مغلوب ساختن پیشی جستن تا به حال آن را با ویروس. او می خواهد در سفرهای جاده ای و آتش بازی به جای

داشتن شده است را متقاعد به رها کردن عمل خود را از روزانه جلسات مطبوعاتی بودند که صدمه زدن به خود نظرسنجی شماره

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

داشتن شده است را متقاعد به رها کردن عمل خود را از روزانه جلسات مطبوعاتی بودند که صدمه زدن به خود نظرسنجی شماره جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آماده زودرس victory lap این هفته در تست ظرفیت برای coronavirus با یک برنامه ریزی پنج شنبه نوسان از طریق انتقادی میدان نبرد ایالت پنسیلوانیا است.

اما به عنوان به طور معمول مورد رئيس جمهور با آن غیر ممکن است به چوب به اسکریپت. نا امید با عدم توانایی خود را برای تحت تاثیر اخبار چرخه دقیقا چگونه او می خواست تهمت انداخته است متناسب با خود را سیاسی nemeses و سپاه مطبوعات اغلب در به طور فزاینده ای تیره و احشایی راه. او را شلاق را بالا علم مشاور و baselessly متهم برجسته MSNBC میزبان از احتمال ارتکاب قتل است. او گفت: یک خبرنگار او می دانست که او را بهتر از او می دانست که خودش رو به یک tiff با یک آمریکایی-آسیایی خبرنگار پس از درخواست او برای مستقیم سوال خود را به چینی, ادعایی است که سلف خود باراک اوباما متعهد شده بود برخی از undefined جرم ترویج توییتهایی از برجسته QAnon توطئه نظریه پرداز او می خواهم یک بار ملاقات در دفتر بیضی نشان می دهد که دموکرات ها بودند partaking در "سالمند آزاری" در فشار جو بایدن به عنوان presumptive نامزد و به ظاهر تحت فشار خود را از کمیسیون فدرال ارتباطات رئیس برای بررسی یک شرکت فقط به خاطر اینکه او دیوانه در تلویزیون.

بود که همه قبل از پنج شنبه.

این یک شکل از کنترل نشده id که با رئیس جمهور و مشاوران و به خوبی عادت کرده اند. اما این یکی است که پیچیده تلاش کاخ سفید برای پروژه ظاهر مدیریتی آرام در حالی که این ویروس مرگ تعداد افزایش می یابد و ویرانی اقتصادی عمیق تر.

"رئیس جمهور ناراحت است توسط [media] پوشش... بنابراین او را به نبرد مستقیم به رسانه ها گفت:" یک مقام ارشد دولت رسمی. "چه چیز دیگری جدید است؟"

چه جدید است در این زمینه است که در آن آخرین طغیان در حال وقوع—بدن تعداد بیش از 80,000 و کمی تسکین فوری در چشم. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال ورود به یک فوق العاده روی حیله و تزویر ماه از ریاست جمهوری خود تلاش برای آهسته ی کشور از افکار عمومی در اداره COVID-19 همه گیر در حالی که تغییر به حالت مبارزات انتخاباتی. این نوع از تلاش های که نیاز به یک بیت از سیاسی دقت و استادانه دست در stagecraft.

به جای روزانه خود را در کنفرانس های مطبوعاتی به عنوان مثال مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران اقدام به قرار دادن او را به ریاست جمهوری تنظیمات: نشستن در کنار مدیران اجرائی و یا طلوع فرمانداران در داخل و خارج از کاخ سفید است. و به جای برگزاری تظاهرات در شلوغ عرصه—به عنوان او و مبارزات انتخاباتی خود را به حال یک بار امیدوار به انجام—حوادث خارج از سی هنوز در نوسان متحده اما در حال حاضر برنامه ریزی در اطراف coronavirus پاسخ از جمله برنامه ریزی یک سفر در روز پنج شنبه به پزشکی-عرضه کننده در آلن تاون پنسیلوانیا است.

مختلف, ایدز, می گویند سفر مسهل برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان آن را روشن بود که به دام افتاده در داخل کاخ سفید شد موثر بر خلق و خوی خود را و تشدید نگرانی که خود را محو مبارزه برنامه تا به حال hobbled انتخاب مجدد او به چشم انداز.

فراتر از روز پنج شنبه در این دیدار خطاب به رئیس جمهور می گویند که او نیز خواستار اضافه شدن به برنامه سفر رسمی خود به زودی به طوری که او می تواند مشتری جلب کردن کسب و کار و مناطق است که او را می بیند به عنوان ضروری برای "بازگشایی" متحده در ماه های گرم تابستان است. یک دولت رسمی آشنایی با مکالمات گفته شده است بحث در مورد ساخت متوقف می شود در این تابستان "در چند نوسان متحده" و مغلوب ساختن پیشی جستن به حال "صحبت در مورد تمایل به رفتن به تگزاس [به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است]." مقامات در مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی و در دولت او در حال حاضر آغاز شده طوفان مغزی ایده های برای گرفتن او را به عقب در جاده ها از جمله در قالب کوچکتر تظاهرات در درایو سینما در روستایی امریکا است.

"تا زمانی که مردم استفاده از ماسک به عنوان طولانی به عنوان آنها در خارج وجود دارد و به دنبال [اجتماعی فاصله و ماسک] قوانین احساس من این است که او از کاخ سفید است که برای او مهم است ذهنی و تحت شرایطی آن را مفید. اما او نیاز به رعایت قوانین است. اگر او نمی کند رعایت قوانین آن می تواند یک مشکل" گفت: Ed رولینز جانباز استراتژیست جمهوری خواه که منجر pro-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه بزرگ امریکا تایید شده. "شما نمی خواهید به نقاشی به عنوان کسی که نقض قوانین در حالی که صرفا مبارزه—شما می خواهید به در قوانین بالاتر از قوانین است."

قادر به در حال حاضر به جاده در بیشتر پرکار شیوه مغلوب ساختن پیشی جستن را آغاز کرده است fixating در فروع و نمایش با شکوه از آنچه او امیدوار خواهد بود, نشاط بخشی, رویدادهای عمومی در طول تابستان است. با توجه به دو نفر که در موضوع مورد بحث با رئیس جمهور تهمت بارها پرسش در چند هفته گذشته در مورد برنامه ریزی برای پیشرفت یک 2020 تلافی از "سلام به امریکا" چهارم جولای در جشن یادبود لینکلن در واشنگتن دی سی به تازگی رئیس جمهور اصرار دارد که این رویداد می تواند به عنوان یک جشن روح آمریکایی و انعطاف پذیری در برابر ویروس منابع گفت. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال نیز خواست در مورد راه برنامه ریزان می تواند روگذر و آتش بازی "بزرگتر و بهتر" از آنها در سال گذشته رویداد یکی از منابع اشاره کرد.

"[رئیس جمهور] صدا مانند او واقعا به دنبال به جلو به میزبانی این و گفت این امر می تواند بزرگ برای مردم آمریکا" این فرد گفت. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر گفت که او می خواهم شرکت در یک مراسم آتش بازی در کوه راشمور در جولای 3.

اما به عنوان او رسم کردن تب و تاب او امیدوار است که کمک خواهد کرد که خود را در چشم انداز سیاسی تهمت نیز به طور فزاینده ای مصرف شده توسط قولنج بیش از چگونه او احساس می کند که مطبوعات را پوشش داده است دست زدن به او از این بیماری همه گیر.

صبح روز سه شنبه رئیس جمهور توییتی اتهامات بی اساس که دیرین MSNBC میزبان جو Scarborough تا به حال احتمالا بدست "قتل" در فلوریدا بسیاری از سال پیش ظاهرا در پاسخ به Scarborough را censuring از مغلوب ساختن پیشی جستن برای دروغ گفتن, از جمله بیش از ویروس. که صرفا عجیب و غریب ترین از حمله به اعضای رسانه ها که رئیس جمهور وقت نشد به صدای جیر جیر در مورد حتی بیش از روز مادر.

تهمت نیز ارسال شده متعدد توییتهایی ظاهرا خواستار FCC رئیس Ajit Pai به نوعی اقدام علیه Comcast NBCUniversal شرکت مادر به دلیل ملاقات با مطبوعات میزبان چاک تاد حال پخش یک بخش مصرف دادستان کل ویلیام بر نظرات خارج از چهار چوب. سپس در دوشنبه تهمت توییتی که NBC میزبان "باید اخراج توسط Concast (NBC) برای این تقلب." و گفت که "اگر انجام شده توسط یک جمهوری خواه خواهد بود 'محاکمه'." برای اندازه گیری خوبی او برچسب Pai خود را صدای جیر جیر.

Pai و FCC نیست وزن در رئيس جمهور داند, هر چند این امر می تواند پاک کردن سوء استفاده از قدرت برای رئیس فدرال تنظیم به طوری گستاخی مجازات یا پاداش برخی از شرکت ها بر اساس هوی و هوس و یا اولویت های سیاسی از رئیس جمهور نشسته.

این بود که به سختی اولین بار تهمت به حال تکانه تلاش برای به دست آوردن Pai به عمل می کنند. در ماه جولای سال 2018 رئیس جمهور به شدت انتقاد کرد در توییتر در Pai بیان کرد که آن را "غم انگیز و ناعادلانه است که FCC انرا تایید Sinclair Broadcast ادغام با تریبیون" و این "شده اند و بسیار مورد نیاز محافظه کار صدا و برای مردم است." سینکلر شده سرسخت رسانه ای متحد از مغلوب ساختن پیشی جستن و ایران و حفظ وسیع ملی پخش برسد.

هنوز هم آن را یک تصمیم FCC رئیس ایستاده بود.

طولانی نیست پس از رئیس جمهور ارسال شده که در جولای 2018 گله به توییتر تهمت بادی در پشت درهای بسته در بال غربی است که او "می خواستم به" توبیخ Pai در فرد برای سینکلر تصمیم اما که او به طور خاص توصیه می شود پس از آن کاخ سفید مشاور همین McGahn که او نباید با توجه به نحوه کاملا نامناسب آن خواهد بود برای مغلوب ساختن پیشی جستن به رشوه دادن با FCC به نفع سیاسی متحد رسانه سازمان با توجه به یک منبع با آگاهی از رئیس جمهور شکایت.

"من قصد ندارم به" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به این منبع در نهایت قبل از حرکت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن