوید:" جین Granveaud. اما برای خانواده سریال که طول می کشد محل در فضاهای محدود با تاکید بر صمیمیت است که به سادگی نبود یک گزینه است. بنابراین تمام کسانی که درگیر ساخته اند "اعتماد نمیکنند." برخی از آنها اقامت در هتل به تنهایی برای کل تولید در حالی که دیگران آمده اند با فرزندان خود که در خارج از مدرسه برای مدت زمان شلیک کنید. همه این ها در حال انجام است با هدف نگه داشتن در تماس با دیگران را به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید: بوسیدن با وجود COVID-19: چگونه آلمان در صنعت فیلم سازی سازگار به همه گیر

هیچ سازشی در غذا

وجود دارد محدودیت تا چه حد این تیم بود آماده به سازش. "من شنیده ام که در هلند خدمه در حال آوردن خود را ساندویچ به مجموعه. ما نمی توانیم که در اینجا. استارت, غذای اصلی, دسر — ما باید به همه است." تولید شرکت در حال حاضر غذاخوری ساخته شده است که در آن مردم خواهد بود قادر به حفظ فاصله مورد نیاز.

همه این را تشکیل می دهند هزینه های اضافی برای تولید است که در حال حاضر در بودجه تنگ است اما Granveaud خوشحال است که آن را برای رفتن به جلو در همه. "من اعتماد به نفس در مورد ماه های آینده به دلیل تلویزیون نیاز به یک منبع ثابت از مواد برای برنامه نویسی آن — حتی اگر آنها نیاز به صرفه جویی به دلیل سقوط در تبلیغات قرار دادن فشار بر روی پخش. برای سینما وضعیت بسیار متفاوت است."

سینما بازگشایی شد و در فرانسه در 22 ژوئن. "شماره های مخاطبان هستند بد می گوید:" Granveaud. "سینما در حال فضاهای محصور است که قرار دادن مردم. و در حال حاضر در تابستان آینده و مردم در حال رفتن در تعطیلات."

بیشتر بخوانید: جشنواره کن,' فیلم بازار می رود مجازی

ضرر و زیان بیش از €400 میلیون

مردم در این بخش بسیار نگران است. این یک وضعیت بی سابقه ای برای این ملت cinephiles: سینما هرگز بسته 99 روز در یک ردیف و نه حتی در طول دو جنگ جهانی. یک چهارم از یک سال با درآمد اما هنوز هم با هزینه های جاری ملی سینما کانون تخمین می زند که زیان انباشته هستند و در منطقه از €400 میلیون دلار ($450 میلیون).

A 1935 photo of people outsie the Paris theater Cinéma en Relief (picture-alliance/Keystone/STR)

فرانسه سینماها بسته شدند برای 99 روز با توجه به همه گیر, طولانی ترین بسته در تاریخ

وجود دارد حدود 6000 سینما در کشور و صاحبان آنها در حال حاضر خواهد شد جویدن ناخن خود را. آیا cinemagoers بازگشت پس از تابستان ؟ و یا خواهد coronavirus کشیدن این بخش که بسیار مهم است برای فرانسه و ده ها هزار نفر از مردم که در آن به پرتگاه ؟

بدترین و در عین حال به آمده

نیکولاس Naegelen است با احتیاط خوش بینانه است. او رئیس یک فیلم postproduction companyin پاریس. Polyson شروع کار پس از فیلمبرداری به اتمام است و تصاویر و صدا رفتن به استودیو به آماده شود برای پخش یا غربالگری. Naegelen استخدام 15 کارکنان و 30 مترجمان آزاد و او تنها تا به حال به ارسال آنها را به خانه تا اواسط ماه مه. از آن پس این شرکت شده است در عمل — و آن را در حال حاضر با بهره گیری از تاخیر اثرات coronavirus بحران در postproduction شرکت. فیلم تیم در حال حاضر در حال کار بر روی در حال حاضر در آن می توانید قبل از شیوع بیماری همه گیر.

هر دو کارکنان و مترجمان آزاد در این بخش هنوز نسبتا خوبی برای ارائه. بسیاری از آنها در کوتاه زمان کار کمک هزینه. اما دولت نمی خواهد بود قادر به پر کردن تمام شکاف ها در دراز مدت. میزان حمایت خواهد شد بستگی دارد در آینده وضعیت مالی مرکز ملی du cinema (CNC). دولت سازمان خزانه هنوز هم منطقی اما ممکن است تغییر کند. این بودجه سهم از تلویزیون پخش که در حال شکایت از عدم درآمد حاصل از تبلیغات و 10.72% مالیات بر بلیط سینما.

بیشتر بخوانید: Coronavirus fallout: Cruising به ناشناخته

پیش بینی تعطیلی سینما

رفتن به سینما تا حد زیادی محبوب ترین فعالیت های اوقات فراغت در فرانسه و در حالت عادی سال فروش حدود 200 میلیون بلیط سینما را در مقدار زیادی از پول برای CNC. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به تامین مالی تولید بیشتر در فرانسه. با حدود 250 فیلم در سال در فرانسه است که در جهان سوم سازنده ترین فیلم کشور پس از ایالات متحده امریکا و هند است.

People sit in a reduced capacity theater in Paris (picture-alliance/abaca/J. Domine)

سینما باید با عمل جراحی در کاهش ظرفیت خواهد شد اما علاقمندان به سینما نشان می دهد ؟

ریچارد Patry رئيس جمهور از ملی سینما ارتباط می گوید: وضعیت بحرانی است. سینما باید تا درآمد آنها از دست داده اند در ماه های اخیر و در عین حال قوانین اجتماعی فاصله معنی آنها تنها می تواند در حداکثر ظرفیت 50 تا 80%. اما هزینه های خود را باقی می ماند همان. این غیر قابل تحمل است و بسیاری از سالن های سینما زنده خواهد ماند.

احتمالا مستقل کوچک سینما آنهایی هستند که بخشی از زنجیره بزرگ خواهد بود که برای اولین بار برای رفتن – به خصوص به عنوان سینما نیز تحت تاثیر این بیماری همه گیر در ایالات متحده است. آنها بین 45% و 60% از درآمد خود را از غربالگری فیلم های آمریکایی — اما هالیوود به تعویق افتاد و انتشار بسیاری از فیلم های پرفروش تا سال آینده. صنعت سینما در ایالات متحده در حال حاضر در یک موقعیت بسیار قوی تر از همتای اروپایی خود را است که بسیار بد رسید.

افراد جوان خواهد بود که بدترین آسیب دیده

در حالی که مردم در صنعت خود را بدانم که آیا, فرانسوی, علاقمندان به سینما گله خواهد شد بازگشت به تئاتر پس از تابستان و یا اینکه شاید بزرگ جریان پورتال مانند Netflix و آمازون داشتن به دست آورد و سهم بیشتری از بازار در طول مستند ادامه خواهد داد به ساخت آن در سینما' هزینه آن را در حال حاضر روشن خواهد شد که اول به از دست دادن. "این به ویژه بازیگران جوان که هنوز به ایجاد خود را" با توجه به نیکولاس Naegelen. "همان درست است از تکنسین های. کسانی که فقط از بیرون آمدن از مدرسه فیلم و خواهد شد که به دنبال کار بعد از دوره تعطیلات در یک زمان دشوار است."

جین Granveaud موافق است. اما مدیر تولید است و در تلاش برای اطمینان بخشیدن به خودش: "تا کنون, تاریخ همواره نشان داده شده است همان چیز است: هنگامی که مردم باید نگرانی های مالی و نمی توانیم یک روز تعطیل دیگر آنها را بچه های خود را به فیلم است." ما پیدا کردن در پاییز که آیا این هنوز هم صادق است با کروناویروس انجام دور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب