آلمان می یابد coronavirus سخاوت پیش از اجلاس سران اتحادیه اروپا

در گذشته آلمان کمک کرد تحمیل سختی برنامۀ ریاضت اقتصادی در سراسر اروپا است. در حال حاضر آنگلا مرکل دولت آمده اس

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

در گذشته آلمان کمک کرد تحمیل سختی برنامۀ ریاضت اقتصادی در سراسر اروپا است. در حال حاضر آنگلا مرکل دولت آمده است به نفع بدهی مالی, کمک های مالی به شرکت های اتحادیه اروپا. آنچه که موجب این سخاوت?

کاریکاتورهای آنگلا مرکل در نازی ها به نظر می رسد در روزنامه های 10 سال پیش. در اوج بحران مالی آلمانی ها دیده می شد به عنوان سر پا, بیرحمانه آموزش مرهون کشورهای جنوب اروپا نظم و انضباط بودجه.

برای صرفه جو شمالی از سوی دیگر آلمان بود لنگر ثبات صرفه جویی در اروپا از بی پایان بدهی.

Burrning picture of Angela Merkel with swastika (AFP/Getty Images)

آنگلا مرکل بود تشبیه به هیتلر در طول عصبانی اعتراضات ضد ریاضتی در یونان در سال 2013

امروز به نظر می رسد همان صرفه صدراعظم آلمان به سختی می تواند نشان می دهد به اندازه کافی سخاوت به پرداخت هزینه برای coronavirus بازیابی صندوق. بسته کمک باید "عظیم" مرکل گفت: روز سه شنبه پس از دیدار با نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته که کشور احتمالا بزرگترین ذینفع از کمک.

وزیر دارایی اولاف شولز با یک چشم بر سلامت بازارهای مالی اروپا می خواهد به ارسال "سیگنال های قوی" برای مقابله با پیامدهای اقتصادی همه گیر.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا موفق به توافق بر جدید 7-بودجه سال

در آخر این هفته سران اتحادیه اروپا برای اولین بار از ماه مارس که در آن رهبران دولت خواهد بود در حال حاضر در فرد مسئله در خطر است کمک های صندوق از €750 میلیارد دلار ($850 میلیارد دلار). با توجه به پیشنهاد اتحادیه اروپا, کمیسیون اروپا €500 میلیارد دلار از این است که به عنوان غیر پس دادنی یارانه ها به این کشورها به خصوص تحت تاثیر coronavirus بقیه به عنوان وام. €500 میلیارد دلار به عنوان یک بدهی مالی هدیه نقدی یک ایده است که مرکل از همه مردم توسعه یافته همراه با رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی است.

بیشتر بخوانید:توافق اتحادیه اروپا در coronavirus نجات صندوق به بن بست رسیده

این ویروس همه چیز تغییر کرده است

پس چرا تغییر از قلب ؟ "به دلیل استثنایی بودن این بحران ما نیز انتخاب استثنایی مسیر" است که چگونه صدراعظم توضیح داد جدید سخاوت.

"Coronavirus ضربه تمام کشورها در اروپا و برخی از به خصوص سخت" Andreas Jung, سرمایه گذاری, سیاست, سخنگوی مرکل اتحادیه دموکرات مسیحی (CDU) گفت: DW. "وجود دارد که نیاز به حمایت در میان همکاران در وضعیت های اضطراری است. اما این نیز در خود ما بهره: قوی آلمان و اروپا با هم بروید."

صدراعظم آلمان ثبات گرا آورد این بود که در ابتدا یک مهره سخت به کرک. حزب پارلمانی رهبر رالف Brinkhaus اعتراف کرد این است که مرکل ارائه, آلمانی-فرانسه پیشنهاد: "تمام چیزی که در حال حاضر یک جهش بزرگ برای ما است."

اما حتی مسیحی ویلانوا سر از نرم افزار-کسب و کار حزب دموکرات آزاد آلمان (FDP) است نه قاطعانه در برابر این صندوق امروز. در طول بحران مالی حزب او بود CDU را شریک ائتلافی و حتی پس از CDU پا بر روی ترمز که آن را به وارد شدن به بدهی و صرف پول است. اما ویلانوا نظر مهم است "که کمک های مربوط به شرایط یعنی اصلاحات قصد دارد."

تنها راست مخالف است

تنها حزبی که به شدت مخالف این طرح است راست جایگزین برای آلمان (AfD). آن رهبر پارلمانی آلیس Weidel آن را می بیند به عنوان یک "نقض سد" که ترک مالیات دهندگان آلمانی با "عظیم بار." او هیچ وقت برای صحبت از همبستگی اروپایی: "در این وضعیت ما باید میلیاردها به دور از آنجا که ما باید به خودمان کمک" او به مجلس.

با این استثنای بحرانی صداهای در حال حاضر تا حد زیادی کاهش یافته است خاموش. دولتی باواریا برتر مارکوس Söder که نیمی از آلمانی ها می خواهم برای دیدن به آینده محافظه کار صدراعظم نامزد در حال حاضر حمایت از برنامه های. او گفت که ایالات متحده در اروپا دیگر باید تقسیم بدهکاران و طلبکاران اما که هر کس باید دیده می شود بیشتر به عنوان شریک.

Sebastian Kurz, Mark Rutte, Stefan Lofven, Mette Frederiksen, Charles Michel, Ursula von der Leyen (Getty Images/AFP/V. Mayo)

سر از اتریش ، هلند ، سوئد و دانمارک توضیح داد که موقعیت خود را به کمیسیون اروپا رهبر Ursula von der Leyen

این واقعیت که آلمان در حال حاضر آماده برای توزیع €500 میلیارد دلار در کمک های مالی به مضطرب اتحادیه اروپا شرکای بسیاری را شگفت زده کرده.اما مرکل و اصرار بر دقیقا این با وجود مقاومت در برابر به اصطلاح "صرفه, چهار,", هلند, اتریش, سوئد و دانمارک چرا که در میان چیزهای دیگر, وام خواهد درایو ایتالیا نسبت بدهی و حتی بیشتر و در نتیجه خفه اقتصاد خود را.

ادامه مطلب: 'صرفه چهار' سازمان ملل مقابله با فرانسه و آلمان اتحادیه اروپا ابتکار

نخست وزیر هلند دیگر را درک آلمانی تفکر است. او و دیگر "thrifty چهار" رهبران ترس کاذب مشوق ها و زباله. اما Andreas یونگ از CDU اصرار دارد: "بدون یارانه آن را نمی خواهد کار. در حال حاضر بسیار مدیون متحده منحصر به فرد ارائه وام به معنی سنگ به جای آن از نان است."

شرایط به عنوان یک مصالحه ؟

نشانه هایی وجود دارد که آلمان شهرت به عنوان خیرخواه دهنده اتحاد لرزاند برخی در آورد. یک روز قبل از نشست مجلس رهبر رالف Brinkhaus خواستار در یک مصاحبه با روزنامه است که این پول باید کاملا وابسته به اصلاحات در ایالات متحده به عنوان یک بیماری.

این تخصیص یکی از این ممکن است به خطر انداخته است که ممکن است درهم در این اجلاس که می تواند دلجویی از "thrifty چهار." های مختلف سیاستمداران را به نام مناطق است که می تواند به طور خاص انگیزه توسط کمک های مالی از قبیل حفاظت از آب و هوا و دیجیتالی. آن را نیز ممکن است به کاهش مبلغ €500 میلیارد دلار یارانه ها و یا تغییر ترکیب وام و یارانه.

اما این تغییر نمی کند مرکل جدید سخاوت. در اوایل این ماه, هنگامی که او از صحبت اولیه آلمانی ریاست شورای اتحادیه اروپا به پارلمان اروپا گفت: "چه پیامی می تواند مناسب تر از این - که اروپا قادر است از چیزهایی که اگر ما در کنار یکدیگر و به هم بچسبند."

پرسید: چه چیزی در خطر Andreas یونگ پاسخ: "اروپا: ایده, ارزش, اقتصاد."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن