چرا آلمانی نئو نازی ها آموزش در روسیه ؟

آلمانی راست افراطی در حال دریافت شبه نظامی آموزش در سن پترزبورگ روسیه با توجه به گزارش جدید از مجله خبری تمرکز

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

آلمانی راست افراطی در حال دریافت شبه نظامی آموزش در سن پترزبورگ روسیه با توجه به گزارش جدید از مجله خبری تمرکز. که در حال اجرا است و چه ما می دانیم که در مورد شرکت کنندگان?

چه نوع از اردوگاه آیا راست افراطی گزارش بازدید در روسیه ؟

شرکت در شبه نظامی آموزش حقوقی در روسیه است. چنین آموزش می گیرد در زیر چتر حفاظتی از DOSAAF (داوطلب جامعه برای همکاری با ارتش حمل و نقل هوایی و نیروی دریایی) یک سازمان که موسس قدمت به روز اتحاد جماهیر شوروی. از آموزش واقعی که در آن آلمان ها بنا به گزارش شرکت است که ارائه شده توسط باشگاه ظاهر تحت دو نام متفاوت: "Rezerv" یا "Partizan." آن را می گیرد در یک مرکز نظامی در حومه سنت پترزبورگ. تا 2018 "Partizan" و اعضای آن بودند ذکر شده در وب سایت از سن پترزبورگ شهری به عنوان یک vigilante در ویبورگ منطقه. "بود که قبل از به دست گرفتن" یک منطقه نماینده گفت: DW وقتی پرسیده شد که در مورد این موضوع.

صحبت کردن با روزنامه نگاران محلی در سال 2017, یکی از سازمان های شبه نظامی اردوگاه تایید کرد که این مرکز نیز ارائه شده شبه نظامی آموزش برای خارجی ها "از جمله آلمان." امروز مرکز تبلیغ هر دو آفلاین و آنلاین دوره های آموزشی از جمله کلاس های در دست زدن به سلاح و "نظامی توپوگرافی" — در ماه ژوئن سال 2020 به تنهایی آن را ارائه می دهد شش کلاس مختلف bookable از طریق شبکه اجتماعی روسی Vkontakte.

بیشتر بخوانید: جناح راست ترور در آلمان: یک جدول زمانی

جناح راست populists در روسیه

روسیه در گذشته به عنوان یک نقطه جلسه برای جناح راست populists و رادیکال از سراسر اروپا است. در سال 2015 در سن پترزبورگ به میزبانی بین المللی "روسیه محافظه کار انجمن است." شرکت کنندگان شامل رئیس سابق آلمانی افراطی راست ملی حزب دموکرات (NPD), Udo Voigt و همچنین نمایندگانی از ایتالیا افراطی راست Forza Nuova, پارتی, یونان نئو-فاشیست حزب فجر طلایی و ایتالیا را راست لیگ (Lega) ،

در سال 2017, درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه, Marine Le Pen — سپس رهبر از راست جبهه ملی بود که تغییر نام Rassemblement ملی در سال 2018 — بازدید رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در مسکو. Le Pen حمایت از روابط نزدیک تر با روسیه با انتقاد از تحریم های اتحادیه اروپا علیه این کشور است. جبهه ملی نیز دریافت €9 میلیون ($10.2 میلیون دلار) وام از یک بانک روسی.

Russland | Marine Le Pen zu Besuch bei Vladimir Putin (Getty Images/AFP/M. Klimentyev)

در سال 2017, Marine Le Pen بازدید ولادیمیر پوتین در مسکو

نمایندگان راست جایگزین برای آلمان (AfD) پاتی رهبری توسط رئیس Frauke Petry همچنین بازدید از مسکو در سال 2017. این هیئت ملاقات قانونگذاران از هر دو حزب حاکم روسیه ناعادلانه و نمایندگان از حزب لیبرال دموکرات روسیه به رهبری جناح راست پوپولیستی ولادیمیر Zhirinovsky.

بیشتر بخوانید: آلمان و جناح راست افراطی گری: ابعاد جدید از تروریسم

که انجام این شبه نظامی آموزش ؟

مرکز آموزش و باشگاه, سازمان باید بسیار نزدیک به روسیه مسیحی ارتدوکس افراط گرایان. رئیس باشگاه و بنیانگذار مرکز آموزش گزارش دنیس Gariev که همچنین یکی از چهره های کلیدی در پشت امپراتوری روسیه جنبش و یا حاشیه ای که تعیین شده بود به عنوان یک سازمان تروریستی توسط دولت ایالات متحده در مارس سال 2020 است.

خود را به حساب روسیه امپریالیستی جنبش یک سلطنتطلب "ارتدوکس-میهنی" "جناح راست محافظه کار" سازمان مبارزه برای "سفید برتری." حاشیه در نظر گرفته شده است یک گروه تروریستی در روسیه است. این کشور را به وزارت دادگستری طبقه بندی وب سایت سازمان و همچنین به عنوان یک شماره از آن آنلاین مقالات به عنوان افراطی.

در حالی که لبه وب سایت در حال حاضر به طور موقت غیر قابل دسترس خود را از کانال های رسانه های اجتماعی در تلگرام و Vkontakte هنوز هم در عمل. اظهارات ارسال شده وجود دارد ساده است که جنبش به صراحت سهام نژادپرستانه views. در سراسر جهان تظاهرات در پی کشته شدن سیاه آمریکا جورج فلوید تحت Black Lives Matter شعار به عنوان "جهنم" با معترضان "پرستش یک بت." گسترش coronavirus برچسب "به اصطلاح همه گیر" و به تصویر کشیده شده به عنوان یک توطئه بین المللی. این گروه همچنین ادعا می کند روسیه را نجات خواهد بود "تولد دوباره" مسیحی ارتدوکس سلطنت که اگر لازم است دوباره توسط نیروی "از آنجا که یک مسیحی ارتدکس است که همیشه یک جنگنده بیش از حد."

بیشتر بخوانید: Coronavirus: من چگونه می توانم تشخیص یک تئوری توطئه?

آنچه شناخته شده است در مورد جناح راست افراطی کنندگان?

با توجه به تمرکز magazine, برخی از مردان از اعضای جوان ملی جوانان شاخه NPD, آلمان, قدیمی ترین جناح راست افراطی حزب. به عنوان جناح جوانان تنها تعداد 280 اعضای آن باقی مانده است به لحاظ سیاسی ناچیز اگر چه شرکت کنندگان در آن هستند و نه فعال وقتی که می آید به عمل است. این گروه اجرا می شود حفاظت از محیط زیست, کمپین برای مثال در تلاش برای برنده شدن بیش از حامیان جوان.

Members of The Third Way protest in Munich (picture-alliance/ZUMAPRESS.com/S. Babbar)

راه سوم این است که یکی از رادیکال ترین نئو نازی ها گروه در آلمان

دیگر شرکت کنندگان در این شبه نظامی آموزش در روسیه هستند بنا به گزارش اعضای راه سوم که یکی از افراطی ترین احزاب سیاسی در آلمان است. با توجه به آلمان اطلاعاتی داخلی آژانس BfV حزب ترویج ملی و ایدئولوژی نژادپرستانه تحت تاثیر نازیسم و آن را رد دموکراسی است. راه سوم تاسیس شد و توسط اعضای جناح راست افراطی انجمن از جنوب آلمان فقط به عنوان آن را در مورد ممنوع توسط قانونگذاران در آلمان موانع برای ممنوعیت یک حزب سیاسی بسیار بالاتر از کسانی که برای ممنوعیت یک باشگاه یا انجمن.

ادامه مطلب: مبارزه با 18: نئو نازی شبکه رو به یک ممنوعیت در آلمان

چگونه باید مقامات آلمانی در پاسخ?

دولت آلمان یکشنبه در جلسه هیات تا کنون. یک سخنگوی وزارت کشور گفته است که آشنا با این مسئله اما این بود که هیچ اطلاعات خاص در مورد افراد مظنون به دریافت آموزش در اردوگاه شبه نظامی. راست افراطی انجام عمل مورد نظر و شبه نظامی با تمرینات ورزشی در خارج از کشور همچنان به عنوان یک نگرانی برای مقامات دولتی.

در سال 2019 دولت آلمان اعلام کرد در پاسخ به درخواست حزب چپ که برای سال های بسیاری از آلمانی نئو نازی ها بوده است به دنبال همکاری نزدیک با راست افراطی در خارج از کشور. زمان و دوباره هدف جلسات تمرین بودند اطلاع عموم در رسانه های اجتماعی. با توجه به این افراط گرایان میل شدید برای سلاح های, مقامات می گویند که آنها باقی مانده اند در تماس با سرویس های اطلاعاتی کشورهای درگیر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن