Sieren چین: پس از coronavirus پکن نمی تواند اقتصادی ناجی

مصرف در چین تنها برداشتن به آرامی حداقل به این خاطر که بسیار مدیون خانواده های خصوصی. پکن هنوز هم تا به برخی ا

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

مصرف در چین تنها برداشتن به آرامی حداقل به این خاطر که بسیار مدیون خانواده های خصوصی. پکن هنوز هم تا به برخی از محرک گریز اما اقتصادهای غربی بعید به نفع می گوید: Frank Sieren.

قطعا آن غیر معمول است که بانک مرکزی منتشر شد نتایج یک نظرسنجی که انجام شده بود در ماه اکتبر گذشته. آن نشان داد که چینی ها تا به حال سطح بالایی از بدهی خصوصی حتی قبل از coronavirus بحران معنی این بانک کمتر گریز از آنچه قبلا تصور.

حدود نیمی از 30,000 چینی خانواده های نظرسنجی ها در بدهی با یک سطح متوسط از بدهی $72,000 (€65,000) دو سوم از آن را به وام مسکن. این بدان معنی است که 60 درصد از خصوصی خانواده دارایی های سرمایه گذاری در ملک; صرف یک پنجم نقدی و سرمایه گذاری است.

اصلی سیاسی مفهوم این نظرسنجی این است که با انتشار آن در حال حاضر بانک مرکزی به خوبی ممکن است در نظر گرفته شده به اشاره است که اقدامات دولت تا کنون ممکن است کافی به تقویت اقتصاد پس از coronavirus.

با توجه به بانک UBS سوئیس پکن به تصویب یک محرک برنامه به ارزش 4 درصد از تولید ناخالص داخلی در مقایسه با یک بسته معادل 10 درصد از تولید ناخالص داخلی پس از بحران مالی جهان. در سال 2016 دولت اقدامات محرک اقتصادی به میزان 2 درصد از اقتصاد کشور خروجی.

استدلال پشت صحنه ؟

وجود دارد ممکن است دیدگاه متفاوت در پشت صحنه. یک طرف ممکن است استدلال می کنند که چینی ها خیلی بیشتر ذخایر از آمریکایی ها. در حالی که چینی ها صرفه جویی در حدود یک سوم از درآمد قابل تصرف مردم در ایالات متحده کنار گذاشته فقط 7 درصد ساخت وضعیت بدهی کمتر چشمگیر در چین است. اما برخی ممکن است استدلال می کنند باید آن معنی است که بدهی نباید مجاز به افزایش قابل ملاحظه ای یک بار دیگر.

Frank Sieren (picture-alliance/dpa/M. Tirl)

DW نویس فرانک Sieren

دیگران ممکن است اصرار دارند که هزینه های دولت است که در حال حاضر مهم تر از همیشه به تقویت اقتصاد و جلوگیری از حتی یک heftier لایحه در آینده است.

آنچه روشن است این است که اقتصاد چین در مواجهه با چالش های بزرگ پس از coronavirus بحران است. در سه ماهه اول تولید ناخالص داخلی 6.8% بدترین خواندن در دهه. از این رو شگفت آور است که دولت معتقد است که می تواند اصلاح این وضعیت با اقدامات ارزش فقط 4 درصد از خروجی.

بیشتر بخوانید: چگونه خواهد coronavirus بر جهان اقتصاد ؟

افزایش هزینه های مصرف کننده باید اولویت به بخش خدمات بوده و موتور محرکه رشد اقتصادی چین حسابداری برای حدود 60% از خروجی به طور کلی. در ماه های ژانویه و فوریه خرده فروشی کاهش یافت 20 درصد در ماه مارس کاهش هنوز ایستاده بود در حدود 16 درصد است.

مصرف کنندگان باقی می ماند تسخیر کرده

این منصفانه است که می گویند که بدترین است به احتمال زیاد بیش از آن است که اقتصاد به آرامی گرفتن در مسیر بازگشت. اما بر خلاف پس از شیوع بیماری سارس در مصرف را انتخاب کنید تا به طور ناگهانی آن به تدریج در حال افزایش است. افراد محتاط باقی می ماند نه به دلیل ترس از موج دوم از عفونت.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط چین در جنوب غربی دانشگاه امور مالی و اقتصاد بر اساس نظر سنجی از 28,000 خانوار بیش از نیمی از کسانی که در نظر سنجی برنامه ریزی برای صرفه جویی بیشتر و خرج کمتر پس از همه گیر فروکش. حدود 40 درصد گفت: آنها نمی خواهد تغییر عادات خود را با فقط 9% برنامه ریزی در هزینه های بیش از قبل از همه گیر.

این که آیا آن خواهد بود به اندازه کافی برای جستن به عقب از سه ماهه اول انقباض باقی مانده است دیده می شود. جدا از سطوح بالاتر از بدهی خانوار یک تفاوت کلیدی برای پست سارس دوره اهمیت مصرف در حال حاضر در چین عملکرد اقتصادی.

فرد اقدامات

بر خلاف دولت ها در اروپا و آمریکا و ژاپن که راه اندازی جامع محرک برنامه های پکن در حال رفتن برای scattergun رویکرد اقتصاد را در مسیر بازگشت. آن را اعلام کرده است معافیت مالیاتی کاهش نرخ بهره و آن را نیز پرداخت برخی از کمک های امنیت اجتماعی.

Global Harbor shopping center in Shanghai (picture-alliance/dpa)

این مرکز خرید در شانگهای است در هر نقطه در نزدیکی به عنوان مشغول به عنوان قبل از همه گیر

آن را نیز تایید شده مصرف کننده کوپن و نقدینگی برای کمک به شرکت های. در شرق شهر هانگژو به تنهایی کوپن به ارزش $64 میلیون بازخرید شدند در فضایی از 56 ساعت.

ادامه مطلب: پس از coronavirus نمی نوشتن کردن چین به عنوان جهان کارخانه

یک آخر هفته طولانی است که مورد بحث در چند استان برای افزایش گردشگری داخلی که در آن انتظار می رود درآمد به رها 69 درصد.

اما بعید است که هر گونه پروژه های زیربنایی. "بیش از حد بسیاری از تهاجمی محرک ممکن است منجر به تورم و افزایش بدهی سهمیه" بانک مرکزی سخنگوی گفت. بازار ساختمان از بلوک های آپارتمانی و فرودگاه و قطار با سرعت بالا است اشباع بیشتر از 10 سال پیش به هر حال.

به نظر می رسد به عنوان هر چند در این زمان چین به خودداری از تقویت اقتصاد جهانی با در نظر گرفتن سطوح بالاتر از بدهی. پکن در تلاش است برای رسیدن به بزرگترین اثر با انجام به عنوان کمی به عنوان کاملا ضروری است — حداقل در حال حاضر.

فرانک Sieren زندگی و کار کرده در پکن برای بیش از 25 سال است.

هر روز ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن