پرینستون حذف وودرو ویلسون نام از سیاست های عمومی مدرسه

دانشگاه پرینستون را رها وودرو ویلسون نام از آن سیاست های عمومی و مسکونی کالج در سراسر کشور در میان ضد نژادپرست

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

دانشگاه پرینستون را رها وودرو ویلسون نام از آن سیاست های عمومی و مسکونی کالج در سراسر کشور در میان ضد نژادپرستی تظاهرات. این رئیس جمهور سابق آمریکا برای او شناخته شده بود segregationist سیاست.

دانشگاه پرینستون امنا رای در روز جمعه برای تغییر نام یک موسسه تحمل نام رئیس جمهور سابق آمریکا وودرو ویلسون پرینستون دانشکده امور عمومی و بین المللی.

"ما گرفته اند و این فوق العاده و مرحله به دلیل اعتقاد ما بر این است که ویلسون نژادپرستانه تفکر و سیاست های او را نامناسب اسم برای یک مدرسه که محققان, دانشجویان و فارغ التحصیلان باید کاملا متعهد به مبارزه با معضل نژادپرستی در همه اشکال آن" آیوی لیگ مدرسه در بیانیه ای گفت.

"ما باید بپرسید که آیا این قابل قبول است که برای این دانشگاه دانشکده امور عمومی به تحمل نام یک نژادپرست که تفکیک کشور خدمات مدنی پس از آن یکپارچه شده بود برای چند دهه ،

پرینستون نیز در حال حاضر برنامه ریزی شده به ویلسون و بازنشسته به نام پس از باز کردن دو مسکونی جدید کالج ها در حال حاضر تحت ساخت و ساز. آن تصمیم به تغییر نام آن را بلافاصله به کالج.

دانشگاه را حفظ ویلسون نام که به صورت سالانه اهدا جایزه به مقطع کارشناسی alumna و یا فارغ التحصیل از آن است که نتیجه یک هدیه ای است که نیاز است که این جایزه بود به نام ویلسون امنا گفت.

ادامه مطلب: آنچه باید انجام شود با بحث آثار?

واژگونی 2016 تصمیم

پرینستون تصمیم می آید یک ماه پس از منموته دانشگاه نیز در نیوجرسی حذف ویلسون نام از یکی از برجسته ترین ساختمان ها با استناد به تلاش برای افزایش تنوع و شمول.

پرینستون قبلا در نظر گرفته شده حذف ویلسون نام در سال 2016 پس از تظاهرات دانشجویی. 10-عضو کمیته تنظیم شده است تا به جمع آوری ورودی از علمای اما آن به این نتیجه رسیدند که ویلسون دستاوردهای merited بزرگداشت به عنوان طولانی به عنوان گسل به رسمیت شناخته شد.

دانشگاه بازبینی این موضوع در پرتو اخیر ضد نژادپرستی تظاهرات پس از پلیس با قتل جورج فلوید و چند تن دیگر آمریکایی های سیاه و سفید.

بیشتر بخوانید: سیاه پوستان در آمریکا هدف قرار ناعادلانه سیستم عدالت

Woodrow Wilson sits at his desk in 1916 (Getty Images)

وودرو ویلسون به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده از سال 1913 تا 1921

ویلسون نژاد پرستی

دانشگاه پرینستون جمهور کریستوفر Eisgruber گفت: در نامه ای به جامعه مدرسه است که هیئت مدیره رای به تغییر نام خود را توصیه.

"ویلسون نژادپرستی معنادار و مهم حتی با استانداردهای زمان خود" Eisgruber گفت. "او نه تنها acquiesced اما اضافه مداوم تمرین نژادپرستی در این کشور یک عمل است که در ادامه به انجام آسیب امروز."

ویلسون به عنوان 28th, رییس جمهور ایالات متحده از سال 1913 تا 1921. او حمایت و تبعیض نژادی و اعمال آن در چندین آژانس های فدرال که تا به حال نشده است به لحاظ نژادی تقسیم تا زمانی که آن نقطه است. او همچنین به عنوان رئیس جمهور از دانشگاه پرینستون و مسئول نگه داشتن دانش آموزان سیاه پوست از حضور در دانشگاه است. ویلسون حتی صحبت مطلوب مورد Ku Klux Klan سفید supremacist ،

Eisgruber گفت که تصمیم به تغییر نام "ممکن است سخت به نظر می رسد به برخی از" و این که ویلسون به عنوان رئيس دانشگاه بوده و با اعتبار "تبدیل آن از یک خواب آلود, کالج به یک پژوهش دانشگاه."

وی افزود که بر خلاف کنفدراسیون ارقام بودند که افتخار برای مخالفت خود به برابری نژادی "پرینستون افتخار Wilson نه به خاطر اما بدون توجه به و یا شاید حتی در جهل و خود پرستی."

adi/dr (AP, Reuters)

آخرین مطالب