جورج Dickel ساخته شده ویسکی از 2019. می توانید آن را انجام دهید آن را دوباره ؟

Wمرغ Nicole Austin شروع مزه بندی برای ایجاد این سال جورج Dickel بطری-در-اوراق قرضه انتشار, او در بر داشت روند

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

Wمرغ Nicole Austin شروع مزه بندی برای ایجاد این سال جورج Dickel بطری-در-اوراق قرضه انتشار, او در بر داشت روند کمی دلهره آور تر از حد معمول.

تیم او کشیده نمونه از هر بشکه در انبار با به اندازه کافی سن و پس از چند ماه از مزه او فرود آمد بر روی یک گروه از whiskeys که همه مقطر در پاییز 2008.

اما چالش بود که محض تنوع whiskeys او تا به حال طعم از طریق و یا که او نیاز به پیدا کردن چند استثنایی بشکه از یک واحد تقطیر فصل آن را به واجد شرایط برای تعیین فدرال بطری-در-bond.

چه ساخته شده این روند به خصوص مملو بود که این ویسکی تا به حال به دنبال سال گذشته بطری-در-انتشار اوراق قرضه که یک ضربه عظیم بود و به نام ویسکی سال توسط ویسکی مدافع مجله.

"تکرار واقعا سخت است در ویسکی و این چالش اضافه شده می گوید:" Austin مدیر کل و دستگاه تقطیر برای آبشار توخالی تقطیر شرکت ، در ارب تنسی است که باعث می شود جورج Dickel. "این برای من مهم است که در این سال انتشار تواند بسیار شبیه است. من می خواهم جورج Dickel بطری-در-پیوند به یک مجموعه منسجم از یادداشت مزه و تداوم در مورد آن."

با توجه به محدودیت های خاص تولید بطری-در-پیوند ویسکی آن باید حداقل چهار سال 100-اثبات و در همان کارخانه یا محل تقطیر در یک واحد تقطیر فصل—Austin نیز در آغوش "ایده کمی تنوع" اجازه می دهد به صورت جزئی عطر و طعم انحراف.

در حالی که در سال گذشته 13 ساله, قدیمی, نشان داد اکسید میوه و بادام زمینی یادداشت Austin می گوید: این سال را به مخلوط سلیقه خشک شده و پخته شده سیب و گردو است و "کمی قاطعانه تر ساختار و پیچیده است."

"وجود مشترکات—وانیل میوه nuttiness خاص مومی شخصیت" او می گوید. "همه آن چیزهایی که باید در حال حاضر در تمام بطری-در-اوراق قرضه اما آنها ممکن است بیان کمی متفاوت است. تفاوت ظریف و مهم بود."

این محصول جدید که دارای یک قیمت خرده فروشی پیشنهاد از $40 و راه اندازی امروز یک بار دیگر می رود فراتر از الزامات مورد نیاز برای یک بطری-در - پیوند ویسکی. این یک ترکیب 11 ساله whiskeys با خمیر لایحه از 84 درصد ذرت 8 درصد چاودار و 8 درصد malted barley مقطر آب در آبشار توخالی در شش ماه سقوط تقطیر فصل از سال 2008.

او بیشتر لذت می برد نوشیدن آن را شسته و رفته و یا اگر آب و هوا نیاز به, در قطار سریع السیر. هر چند این نسخه دو سال جوانتر از اول Austin می یابد که طعم آن به طور قابل توجهی بیشتر ،

که او را به یاد نقل قول از نویسنده Arthur C. Clarke: "هر اندازه کافی فن آوری های پیشرفته است که غیر قابل تشخیص از سحر و جادو است." او اشاره می کند که مجموعه ای از عوامل است که به تقطیر را چگونه پیش بینی این سنین تقریبا غیر ممکن است. "در این سال وقتی که من رفتم به دنبال سقوط سال 2008 جادویی فصل است."

Austin امیدوار این را نه تنها با طنین طرفداران آنجا که برای اولین بار تکرار کرد اما آن را نیز در ادامه به حل هر گونه باقی مانده میان مفاهیم "ویسکی پرشور مردم" که ویسکی تنسی است به نحوی پایین تر از بوربن.

"من واقعا دوست دارم برای مردم به درک که ویسکی تنسی است بوربن می گوید:" Austin. "این یک منطقه ای هویت بوربن."

"من واقعا دوست دارم برای مردم به درک که ویسکی تنسی است بوربن."

تنها الزامات اضافی آن را خارج از مقررات برای بوربن است که آن را (بدیهی است) باید در تنسی و آن را دستخوش افرا ذغال mellowing مراحل قبل از هر بشکه پیری است.

"من واقعا به دنبال whiskeys که من فکر کردم می تواند رقابتی با برخی از ترین های خوبی در نظر گرفته آمریکایی ویسکی تولید—من کاملا می خواستم برای نشان دادن رسومات و کیفیت ویسکی است که ما در حال تولید" او می گوید. "آن موفق فراتر از وحشی ترین رویاهای من."

پس از Austin شروع زندگی حرفه ای خود را به عنوان یک دستگاه تقطیر در پادشاهان شهرستان در بروکلین نیویورک در سال 2010 او را به تلاش برای بزرگ را داراست و تاثیر این صنعت در ماندگاری راه است.

در حالی که در هنر و صنعت تقطیر, او به عنوان موسس و رئيس جمهور از ایالت نیویورک قرار زیرند صنفی بود که در تاسیس هیئت مدیره آمریکا کرافت ارواح ارتباط و کمک به تصویب و صنعت آشامیدنی نوسازی و اصلاحات مالیاتی در سال 2017.

احساس محدود Kings County, اندازه, او در سمت چپ در سال 2016 برای یک کار به عنوان یک راه اندازي مهندس در ویسکی ایرلندی رسومات تولامور شبنم جایی که او ساخته شده است "فقط به اندازه ویسکی در یک شیفت 12 ساعته که ما تا به حال ساخته شده [در کینگز کانتی] در تمام 2015." که تنها چند سال به طول انجامید قبل از او شروع به ولع مصرف وسط زمین.

"آبشار توخالی به اندازه کافی بزرگ است برای به انجام رساندن چیزی, اما به اندازه کافی کوچک است که من می توانم خلاق و من می توانید سعی کنید چیزهای مختلف می گوید:" Austin. "شما می توانید به اشتراک گذاری آن با بسیاری از مردم و شروع به حرکت سوزن در صنعت به عنوان یک کل است."

در حال حاضر او به کمک همکار رهبران صنعت پیش نویس ویرایش به کد از مقررات فدرال است که تعریف آنچه شما می توانید بر روی یک روحیه برچسب بطری از جمله سن اظهارات—همه در حالی که کار بر روی حتی بیشتر هیجان انگیز منتشر شده از Dickel است که خود را جشن سالگرد 150 سال جاری است.

"کل ایده ساخت من distiller نه فقط جورج Dickel اما مدیر distiller از آبشار توخالی تقطیر شرکت. اجازه می دهد تا یک کمی بیشتر اکتشاف می گوید:" Austin که در حال حاضر سمت چپ پایدار را در این شرکت است. "وجود دارد برخی دیگر از whiskeys من [در بطری-در-پیوند مذاقات] که من فکر می کنم واقعا جالب و دوست داشتنی است. شما می توانید انتظار بیشتر از کسانی که برای رفتن به یک بطری در آینده نزدیک است."

تا آن زمان او را مشتاق به دیدن چگونه این سال بطری-در-پیوند دریافت کرده است—به ویژه پس از Covid-19 stay-at-home سفارشات خود مانع از جذب دوستان به طعم ویسکی پیش از انتشار آن را به عنوان او به طور معمول.

"که تغذیه پارانویا من در مورد اینکه آیا یا نه آن را به اندازه کافی خوب بود می گوید:" Austin. "این باعث می شود من به خصوص علاقه مند به شنیدن آنچه که مردم در مورد آن فکر می کنم. من واقعا هیجان زده هستم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن