نیمی از آلمانی ها در خارج از کشور در اروپا و اقامت در اتریش, سوئیس

چهره های جدید دولت تخمین می زنند که 1.2 میلیون آلمانی زندگی در جاهای دیگر در اروپا است. تقریبا نیمی ماند که در

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

چهره های جدید دولت تخمین می زنند که 1.2 میلیون آلمانی زندگی در جاهای دیگر در اروپا است. تقریبا نیمی ماند که در آن وجود دارد هیچ مانع زبان — و تقریبا یک چهارم plumped برای انطباق مالیاتی بیش از حد.

حدود 1.2 میلیون نفر از شهروندان آلمانی شد زندگی در خارج از کشور در اروپا در سال 2019 با توجه به آمار و ارقام منتشر شده در روز چهارشنبه توسط دولت آلمان آمار آژانس. این به منزله کمتر از 1.5 درصد از جمعیت آلمان.

تقریبا نیمی از این تعداد به زندگی در سوئیس و اتریش. آلمانی دفتر ملی آمار اشاره به نزدیکی به کشورهای مشترک زبان آلمانی به عنوان دلایل اصلی. در اطراف 306,000 آلمانی ها ساخته شده اند سوئیس خانه خود را در حالی که 192,000 زندگی در اتریش.

برای بسیاری از سوئیس و اتریش نیز ارائه بهتر-شغل پرداخت و جذاب سیستم های مالیاتی برای کارگران است. هر دو کشور شاهد اندکی افزایش در تعداد آلمانی سابق pats زندگی وجود دارد افزایش از 0.5% از سال 2018 2019 در سوئیس و 3% در اتریش.

Graphic showing where the largest numbers of German migrants live within Europe. EN

بسیاری از آلمانی ها زندگی در خارج از کشور نسبتا کوچک در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی است. دولت اتریش تخمین می زند حدود 2.9 درصد از جمعیت آن زندگی می کنند در خارج از کشور در اروپا و در حالی که نزدیک به 7 درصد از مردم سوئیس زندگی می کنند در خارج از کشور در کشورهای اروپایی است. آلمان یکی از مقاصد برای شهروندان هر دو کشور.

ادامه مطلب: وقتی که و چگونه: پس از coronavirus سفر در اتحادیه اروپا است تا در هوا

انگلستان و اسپانیا کمتر محبوب برای آلمانی ها

سومین گروه برای آلمانی ها زندگی در خارج از کشور در اروپا است که انگلستان با وجود شماره در حال سقوط پس از رفراندوم Brexit در سال 2016. که داده است از سال 2019 قبل از بریتانیا به طور رسمی سمت چپ اتحادیه اروپا در ژانویه سال 2020 است. آلمانی ها هنوز هم لذت بردن از همان آزادی حرکت به انگلستان در حال انجام "دوره گذار" به عنوان استرالیایی که در خارج از کشور در اروپا است.

در اطراف 142,000 آلمانی ها هنوز هم زندگی در انگلستان در سال 2019 پایین 13,400 از 2019. این کاهش تا حدی به دلیل بسیاری از آلمانی ها در انگلستان به دنبال تابعیت بریتانیا برای اطمینان از وضعیت خود را در داخل کشور است. آینده برای غیر استرالیایی که ساخته شده اند خانه های خود را وجود دارد همچنان تیره است.

تعداد آلمانی ها در اسپانیا حذف شده است برای چندین سال با وجود آن که هنوز هم چهارم-محبوب ترین مقصد برای مهاجران در اروپا است. در اطراف 138,000 آلمانی ها در اسپانیا زندگی می کنند که محبوب مقصد بازنشستگی برای کسانی که به دنبال برخی از آفتاب.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن