'Fyre متحرک از Coronavirus تست': اشتون کوچر را Fave COVID خدمه ناودان در نبراسکا

One صبح دو هفته پیش مگان هانت از خواب بیدار شدم از ترس بدترین.رمان coronavirus همه گیر شد صعودی در نبراسکا و 3

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

One صبح دو هفته پیش مگان هانت از خواب بیدار شدم از ترس بدترین.

رمان coronavirus همه گیر شد صعودی در نبراسکا و 34 ساله midtown اوماها (روباز انتخابی) ساکن شد نفس, تنگی نفس, درد, و تا به حال مسائل مربوط به دستگاه گوارش او گفت: روزانه وحش. او ادامه داد: به خود منزوی اجازه دهید 10-year-old daughter کمک به پخت و پز و تلاش برای به دست آوردن یک COVID-19 آزمون از دولت جدید این برند به ظاهر با تکنولوژی بالا تست توده ابتکار: TestNebraska.com.

اما زمانی که او تکمیل نظرسنجی آنلاین از علائم این سایت به او گفت که او نمی واجد شرایط.

"من صحبت کرده اند به بسیاری از مردم که همان تجربه" گفت: شکار. "من گزارش علائم صادقانه بود و من هنوز انتخاب شده برای تست."

این قسمت ممکن است عادی در یک کشور که در آن COVID-19 تست شده جهانی خنده دار و اگر نه برای دو چیز: شکار یک سناتور ایالت نبراسکا و او می خواست که به منظور بررسی دولت برای انتخاب یک برنامه تست موثر بود.

شکار هنوز هم نمی دانم اگر او تا به حال COVID-19. اما او احساس اعتماد به نفس است که او دولت را تست رژیم عجیب و غریب زاییده افکار یوتا "تکنولوژی وارنر" با یک سورئال کمک از آیووا-بومی اشتون کوچر است "Fyre متحرک از coronavirus تست" به او گفت: روزانه وحش.

شکار یکی از چهار سناتور امور خارجه—همراه با Machaela Cavanaugh, سرود خون و ریک Kolowski—که به تازگی به نام ایران با رژیم صهیونیستی است. آیووا به انصراف از دولت $27 میلیون no-پیشنهاد قرارداد با TestNebraska. این معامله برای 540,000 آزمونهای تشخیصی مذاکره شد در حدود چهار روز و با توجه به داخلی دولت ایمیل های به دست آمده توسط The Daily Beast. قرارداد اهدا شد به طور مشترک به نام سلامت, Domo, SafeLane بهداشت و Qualtrics—یک گروه در درجه اول شرکت های فن آوری مستقر در ایالت یوتا است. تست خود را به نوبه خود عرضه شده توسط یوتا شرکت شرکت-تشخیص است.

که پول ممکن است شده اند بهتر است سرمایه گذاری در نبراسکا موجود و top-of-the-line بهداشت عمومی و زیرساخت سناتور استدلال کرد. همچنین در مورد گفت: شکار شد تفاوت در نتایج آزمون خود را که تحت نظارت عمومی پس از روزنامه های محلی گزارش تفاوت در نتایج جستجو در TestNebraska و TestUtah در مقایسه با دیگر آزمایشگاه های محلی.

یکشنبه, TestNebraska تا به حال ارائه شده 2,358 فتح کرد گرفته شد آزمون با 80 نتایج مثبت منجر به 3.4 درصد مثبت رای دادن برای آزمایش در مقایسه با 17.9 درصد مثبت رای دادن برای کسانی انجام می شود از طریق دولت به بهداشت عمومی آزمایشگاه و بیمارستان ها در دولت با توجه به اوماها (روباز انتخابی) جهانی هرالد. اختلاف نگرانی در میان مقامات محلی که TestNebraska آزمون ممکن است نتیجه منفی کاذب.

در ضمن همانطور که از جمعه نبراسکا تا به حال 9,416 موارد تایید شده از رمان coronavirus و 113 مرگ و میر با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط دولت در بخش بهداشت و درمان. در مجموع بیش از 57,000 مردم شده بود آزمایش از جمعیت این ایالت از 1.934 میلیون نفر است. متحده با مقایسه جمعیت شامل غرب ویرجینیا که در آن در مورد 70,000 نفر آزمایش شده است و در ایالت آیداهو در مورد 34,000 مردم شده بود را آزمایش کردند.

"به عنوان زمان می رود توسط ما در حال رفتن برای دیدن که ما در عجله برای انجام کاری ما شکست خورده Nebraskans," شکار گفت.

آیا شما می دانید هر چیزی در مورد این رمان coronavirus یا چگونه دولت است که پاسخ به آن ؟ ارسال یک ایمیل به Olivia.Messer@TheDailyBeast.com یا ایمن به olivia.messer@protonmail.com از غیر کار دستگاه.

درخواست برای نظر از SafeLane سلامت بازگردانده نشدند این هفته است. اما یک سخنگوی Qualtrics گفت: بررسی تکنولوژی شرکت قرارداد—بر خلاف دیگران—بود و بررسی از طریق "یک رقابتی پیشنهاد RFP اجرا توسط ایالت یوتا و هر دولت با استفاده از همان [استاد توافقنامه خدمات] مذاکره توسط ایالت یوتا است."

نام سلامت, در ضمن در زمان جدی موضوع را با مقایسه به Fyre جشنواره گفت: در بیانیه ای در روز جمعه صبح: "ما سخت در محل کار گرفتن نبراسکا در پای خود را. به جای تماشای Netflix ما دعوت کردند برای آمدن به ما بپیوندید و بخشی از راه حل است."

"نبراسکا نیاز فوری دسترسی به منابع کمیاب با کیفیت بالا و تست تجهیزات و کارآمد فرایند به حق آن را" بیانیه ای ادامه داد. "ما قادر به ارائه برای سناتور شکار است و دولت در هر سه. آن را آسان تر به ضربت بزمین کوبیدن یک انبار از ساخت یک. بنابراین در حالی که سناتور شکار در ادامه به جایگاه و پیدا کردن راه هایی برای نمره ارزان امتیاز سیاسی در میان این بحران ما به شما اجازه نتایج ما برای خود صحبت می کنند و به ادامه کار با فرماندار در دسترسی به رایگان تست در سراسر کشور."

Domo وزن در شکار ادعا می کند بیش از حد: "ما مفتخر به همکاری با رهبران که پایگاه تصمیم گیری داده ها به عنوان مدیریت آنها از طریق این سرعت در حال تغییر وضعیت است."

و در یک بیانیه شرکت-تشخیص دفاع از آن آزمایش نوشتن که دقت خود را "جدا شده است به عنوان یک متغیر و چندگانه مستقل ارزیابی از عملکرد آزمون در ادامه برای نشان دادن سطح بالایی از دقت و صحت بر یک پایه منسجم" با وجود "مشاهده ناهنجاری در نرخ مثبت در حداقل دو جوامع است."

هنوز شکار به یاد می آورد در روز پنج شنبه که او مشکوک قرارداد از پرش زمانی که مشخص شد که شرکت های کمی در راه از اتصالات محلی. پس از آن رژیم صهیونیستی است. Ricketts بستری او فکر کردم برای این طرح از آیووا رژیم صهیونیستی. کیم رینولدز, که گفت که او در مورد آن آموخته از بازیگر و نیکوکار اشتون کوچر یک "دوست خوب" از Qualtrics مدیر عامل شرکت رایان اسمیت که کسب و کار است که در چند میلیون دلاری معاملات در هر سه متحده است. کوچر است گفت که او به سادگی خود را با استفاده از مسلما ارتباطات گسترده به ارائه یک راه حل خلاق برای خانه خود دولت در طول یک به سرعت در حال تحول بهداشت عمومی اورژانس پس از دیدن نشانه هایی از تست ابتکار عمل را موفقیت در ایالت یوتا است.

از طریق یک نماینده کوچر کاهش یافته است به نظر برای این داستان.

این TestNebraska.com راه اندازی وب سایت و دعوت شهروندان به ثبت نام در آوریل 21. همان روز رژیم صهیونیستی است. رینولدز نشان داد آیووا را تقریبا یکسان قرارداد در 26 میلیون دلار. در روز پس از قرارداد اعلام شد, شکار فرستاده هر دو دولت در بخش خدمات اداری و دفتر فرماندار درخواست برای دیدن یک کپی از قرارداد.

شکار گفت: او نمی دریافت پاسخ و تبدیل به یک خیابان به طور معمول مورد استفاده توسط روزنامه نگاران و ناظران: عمومی-درخواست سوابق.

در علاوه بر این به گفته عجله قرارداد و عدم شفافیت در انتخاب این چهار ایالت یوتا مبتنی بر فن آوری شرکت ها, نتایج آزمون خود را—مهم ترین جنبه از ابتکار—آمده اند تحت نظارت عمومی.

با توجه به گزارش قبلی در سالت لیک تریبون و جهان-هرالدعمده نگرانی های مطرح شده در مورد دقت و صحت آزمایشات استفاده می شود—و روش مجموعه در TestUtah و TestNebraska. این Logix هوشمند Coronavirus بیماری 2019 (COVID-19) کیت از شرکت-تشخیص—آزمایش استفاده می شود در هر دو آیووا و نبراسکا طرح—بالاتر "حد تشخيص" (لاد) از بسیاری از دیگر coronavirus آزمون است که دریافت اضطراری-استفاده از مجوز توسط FDA. یا حداقل این بود که این نتیجه از تجزیه و تحلیل توسط BioCentury علوم, مجله ذکر شده توسط تریبون.

اصل ایده این است که آنها نیاز به بیشتر از این ویروس به ماشه یک نتیجه تست مثبت از کیت دیگر.

"بیماران مبتلا به SARS-CoV-2 ممکن است تست مثبت منجر به نرخ بالای کاذب-نتایج منفی" اگر یک لاد است بیش از حد بالا برای یک آزمون گفت: لیندا کارتر اطلاعات دانشمند در Chemical Abstracts Service (CAS) یک بخش از انجمن شیمی آمریکا که متخصص در اطلاعات علمی راه حل. اگر LOD برای تست خیلی کم است "و سپس آلودگی می تواند تبدیل به یک مشکل عمده به عنوان آزمون را شناسایی کوله مقدار RNA ویروسی منجر به مثبت کاذب آزمون, نتایج," او توضیح داد.

وجود دارد "هنر" به تعیین درست هدف به صورت دقیق آزمون با توجه به کارتر که به استناد یک گزارش اخیر از American Society for Microbiology, که گفت که "وجود دارد بسیاری از تفاوت های ظریف را در نظر بگیرید" در چالش بالینی حساسیت در این نوع از آزمایشات است.

در هر صورت تعداد کسانی که در نبراسکا منجر به سوال از رهبران محلی در مورد اختلاف میان شیوع بیماری در گیاهان گوشت در شهرستانها مانند گرند آیلند و در سطح ایالت. اما Ricketts استدلال تفاوت با توجه به گسترده تر از کسانی که در حال آزمایش از جمله کسانی که هیچ علائم یا محل کار در معرض خطر محیط های مانند مراقبت های بهداشتی و بسته بندی گوشت می آمد خانه.

که منطق بود حداقل در تئوری های پشتیبانی شده توسط کری کان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Genalyte که تولید کننده ابزار پزشکی و جراحی است و در این میان حمل کردن خود را تست سرولوژی ابتکار در سن دیگو. کان روز پنجشنبه گفت که در نگاه اول از خارج از این موضوع به راحتی می تواند بیشتر از نمونه تعصب آزمایشگاه مسائل و یا عوامل دیگر به جای "برخی از نقص ذاتی" در شرکت-تشخیص' تست.

هنوز اختلاف نیز در حال حاضر در TestUtah با توجه به تریبون. آن گزارش شده است که 2 درصد از بيماران علامت دار آزمایش مثبت از طریق TestUtah در مقایسه با 5 درصد که تست مثبت در سایت های دیگر در دولت است. در همین حال این روزنامه در Cedar Rapids, Iowa, گزارش شده است که یک شهرستان در دولت یافت که نزدیک به 10 درصد از ابتکار نتایج آزمون شد "مجمل."

مارک نیومن, موسس و مدیر عامل شرکت Nomi بهداشت و درمان گزارش شده است باید گفت که در مقایسه با TestUtah نتایج با کسانی که از دیگر سایت های محلی است "نه سیب به سیب" احساسات تکرار توسط برنت Satterfield ارشد علوم افسر Co-تشخیص: "ما در حال صحبت کردن در مورد جمعیت تفاوت است."

"با توجه به این واقعیت است که داده ها نشان می دهد سازگار باشد بسیار دقیق آزمون نتایج از بین بردن تست ما به عنوان عامل اصلی ما خواهد بود علاقه مند به یادگیری از نتایج تحقیقات توسط اپیدیولوژی, virologists و دیگران بررسی عوامل دیگر که ممکن است شامل جمعیت از بیماران گزارش خود از علائم در مقابل پزشک ارزیابی علائم جمعیت و گستره جغرافیایی و.... برای درک چگونگی این رمان virus رفتار در بدن انسان و در جوامع ما" Co-تشخیص در بیانیه ای گفت.

Nomi بهداشت در بیانیه ای جداگانه استدلال است که پایین تر از مثبت نرخ در ایالت یوتا شد "طبیعی" ناشی از خود گزارش شده توسط بیماران با علائم خفیف که ممکن است شده اند قادر به واجد شرایط برای تست در سایت های دیگر و اضافه کرد که "آزمون های در حال استفاده توسط ایالت نبراسکا شده اند به طور کامل اعتبار برای دقت در داخل خود محیط آزمایشگاه."

"همه تست انجام شده در دستورالعمل CDC" با توجه به نام سلامت است.

اما بیماران در هر دو نبراسکا و آیوا نیز بنا به گزارش ها و شکایت از تاخیر طولانی در گرفتن نتایج آزمون فراتر از 48 ساعت آنها در ابتدا وعده داده شده است. با توجه به تریبونبرخی از بیماران در آیووا باید منتظر زمانی که 17 روز است. شکار گفت: دیگران نبوده است قادر به ایجاد یک قرار ملاقات و یا دریافت از طریق خط تلفن.

Ricketts اذعان کرده است که قبلا تقاضا برای آزمون جدید غرق سایت های متعدد در روزهای اولیه اجرای و غیرمنتظره جدید hotline که ظاهرا به اندازه کافی کارکنان برای پاسخ به تمام تماس در آینده.

"ما فقط می خواهیم برای Nebraskans' صبر به عنوان ما را از طریق این فرایند" Ricketts گفت و اشاره کرد که دولت "خواهد بود تایید آن را به مطمئن شوید که آن را کالیبره مناسب و تست نمونه های ما مطمئن شوید که ما در حال گرفتن آن را حق."

"این تنها یک هفته," او گفت:. "صبور باشید." (Ricketts' دفتر نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر از The Daily Beast این هفته است.)

حتی قبل از TestUtah و TestNebraska سایت راه اندازی شد محلی عمومی-کارشناسان بهداشت و درمان شد و زنگ آلارم در هر دو کشور در مورد برش از تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

"من نگران داشتن تست روت به یک جامعه کوچک آزمایشگاه بیمارستان بی تجربه با بسیار پیچیده آزمایش های مولکولی است که با استفاده از یک تست از یک شرکت ناشناخته و بدون مقدار در شرایط آزمایشگاهی تشخیصی تجربه" نوشت: یک متخصص بیماری های عفونی و میکروب شناسی که نشسته در یوتا نیروی کار در coronavirus تست در آوریل 14 ایمیل به معاون وزارت امور خارجه وزارت بهداشت ، در سالت لیک تریبون به دست آمده از طریق ایمیل باز درخواست سوابق.

همان پویا در حال ظهور بود در نبراسکا با توجه به ایمیل های دولت به دست آمده توسط The Daily Beast.

مدت کوتاهی پس از رژیم صهیونیستی است. Ricketts در " اجرای مایکل هاروی, رئيس جمهور و مدیر عامل منطقه سیراکوس سلامت بیمارستان واقع شده است که حدود 40 دقیقه شرقی لینکلن—ایمیل فرستاده مقامات بالا در دولت و بخش خدمات اداری با یک هشدار است. جان کلام این بود که آزمايشگاه بيمارستان مدیران در سراسر کشور "بسیار نا امید در دولت رویکرد با این تست ابتکار و که آن را سخت تر برای تاسیس بیمارستان آزمایشگاه به عملکرد" را به عنوان او آن قرار داده است. هاروی فرستاده همراه یک ایمیل داخلی میان سیراکیوز منطقه مقامات بهداشتی نگران کننده است که ابتکار عمل را مانع خصوصی labs' تلاش های تست. Jerel Katen, Syracuse, منطقه, بهداشت, آزمایشگاه, مدیر نوشته است: "به نظر می رسد دولت با این سبد قبل از اسب. من بسیار نا امید با دولت رقابت برای مواد با در حال حاضر تاسیس آزمایشگاه سیستم."

وقتی رسید پنج شنبه, هاروی گفت: شکایت در این ایمیل از روزهای اولیه اجرای این بود: "دیگر معتبر نیست."

"سپس COVID-19 وضعیت بسیار مایع یک افزایش بزرگ از بيماران انتظار عرضه شد و هر کس انجام شد خود را به عنوان آماده به عنوان امکان پذیر است از جمله ایالت نبراسکا" هاروی نوشت: به The Daily Beast. "در این هفته که رفته اند از کسانی که مسائل پرداخته شده است و کار می کرد."

در همان زمان, Domo—یکی از یوتا بر اساس شرکت های نرم افزاری در آورده در تست معامله—ارسال ایمیل قبل از اجرای به مقامات کنگره و حتی دولت در اتاق بازرگانی touting TestNebraska ابتکار. این missives در ابتدا گیج برخی از گیرندگان که به نظر می رسد نا آشنا با این شرکت و تلاش های خود را. برخی نگران بودند که ممکن است دادن یا نامشروع با توجه به ایمیل های داخلی به دست آمده توسط The Daily Beast.

"تیلور فقط مطمئن شوید این است که از خود بچه ها دفتر و آن را برخی از راز رایگان Joe عجیب و غریب صندوق یا چیزی" نوشت: آرن ور یک کارمند برای کنگره ایالات متحده آدریان اسمیت (R-NE) در یک ایمیل به Ricketts سخنگوی تیلور Gage. (در بیانیه ای روز پنج شنبه ور گفت که او "بود و در عین حال آشنا با این سازمان کمک به توسعه رسانه های اجتماعی کمپین برای TestNebraska برنامه زمانی که تماس گرفتم تیلور و ایمیل من شد یک بازی دوستانه درخواست برای تعیین اینکه آیا آن را مجاز توسط دولت.")

چیزی که ما با اطمینان می دانیم: دقت این آزمایش در طول یک بیماری همه گیر—و به خصوص در یک وضعیت که در آن فرماندار هرگز تحمیل اقامت در خانه سفارش میباشد.

"تست های با نرخ بالا از مثبت کاذب یک مشکل بزرگ مطرح است که در افرادی که منجر به باور آنها این بیماری را داشته اند اما نه واقعا آلوده شده است ممکن است خطرات است که می تواند خود را افزایش دهد قرار گرفتن در معرض" گفت: کارتر. "به همین ترتیب آزمون با نرخ بالا از منفی کاذب اجازه می دهد برای افراد آلوده—آیا علامت دار یا بدون علامت—که تست منفی به دروغ بر این باورند که آنها بی خطر هستند و احتمالا به دنبال مراقبت های پزشکی مورد نیاز و یا پایبند به اجتماعی فاصله و به طور بالقوه گسترش SARS-CoV-2 ویروس مستعد ابتلا به اعضای خانواده و دیگر افراد است."

پیچیده هر چند علم ممکن است شکار احساس این بود که یک مورد از پرتاب عمومی دلار در یک مسلما مشکل فوری و بدون در نظر گرفتن زمان کافی برای فکر می کنم همه چیز را از طریق.

"من نگران هستم که ما در حال انجام بهترین ما می توانیم برای بسیاری از افراد در حالی که استوارت از پول خود را," او گفت:.

—با گزارش از آدم Rawnsley.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن