مغلوب ساختن پیشی جستن عوامل دیوانه برای خود سمی 'ماسک-ulinity'

اگر شما نگه داشتن امید برای سال 2020 به کمتر وحشتناک در نظر بگیرید که پوشیدن محافظ ماسک صورت در میان همه گیر پ

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

اگر شما نگه داشتن امید برای سال 2020 به کمتر وحشتناک در نظر بگیرید که پوشیدن محافظ ماسک صورت در میان همه گیر پدید آمده است به عنوان نمادین تقسیم خط در فرهنگ جنگ.

این است که هر دو احمق و متاسفانه قابل پیش بینی است.

جنجال فوران در سمت راست این هفته زمانی که فرسوده Reno, ویرایشگر از اولین چیزهایی کهیک بار بسیار مورد احترام مذهبی محافظه کار مجله توییتی که "ماسک فرهنگ [است] ترس رانده شده" و "ترس از عفونت" و "ترس از ایجاد عفونت" هر دو "گونه از نامردی."

"جنگ جهانی دوم دامپزشکان نمی پوشیدن ماسک. آنها مردان نه ترسو" او ادامه داد.

توییت که ratioed تا دختر را از آنجا حذف شده و یا گرفته شده اما شما می توانید آنها را در اینجا. آن را وسوسه انگیز به واقعیت-بررسی رنو اظهارات, اما آنچه مهم تر است درک پیچیده عمیق جهان بینی خود ،

آن را تقریبا می رود بدون گفت که رنو نیست به تنهایی. اگر او ما ممکن است گچ تا تب باتلاق rantings از یک ابله. اما ضد ماسک روایت شده است ساختمان برای چند هفته در حال حاضر.

در ماه آوریل Prager دانشگاه است که از اجرای محافظه کارانه صحبت با رادیو میزبان دنیس Prager هشدار داد "اجازه ندهید این ماسک تبدیل به یک پوزه" هر آنچه که بدان معنی است. همراه با شعار بود تصویر گدسدن پرچم با مار با پوشیدن ماسک. این گیج کننده تصاویر که ممکن است بیشتر مناسب استفاده برای نرم افزار-ماسک پیام. به عنوان یکی از تکان دادن کنایه آمیز "نیست نفس بر من!"

بعدی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مایک پنس در هر دو معروف حاضر به پوشیدن ماسک حتی به عنوان نزدیک کاخ سفید کارکنان قربانی COVID-19.

اخیرا دیابت جان کندی از لوئیزیانا -- یکی از مهمترین و oleaginous اعضای کنگره اعلام کرد "من نمی خواهم به پوشیدن یک ماسک صورت در حمام."

آن را به ارزش تکرار کرد که اولین چیزهایی که زمانی بسیار مورد احترام خروجی. هر چند او میزبان بحث های رادیویی نشان می دهد Prager چیزی است که از یک روشنفکر. و کندی جدی است رزومه. وجود دارد در حال حاضر حتی یک virologist این استدلال که این ویروس می تواند از "فعال" توسط ماسک. ضد ماسک چیز اصلی رفته در سمت راست.

اما رنو نظرات آنهایی که روشن یک جرقه—و دلیل خوب: آنها کاملا مغایر با Trumpy, پوپولیستی, ملی, فلسفه حمایت توسط رنو و خانواده او.

برای اولین بار به عنوان سدی جاناتان V. گذشته به آن اشاره شده اگر هدف شما این است برای بازگشایی اقتصاد است که در میان چیزهای دیگر می تواند صرفه جویی در مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در انتخابات ریاست جمهوری و سپس شما باید همه چیز در مورد ماسک. "اگر شما می خواهید برای پایان دادن به مستند بلافاصله" گذشته می نویسد: "پس از آن شما می خواهید را به هر اسمی اقدامات احتیاطی که اجازه بازگشایی به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

دوم رنو مخالفت با ماسک مگس در این صورت به اصطلاح "مشترک محافظه کاری" است که او و خروجی را پشتیبانی.

برای این حس را یک یادآوری سریع است به منظور: مشترک محافظه کاری شانه خالی لیبرالیسم کلاسیک یک.k.یک. "دیوید Frenchism" (که تحمل کشیدن ملکه داستان ساعت) در حمایت از (یک) برنده شدن در یک فرهنگ جنگ و (ب) اعمال "بالاترین" در آمریکایی است.

و حتی با فرض اینکه شما با آن خوب اینجا جایی که رنو اجرا می شود به مشکلات. نمی بالاترین خوب شامل حفاظت از همکار ما آمریکایی ها از همه گیر مرگبار? "حتی ممکن است می گویند که چنین مقرراتی است که در جهت منافع مشترک" شوخی نوح Rothman از تفسیر.

به عنوان محافظه کار میله Dreher استدلال می کند: "چگونه می تواند ما را آشتی که در حمایت از "همبستگی اجتماعی" و در برابر 'fetishizing از استقلال' با دیوانه ادعا می کنند که افرادی که پوشیدن ماسک صورت با هدف کند کردن روند گسترش این بیماری همه گیر چیزی جز یک دسته از چرک*ies?"

پس چه است این همه صحبت در مورد ترس و بزدلی در مورد... واقعا ؟

در ذهن من این نبرد بیش از ماسک است که واقعا در مورد راه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تعریف مردانگی.

یک بار پس از یک زمان یک مرد درگیر بودن "محافظ." آن درگیر فداکاری. به جای ساخت شما یک کنده این انجام شد منبع احترام و تحسین است. پوشیدن داغ خارش ماسک دقیقا همان نوع از فداکاری یک محافظ ممکن است (به یاد داشته باشید, رنو bizarrely ادعا می کند که حتی یک "ترس باعث عفونت" به منزله نامردی).

"طرفداران مشترک محافظه کاری حمایت یک vulgarian که flouts مسیحی ایده آل از رهبری خدمتگزار در حمایت از یک Nietzschean خواهد به قدرت است. "

در سال های اخیر به سمت چپ و مدرنیته توطئه برای تضعیف این مد افتاده قدیمی جوانمرد, کد, و سپس تهمت قرار داده و سهام را از طریق قلب خود را.

به جای انتخاب یک سنتی محافظه کار که بازگرداندن این, از مد افتاده, ارزش, طرفداران مشترک محافظه کاری حمایت یک vulgarian که flouts مسیحی ایده آل از رهبری خدمتگزار در حمایت از یک Nietzschean خواهد به قدرت است.

Trumpian مروت نیست در مورد قدرت درونی یا قربانی آن را در مورد به دنبال قوی—در مورد ایجاد هاله ای از مردانگی و خودخواهانه برداشت غنایم جنگ فرهنگی.

اما به عنوان برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن مدافعان در کنگره (که برای انتخابات مجدد) در مورد برای پیدا کردن وجود دارد شیب قیمت پرداخت می شود و برای مقاوم سازی و سیاست خود را با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن منافع کوتاه مدت. در واقع اگر چه ریسک زیادی بالاتر در زندگی واقعی است. اگر افراد بیمار به عنوان یک نتیجه ؟ اگر رنو می شود آسیب پذیر عزیزان بیمار ؟ این است ناپسند!

به یک کوچک اما مهم بخش از محافظه کاری "آزادی" در حال حاضر شامل آزادی برای کشتن جامعه ضعیف است. این است Trumpism. Unmasked.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب