فرانک سیناترا در ارائه پسر آدم ربایان 1 میلیون دلار است. آنها مقابله با $240,000.

در سال 1963 و شما یک مرد جوان در اوایل بیست سالگی شناور بر روی ابر از الکل و Percodan به دنبال یک راه برای ساخ

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

در سال 1963 و شما یک مرد جوان در اوایل بیست سالگی شناور بر روی ابر از الکل و Percodan به دنبال یک راه برای ساختن یک جفتک سریع. شما می توانید سعی کنید برای به دست آوردن یک شغل و یا قرض گرفتن مقداری پول از یک دوست. شما حتی می تواند گسترش چند sticky fingers به جهان از دزدی.

و یا شما می توانید از ربودن پسر از معروف ترین خواننده در این کشور و ثروت خود را در ransom.

آن بود که آخرین گزینه که زده فانتزی از بری Keenan مغز بیمار-تصور-و-اجرا طرح به ربودن فرانک سیناترا را. این یک بی پروایی نشان دادن ایده نه تنها به دلیل آن مطلق کیفری جسارت و یا این واقعیت است که هدف پدر شایعه شد که روابط را با مافیا.

شاید بیشتر گستاخ جنبه ای از آدم ربایی از فرانک سیناترا جونیور این واقعیت بود که دو تا از سه توطئه گران شده بود دبیرستان همکلاسی از نانسی سیناترا کاربر خواهر بزرگتر و مورد استقبال قرار گرفته به خانه و خانواده در موارد متعدد.

در حالی که Keenan جو Amsler و جان ایروین با موفقیت ربوده کاربر از Harrah را در دریاچه تاهو در دسامبر. 8 سال 1963 است که در مورد که در آن موفقیت این طرح به پایان رسید. خود را تاخت و تاز کردن به جنایت شد مربوط توسط یک اشتباه پس از دیگری به پایان رسید که تنها درآمد آنها ماندن در پشت میله های زندان.

این نمی تواند آسان در حال رشد پسر و اسم خواننده که به ارائه موسیقی متن فیلم به تقریبا هر اواسط قرن آمریکایی خانواده و داشتن crooning جاه طلبی های خود را. اما در سال 1963 یک جوان 19 ساله فرانک سیناترا جونیور بود و فقط در آن موقعیت او به عنوان مجموعه های خارج برای ایجاد یک نام برای خود در این مرحله است.

پس بسیار نزدیک در پدر سایه در تاریخ تا به حال لگد کردن او شغلی جدید با سیناترا قدیمی گروه تامی دورسی, ارکستر, با یک عملکرد است که نیویورک تایمز به نام "شبح نشان می دهد."

"جوان آقای سیناترا گرفته مراقب باشید توجه داشته باشید از هر جنبه ای از پدرش آواز. او می داند—و پروژه—صرف سایه به تعبیر پدرش استفاده می شود" این بارنوشت: در سپتامبر سال 1963. "فیزیکی رفتار به همان اندازه پت. آن است که یک کپی خوب—آسان و بدون استفاده از زور به عنوان به نظر می رسد کاملا طبیعی است. چه کسی نتواند خلاق است که حضور او پدر خود را شخصی تمایز است."

در دسامبر. 8 سال Junior شد در محل اقامت در Harrah را در دریاچه تاهو انجام یک سالن عمل می کنند که دوباره parroted پدر خود را سبک و موسیقی ماده زمانی که سرحال جنایتکاران ساخته شده خود را حرکت می کند.

Keenan و Amsler هر دو 23 در آن زمان و سابق دبیرستان همکلاسی زدم در Junior هتل درب حدود 9:30 p. m. جعل هویت سرویس اتاق.

آن شام برای تاریخ و bandmate جان فاس, پس این جفت ارز به راحتی به دست آورد ورودی. هنگامی که در داخل آنها به سرعت رو به کار می کنند. فاس بود به صورت اتفاقی و در اتاق را ترک کرد در حالی که سیناترا اجازه داده شد تا به سرعت پرتاب شلوار و ژاکت قبل از اینکه چشم بسته و حوصلگی به شب برفی در زور اسلحه.

در علاوه بر این به ضعیف ضابط فاس, Keenan ساخته شده دوم خود را مسخره اشتباه تنها لحظاتی بعد.

به گفته جیمز کاپلان در Sinatra: رئیسمتفکر زد به اتاق در مدت کوتاهی پس از خروج به منظور قطع تلفن. سپس او فرار به عقب به طور تصادفی ترک تفنگ خود را پشت در صحنه جرم.

ربایندگان لود معدن خود را به یک سال 1963 سفید Chevy Impala و مجموعه ای را برای لس آنجلس. در اینجا آنها خود را تنها خوش شانس شکستن.

پشت در اتاق هتل فاس بود قادر به کار خود را از او دیررس در عرض چند دقیقه و صدای زنگ. پلیس به سرعت swarmed هتل در حالی که سیناترا هشدار داده شد و شخصا به نام کمک از یک منبع بعید است.

سیناترا شده بود طرفدار JFK که شده بود به قتل رسید فقط دو هفته قبل از آدم ربایی اما تا به حال شده است در یک سقوط از بین خواننده و بابی کندی زیر JFK انتخابات است. اما اختلافی نبود یک عامل بازدارنده که آن را به صرفه جویی در زندگی خود.

"فرانک من از خواب بیدار شدم با او تماس تلفنی چند ساعت پس از آنها برداشت جوان فرانکی" Peter Lawford, یک برادر در قانون به کندی و یک عضو از سیناترا را Rat Pack بعد بازگو کرد. "وجود دارد هیچ سلام هیچ عذرخواهی چیزی شبیه به آن. او فقط گفت: برای من به تماس بابی و اف بی آی در مورد و بازگشت به او در رنو است."

"من می دانم که چگونه Frank احساس می کند در مورد من اما لطفا به او بگویید که همه چیز در حال انجام است و ما او را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است"

بابی کندی

بابی بلافاصله کشیده از همه متوقف می شود—نوادا و کالیفرنیا FBI دفاتر وظیفه شد با این مورد و دستور به کار در سراسر ساعت و موانع راه اندازی شد در امتداد مرزهای دولتی با توجه به زن سبک و جلف کلی در راه او غیر مجاز زندگینامه فرانک سیناترا.

"من می دانم که چگونه Frank احساس می کند در مورد من اما لطفا به او بگویید که همه چیز در حال انجام است و ما او را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" بابی گفت.

در حالی که دشمن او بود که منجر به اتهام سیناترا دریافت یک تماس تلفنی از او دوست نزدیک شیکاگو کانگستر سام Giancana ارائه خدمات خود سازمان است. "لطفا. آیا یک چیزی سر در گم. اجازه FBI رسیدگی به این" سیناترا در پاسخ به گفته کاپلان.

مقامات در نیروی کامل توقف تمام ماشین ها در امتداد مرز دولت است. اما به نحوی در جرم پر از اشتباه های Chevy Impala قادر به عبور از طریق و آن را به قبل از مرتب مخفی گاه در یک خانه اجاره در L. A.

بعد از ظهر که آدم ربایان برای اولین بار ساخته شده از هفت تماس به سیناترا به باز کردن گفت و گو که در پایان باج تقاضا است. هنگامی که گفتگو در نهایت تبدیل به پول سیناترا ارائه آنها را "هر چیزی—یک میلیون دلار—هر چیزی است." جاه طلبی های خود را آنقدر رفیع. ربایندگان در مقابله با ارائه و خواستار $240,000.

به منظور بازیابی پول خود را به مجرمان به حال به تقسیم کردن. آنها تصمیم گرفتند که Keenan و Amsler خواهد درایو به رها کردن محل در حالی که اروین خود را 42 ساله co-conspirator خواهد بماند با تاریخ و آزادی او پس از دریافت تایید که پول در دست است.

در حالی که انتخاب کنید تا موفق شد همه رفتن نیست با توجه به طرح. انتظار alone in L. A., یک antsy اروین تصمیم به پیش بروید و انتشار Junior بدون دانستن اگر نقدی ارز رفته بود به عنوان برنامه ریزی شده. Junior سمت چپ مخفی گاه راه می رفت و چند کیلومتر قبل از درخواست کمک از یک گارد امنیتی در بال ایر.

"من می ترسم من کمی عصبی نهایت اما تنها چیزی که من می تواند انجام دهد امید برای بهترین"

فرانک سیناترا جونیور

کاربر تحویل داده شد با خیال راحت به مادرش در خانه که در آن او مواجه scrum از خبرنگاران. "من می ترسم من کمی عصبی نهایت اما تنها چیزی که من می تواند انجام دهد برای بهترین امید" او گفت: مطبوعات در بیانیه ای فیلم برداری برای یک newsreel.

مادرش نانسی پرسیده شد که چگونه او احساس: "فقط از شما سپاسگزارم" او پاسخ داد: قبل از ساخت خود را به خروج. "Fellas آیا شما ذهن اگر ما در حال حاضر به دلیل من می خواهم به او غذا."

با وجود ارتکاب اشتباه بعد از اشتباه سه عاملان باید جشن گرفتن دور با مسخره طرح. اما خوشگذرانی بود به آخرین طولانی است. در عرض فقط چند روز آنها تا به حال دستگیر شده اند و بسیاری از باج بهبود آنها پس از سقوط طعمه به قدیمی ترین "هیچ هیچ" در جرم 101: اروین bragged در مورد جست و خیز به برادر خود که بلافاصله ratted او را به اف بی آی است.

گرفتن ربوده شد دلخراش مصیبت برای کاربر ندارد اما این پایان مشکلات خود را. شاید بدتر از اینکه مجبور به اسارت در زور اسلحه چیزی بود که سه جنایتکاران را به او در طول محاکمه خود.

در تلاش برای قرار دادن یک فوتی و فوری دفاع آنها موج یک داستان است که تاریخ تا به حال شده است در جرم و عملیات خود آدم ربایی در تلاش برای افزایش مشخصات خود و به دست آوردن تبلیغات برای جوانه زدن خود را به کار خوانندگی.

"جنایتکاران اختراع یک داستان که همه چیز phoney," Junior گفت: نگهبان در سال 2012. "بود که انگ قرار داده و بر من است." این یک ننگ است که هرگز به طور کامل او را ترک کند.

محاکمه ساخته تیتر اخبار و سه نفر در نهایت محکوم به زندگی در زندان است. اما از طریق یک سری از حقوقی maneuverings آنها تنها در خدمت یک بخش کوچکی از آن زمان است. Amsler و اروین رفت برای بیش از سه سال در حالی که Keenan خدمت کمی بیش از چهار.

"من می دانستم که فرانک جونیور شده بود در مدرسه شبانه روزی و نبود دید به پدرش. یک آدم ربایی می رسم آنها نزدیک تر"

بری Keenan

در سال 1998, Keenan به یک مصاحبه به مردم که در آن او توضیح داده پیچانده توجیه که منجر به آدم ربایی است. "من مجنون دولت من آن را دیدم به عنوان یک معامله کسب و کار گفت:" روزنامه نگار ریچارد جروم. اما منافع او درک نیست یک طرفه. "من می دانستم که فرانک جونیور شده بود در مدرسه شبانه روزی و نبود دید به پدرش. یک آدم ربایی می رسم آنها نزدیک تر است."

Keenan در نهایت بهبود از خود dalliance با یک زندگی از جرم و جنایت شد و موفق توسعه املاک و مستغلات. در حالی که او ابراز ندامت برای آنچه که او انجام داد به خصوص دروغ که گفته شد در طول محاکمه ("آن است که یکی از بزرگترین حسرت. تاریخ و زندگی با ننگ بقیه عمر خود را") وجود دارد یکی نهایی هتک ابرو Junior تا به حال زندگی می کنند.

در طول سال های بعد خود را, زندگی, Keenan زندگی می کردند پاره وقت در L. A. جایی که دایره خود را گاهی اوقات تلاقی با آن از تاریخ. وی گفت: مردم که او تا به حال اجرا به خواننده در احزاب کوکتل در موارد متعدد.

"ما صحبت نمی," او گفت:. "من احساس می کنم اگر او می خواست به صحبت کردن با او خواهد آمد و چیزی می گویند. من احترام خود را در فضا است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب