ائتلاف برای انرژی های آینده: 11 شرکت های بزرگ بین المللی پیوستن به نیروهای خود را برای سرعت بخشیدن به انتقال انرژی در حمل و نقل و تدارکات

• AWS کارفور گروهی, CMA CGM Group, خوشه دریایی فرانسه, Crédit Agricole شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بانک Engie

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

AWS کارفور گروهی, CMA CGM Group, خوشه دریایی فرانسه, Crédit Agricole شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بانک Engie, Faurecia میچلین اشنایدر الکتریک در کل و Wärtsilä باید با تشکیل یک ائتلاف بین المللی.
نه بتن برای پروژه های در حال توسعه راه حل های انرژی برای سرعت بخشیدن به انتقال انرژی در حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش.

در Rencontres Économiques d'Aix-en-Provence در یک همایش اقتصادی با حضور بسیاری از سازمان ها از سراسر جهان 11 گروه های بین المللی اعلام کرده اند آنها ملحق شده اند نیروهای خود را برای تشکیل یک ائتلاف بین المللی به اعضای جدید. AWS کارفور گروهی, CMA CGM Group, خوشه دریایی فرانسه, Crédit Agricole شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بانک Engie, Faurecia میچلین اشنایدر الکتریک در کل و Wärtsilä هستند اعضای فعلی.

اهداف مشترک برای انتقال انرژی در حمل و نقل و لجستیک
این ائتلاف با هدف سرعت بخشیدن به توسعه منابع انرژی و فن آوری برای مقابله با چالش های ناشی از تحرک پایدار در حمل و نقل و تدارکات صنعت با کاهش تولید گازهای گلخانه ای در مبارزه با گرمایش جهانی و حفاظت از تنوع زیستی.

11 موجود اعضای تجمع تخصص خود را در پیگیری سه کلید برای رسیدن به اهداف واقعی پیشرفت های تکنولوژیکی با نتایج ملموس سال 2030:
• باز کردن یک مطلب نمونه کارها گسترده از منابع انرژی
• کاهش مصرف انرژی به ازای هر کیلومتر معادل کالا حمل و نقل
• از بین بردن بخش قابل توجهی از انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش.

نه پروژه های بتنی ابداع نه گروه های کاری در حال حاضر راه اندازی
در طول چند ماه گذشته ائتلاف ایجاد کرده است نه گروه های کاری با چند ده شرکت کنندگان به تدبیر و نه بتن پروژه کمک خواهد کرد که به شکل منابع انرژی از آینده:
• توسعه سبز هیدروژن تهیه راه حل برای حمل و نقل بخش
• توسعه سوخت های زیستی برای حالت های مختلف حمل و نقل
• گسترش استفاده از بیوگاز و مصنوعی گازها در حمل و نقل
• جایگزینی سوخت های فسیلی با انرژی سبز در سراسر زنجیره تامین
• راه اندازی صفر-انتشار خودرو پروژه های پایلوت تا پایان 2021,
• ایجاد یک دیجیتال درب-به-درب مسیر برنامه ریزی سیستم است که محاسبه این گزینه با کمترین اثرات زیست محیطی
• بهینه سازی مدیریت عملیاتی و بارگیری به گام تا بهره وری انرژی در هر تن انجام شده
• اطمینان مرکب سیستم عامل های سازگار با محیط زیست برای تدارکات برنامه های کاربردی
• تحکیم روش های مورد استفاده برای اندازه گیری تاثیر انرژی انتقال پروژه ها در حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش.

ائتلاف راه اندازی شده بود در اواخر سال 2019 در فرانسه دریایی کنفرانس اقتصاد (Assises de l'Economie de la Mer) و دریافت حمایت از رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی.

ائتلاف اولیه نتايج را به طور رسمی ارائه شده در ژانویه 2021 در کنگره جهانی حفاظت IUCN.

Julien GROUES مدیر عامل AWS در فرانسهگفت:
"در AWS ما متعهد به در حال اجرا کسب و کار ما در راه سازگار با محیط زیست امکان پذیر است و هدف ما برای رسیدن به 100% استفاده از انرژی تجدید پذیر در سراسر آمازون تا سال 2025 در مسیر خالص کربن صفر توسط 2040. فراتر از خود ما تعهد ما نیز متقاعد شده است که قدرت AWS یک دارایی برای حمل و نقل و تدارکات شرکت ها برای سرعت بخشیدن به تحقیقات و نوآوری در انرژی های تجدید پذیر و تصمیم گیری آگاهانه بر اساس تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ. ما خوشحال هستند به قرار دادن فن آوری ما تخصص در خدمت ائتلاف[/i"

Alexandre BOMPARD رئیس و مدیر ارشد اجرایی از کارفور گروهاضافه شده:
"[i]به مواد غذایی انتقال برای همه تبدیل شده است که کارفور را "علت وجودی" نمی خواهد اتفاق می افتد بدون انرژی گذار. ما متعهد بازیکن و تعیین اهداف بلند پروازانه برای مبارزه با گرمایش جهانی از طریق ارتقاء تمیز کننده وسیله حمل و نقل و از طریق ما آرمان به ساخت یک توزیع مواد غذایی مدل که از تولید کننده به مصرف کننده به پایان است و سازگار با محیط زیست. ما در حال بدست گرفتن اقدامات در گروه; اما چالش های بسیار زیاد به طوری پیچیده که آنها لزوما جمعی. آن است که هدف از این ائتلاف را به این چالش ها که در دیدار با انتظارات شهروندان و نمودار یک مسیر جدید برای جوامع ما



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب