کفش مناسب ورزش xbody

همیشه در حین  xbodyتمرین از کفش ورزشی مقاوم در برابر لغزش استفاده کنید. همیشه به اندازه درست توجه کنید. د

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

همیشه در حین  xbodyتمرین از کفش ورزشی مقاوم در برابر لغزش استفاده کنید. همیشه به اندازه درست توجه کنید. دستگاه تحریک الکتریکی عضلات (xbody go) یا شبیهساز ورزش یک گجت پوشیدنی است که به نقاط مختلف بدن متصل میشود و ماهیچههای شما را از طریق الکترودهای کوچکی که روی سطح آن قرار دارد تحریک میکند و در نتیجه عمل انقباض عضلانی درست شبیه هنگامی که ورزش میکنید صورت میگیرد. مکانیسم عصبی دستگاه  xbody goتحریک الکتریکی عضلات درست همانند مکانیسم طبیعی بدن شما است. استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی عضلات روش مناسبی برای بهبود تناسباندام کلی بدن و تقویت عضلات در زمانی بسیار کوتاهتر نسبت به تمرینات ورزشی متداول است. سطوح الکترود را به طور یکنواخت با استفاده از بطری اسپری پمپ، تا زمانی که یک لایه آب روی سطح آنها ایجاد شود،آب اسپری کنید. زمانی که شما در حین اتصال به دستگاه به همراه مربی خود ورزش میکنید، شدت تمرین شما چند برابر شده و در بیست دقیقه حدود هفتصد کالری میسوزانید.

بنابراین باعث میشود اثر تمرین بسیار سریعتر و موثرتر از تمرینهای ورزشی  xbodyمتعارف باشد. پیام به سیستم عصبی مرکزی فرستاده میشود و عضله به صورت غیرفعال برانگیخته میشود. عضلات بدن شما می توانند علاوه بر ایمپالس های عصبی صادر شده از مغز شما توسط تحریک الکتریکی سطحی نیز منقبض شوند . دستگاههای تحریک عصبی عضلانی با شبیهسازی ایمپالسهای فرستاده شده به اکسون عضله انقباض فعال را شبیهسازی میکند. با تحریک ماهیچهای باعث افزایش قدرت و انرژی و در نتیجه افزایش کیفیت زندگی میشود. امواج الکتریکی توسط یک دستگاه خارجی تولید می شود سپس به وسیله الکترودها که به سطح پوست متصل شده است جریان الکتریکی منتقل میشود .باعث انقباض عضلات می شود. چرا که چربیسوزی و عضلهسازی همزمان دهها برابر موثرتر از حالتی است که این تمرینات به صورت جداگانه انجام شوند. همراه با تحریک الکتریکی عضلات، ما تمرینات ساده کششی و ژیمناستیک را نیز انجام میدهیم چرا که چربیسوزی و عضلهسازی همزمان دهها برابر موثرتر از حالتی است که این تمرینات به صورت جداگانه انجام شوند. طی تحقیقات انجام شده ثابت شده است که تحریک الکترونیکی عضلات کاملا بی خطر است.
اما خریدار باید ببیند که این قابلیتها به کارش میآید یا نه، مثلا یک xbodyلاغری پیشرفته بیشتر مناسب استفاده در یک سالن زیبایی است تا مصارف خانگی. بافت عضلانی فعال تر نیاز به مصرف بیشتر انرژی دارد و بنابراین کالری بیشتری را حتی در حالت استراحت می سوزاند! اگر شما از جریان با فرکانس بالا با کیفیت بالا استفاده می کنید (که از لحاظ فنی پیچیده تر است و بنابراین به طور معمول با سایر وسایل استفاده نمی شود)، ترجیحا EMA نامیده می شود. بله، هیچ راهی سریع تر یا ساده تر برای صاف کردن عضلات شکم بعد از زایمان وجود ندارد. درد پس از آسیب و یا اسپاسم های عضلانی با استفاده از این متد تمرینی همراه ورزش و یا حتی بدون ورزش، و به صورت استفاده غیر فعال کاهش و بهبود میابد. درمان غیر تهاجمی و بدون ایجاد کبودی است. EMS ایجاد انقباض عضلانی با استفاده از ضربه های الکتریکی است. برتری EMS در برانگیختگی بالای فیبرهای عضلانی میباشد که باعث انقباض سریع آن ها میشود.این فیبرهای عضلانی نقش بسیار زیادی در فرایند عضله سازی و تولید توان سرعتی ایفا میکنند. دستگاه تحریک الکتریکی عضلانی، کاری را که مغز شما در این حالت انجام میدهد تقلید میکند؛ یعنی با استفاده از پدهای الکتریکی که به قسمتهای مختلف یک عضله متصل میشوند، یک تکانهی الکتریکی کوچک به عضله ارسال میکند که به آن عضله فرمان میدهد که منقبض شود.

در طول تمرین xbodyبا تحریک الکتریکی، این پالسهای درونی به وضوح توسط پالس اضافی از خارج تقویت میشود. البته xbodyدر نهایت نیز یک شکل از xbody goاست، بنابراین هر دو اصطلاح می توانند برای تمرین با جریان متوسط استفاده شوند. 3. اضافه کردن EMA با فعال سازی الکتریکی عضلات. در طول تمرین (xbody) 92٪ ازعضلات به طور همزمان با هر انقباض فعال می شوند. اگر مدت زمان طولانی تمرین نکنید، عضلات به وضعیت اولیه باز میگردند. اگر شما طالب این دستگاهها هستید کافیست با کارشناسان فروش این وبسایت ارتباط بگیرید و اطلاعاتی از قیمت روز محصول و نحوه خرید آن کسب کنید. پس اگر گروه های مختلف عضلات را فعال کنید، سوخت و ساز بالاتر و مصرف انرژی بیشتری خواهید داشت. بافت عضلانی بافتی است که از نظر متابولیکی فعال است و در طول روز درصد بالایی از انرژی مصرفی بدن را به خود اختصاص می دهد. در حالی که برنامه در حال اجرا است، پالس دلخواه برای مدت زمان قبلی انتخاب می شود. تمرینات ورزش الکتریکی xbodyباعث عضلهسازی میشود، اما در حدی که نیازهای اصلی یک ورزشکار را رفع کند و قطعا باید در کنار سایر روشهای نوین تمریندهی استفاده شود.



منبع
آخرین مطالب