که مالاوی جدید رهبر لازاروس Chakwera?

لازاروس Chakwera صرف بیشتر عمر خود را به انجام کار برای خدا به عنوان یک متکلم. در حال حاضر او برای تبدیل شدن ب

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

لازاروس Chakwera صرف بیشتر عمر خود را به انجام کار برای خدا به عنوان یک متکلم. در حال حاضر او برای تبدیل شدن به مالاوی جدید رئیس جمهور. DW طول می کشد یک نگاه در چه ساخته شده است این مرد چه نوع از کشور او در مورد به منجر شود.

مالاوی را رهبر مخالفان لازاروس Chakwera برنده مالاوی را تکرار انتخابات برگزار شد در روز سه شنبه برای تبدیل شدن به کشور رئيس جمهور جدید است.

مالاوی کمیسیون انتخابات اعلام کرد او ویکتور در روز شنبه با یک غالب 58.57 درصد آرا جلوتر از وقت رئیس جمهور پیتر Mutharika.

Mutharika شده است که در قدرت پس از سال 2014 موفق به کسب 38 درصد آرا در سال گذشته را بی اعتبار انتخابات است که در آن Chakwera دست آورد 35 درصد است. Mutharika بود و حتی قسم خورده به قدرت اما شواهد از بی نظمی های انتخاباتی بعد منجر به دادگاه ابطال نتایج.

لغو از Mutharika را 2019 پیروزی توسط دادگاه بود و تاریخی آن را به عنوان ساخته شده مالاوی فقط دومین دین کشور آفریقایی به ریاست جمهوری نتایج نظرسنجی خود را کنار بگذارند و پس از کنیا در سال 2017.

People stand in a line as they wait to vote in Malawi's elections.

Malawians صف برای رای دادن. در این سال انتخابات را تصویب کرده است تا حد زیادی بدون حادثه بزرگ

یک جاده سنگی به 2020 انتخابات

هر دو قانون اساسی و دادگاه عالی بودند به شدت انتقادی از نحوه مالاوی کمیسیون انتخابات به کار گرفته شده در انتخابات پیدا کردن رئیس جین Ansah و کمیسیون بی کفایت.

2019 نتایج انتخابات نیز باعث شده ماه در سراسر کشور تظاهرات خواستار انتخابات جدید و خواستار Ansah را حذف.

بیشتر بخوانید: Malawians رها دادگاه حفره انتخابات ریاست جمهوری

زمانی که Ansah در نهایت مجوف و مناقصه استعفای او در ماه مه سال جاری Mutharika در پاسخ انتصاب قاضی سابق دادگاه عالی Chifundo Kachale به عنوان رئیس جدید که قول داد که روز سه شنبه تکرار خواهد بود آزاد و عادلانه و معتبر تکرار شده است.

Peter Mutharika, incumbent presidental candidate speaks at his final election rally.

رئیس جمهور کنونی پیتر Mutharika منصوب رئیس جدید کمیسیون انتخابات مالاوی و زد در سال 2020 انتخابات re-run

با وجود Kachale بودن به شدت مورد توجه هر دو مخالف و حزب حاکم بسیاری از ترس قدرت سیاسی از Mutharika که برادر Bingu wa Mutharika به عنوان مالاوی رئیس جمهور از سال 2004 تا زمان مرگ خود در سال 2012 هنوز هم او را قادر به حفظ یک ،

این ترس ها ثابت کرده اند بی اساس با Chakwera پیروزی.

که Chakwera?

65 سال Chakwera متولد شد به خانواده فقیر روستایی در یک روستای کوچک در خارج از پایتخت آن لیلونگوه. او یک فیلسوف عارف و روحانی با آموزش که به مطالعه در مالاوی و آفریقای جنوبی و ایالات متحده است.

Chakwera شده است حضور در Malawian سیاست از سال 2013 به عنوان رهبر حزب کنگره مالاوی (MCP) حزب که رهبری مالاوی مبارزه برای رهایی از حکومت بریتانیا در اوایل 1960s. که حزب پلت فرم او برای رئيس جمهور در سال 2014 و 2019 قرار دادن دوم هر دو بار.

پس از هر انتخابات Chakwera یک کشیش سابق است موعظه صلح و خواست Malawians به قبول نتایج انتخابات.

اتحاد مهم و حیاتی

Chakwera منجر Tonse داد یک گروه از نه احزاب مخالف که او و همسر در حال اجرا Saulosi Chilima جعلی به شکست Mutharika.

اتحاد در این سال بوده است مهم تر از همیشه بعد از دادگاه قانون اساسی در مارس حکم داد که ویکتور باید با به دست آوردن بیش از 50 درصد از آراء را به جای اول-گذشته-پست سیستم قبلا مورد استفاده قرار.

Lazarus Chakwera raises his fist as he walks with protesters in March, 2019.

لازاروس Chakwera رهبری اعتراضات سال گذشته به نتایج انتخابات با استناد به رای گیری بی نظمی

در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از رای خود در روز سه شنبه Chakwera گفت: کمیسیون انتخاباتی بود که تا کنون "به ما داده که اعتماد به نفس را از Malawians رفتن به محترم شمرده شود.

در پاسخ به اظهارات Mutharika که برخی از سنگر مخالفت کرده است دیده می شود خشونت در رای گیری روز Chakwera گفت: "این کشور صلح طلبی است و همه ما نیاز به رای مسالمت آمیز و همه ما نیاز به احترام به یکدیگر است. و ما لازم نیست برای مبارزه با. رای گیری است که در این مبارزه است."

چه Chakwera چشم انداز برای مالاوی چقدر است ؟

Chakwera به نفع یک بلیط برای تبدیل مالاوی به یک درآمد متوسط اقتصاد ساختمان دموکراتیک قادر به رشد و نمو دولت است.

پنج هسته رکن زیر بنای رویکرد خود را به حکومت: او ارزش های رهبری خدمتگزار; متحد Malawians; های موفق با هم; پایان دادن به فساد; استقلال قضایی و حاکمیت قانون است.

Chakwera مشخص شده است در چندین کلید طرح از جمله جهانی کود یارانه برای تضمین امنیت غذایی برای هر خانواده است و وعده داده شده برای ایجاد 1 میلیون شغل توسط بازسازی صنایع که افزودن ارزش به محصولات کشاورزی از Malawian کشاورزان است.

بسیار شبیه به خود کتاب مقدس نام پیداست لازاروس Chakwera ساخته شده باز گشت در Malawian سیاست و در راه بزرگ.

تحت رهبری او Chakwera می خواهد به حرکت کشور رو به جلو و تبدیل آن به "جدید مالاوی".

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن