از یخ به Climatronic

اولین سیستم خنک کننده در خودرو قدمت آن به سال 1884 بود اما به دور از در نظر گرفته شده برای سرنشینان است. این ی

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

اولین سیستم خنک کننده در خودرو قدمت آن به سال 1884 بود اما به دور از در نظر گرفته شده برای سرنشینان است. این یک ابتدایی اختراع که با استفاده از یخ برای جلوگیری از گرمای بیش از حد موتور. آن نبود تا نیم قرن بعد که کسی که شروع به فکر کردن در مورد راحتی کاربران. امروز در اتومبیل های جدید صندلی لئون سه منطقه Climatronic تضمین می کند که راننده و مسافر جلو و کسانی که نشستن در پشت همه لذت بردن از متوسط آنها را انتخاب کرده اند. در زیر چکیده ای از تاریخچه تهویه مطبوع در سراسر چهار صندلی مدل.

صندلی 1400: رول پایین پنجره.

اگر چه آن ممکن است به نصب نوپای سیستم تهویه مطبوع در خودرو از 40s اختراع توسط آمریکا ویلیس Haviland حامل آن هزینه ای در حدود 300 دلار بود که یک ثروت برای زمان. بنابراین به طور کلی خنک کننده روش ساده بود: رول پایین پنجره. در سال 1953 صندلی 1400 تا به حال دو مثلث به شکل ویندوز است که با هندسه خاص خود را تضمین است که جریان هوا نهفته عمدتا در دست ها و بازوها از راننده و مسافر جلو. در footwell هوا در کشیده شد از طریق رادیاتور اگر حرارت خاموش بود.

صندلی 132: کارخانه نصب, تهویه مطبوع.

تهویه مطبوع واقعا در زمان خاموش هنگامی که نش Kelvinator شد برای اولین بار تولید کننده به تخصص در این سیستم و او عرضه آنها به چندین مارک های خودرو. یک سال 1973 مدل صندلی 132 اولین صندلی ماشین است که اجازه نصب و راه اندازی کارخانه در صورت درخواست مشتری. علاوه بر این ماشین های ویژه منحصر به فرد طراحی شده خورشید پشت بام ها. آنها دور شد جمع به ماشین سقف و داخل است و فقدان. آن را نیز تا به حال آنها را در دو طرف جلوگیری از نور خورشید درخشان در از جلو و از کنار.

نسل 2 صندلی ایبیزا: هوای سرد با تنظیمات متعدد.

در سال 1993 ایبیزا در دسترس بود با یک مقدار پیشرفته تر سیستم تهویه مطبوع. اما شما هنوز هم نمی تواند را انتخاب کنید و درجه حرارت. سیستم سرد بیشتر یا کمتر بسته به سرعت از داخل فن است که کاربر می تواند تنظیم. این سیستم همچنین برآورده ایمنی مهم و تابع آن را به عنوان خشک کردن هوا در داخل خودرو جلوگیری از شیشه جلو اتومبیل از اسپری تا.

جدید SEAT Leon: 3-منطقه Climatronic.

"با Climatronic جدید Leon نه تنها راننده بلکه جلو و عقب صندلی مسافران می توانند خود را تنظیم دمای آسایش است که ما توصیه می کنیم در 22ºC", توضیح می دهد, اوا ویلار تهویه مطبوع سیستم های طراح در صندلی. با چند سنسور (در فضای باز و سرپوشیده حرارت و نور خورشید و فشار اتمسفر و رطوبت) سیستم تنظیم عناصر داخلی برای حفظ انتخاب متوسط هر شرایط. علاوه بر این Climatronic می تواند از راه دور اداره می شود در مدل دوگانه سوز به طوری که ماشین در درجه حرارت ایده آل هنگامی که کاربر می شود. بعلاوه کیفیت هوا عملکرد سنسور تشخیص زمانی که وجود دارد بیش از حد آلودگی به طور خودکار بسته می شود خارج هوایی ورودی و recirculates داخل هوا. در همان زمان درجه سیستم مراقبت های تصفیه هوا و حتی شامل یک ضد آلرژی فیلتر.

آینده است.

بهره وری انرژی و صرفه جویی کیفیت هوا و سفارشی سازی هستند و خطوط اصلی کار از صندلی کنترل آب و هوا و تیم. در چند سال ما می تواند به شما معرفی مشخصات کاربر به سیستم با داده ها اعم از قد و وزن به لباس و سوخت و ساز بدن و روزمره و سیستم خواهد آموخت که از هر موقعیتی برای حفظ راحتی مطلوب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب