'او وحشت زده از دست دادن'—مغلوب ساختن پیشی جستن می دهیم به سلب مشروعیت انتخابات

به همان اندازه از جهان سیاسی رفت و داد و بیداد بر سر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شناور ایده به تأخیر انداختن

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

به همان اندازه از جهان سیاسی رفت و داد و بیداد بر سر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شناور ایده به تأخیر انداختن انتخابات نوامبر داخل جمهور مدار خود را صبح روز پنجشنبه جیر نشان می دهد که فقط دیده می شد که چیزی به مراتب باریک تر و راهبردی تر متمرکز شده است.

رئیس جمهور نیست واقعا در تلاش برای به تاخیر انداختن رای دادن. او در تلاش است به پیشگیرانه سلب مشروعیت نتایج به احتمال زیاد.

دو مقامات دولت و دیگر فرد نزدیک به رئیس جمهور می گویند که آنچه که آنها را دیدم پنج شنبه صبح بود و تازه ترین اوقات تلخی—"نا امیدی" به عنوان یکی از مقامات قرار داده و آن را از یک رئیس جمهور در جستجوی یک قربانی در مورد او را رد کرده است. هیچ یک از این منابع گفت: آنها آگاه بودند از هر گونه تلاش جدی برای پایمال روشن قانون اساسی دستورالعمل و تاخیر در انتخابات ریاست جمهوری.

"او است که وحشت از دست دادن این یکی گفت:" فرد نزدیک به مغلوب ساختن پیشی جستن. "من شنیده ام او را می گویند بار بیشتر از من می توانید تعداد دفعات مشاهده که چگونه دیوانه آن خواهد بود برای زندگی در یک کشور که در آن مردم می تواند احتمالا ترجیح می دهند این پسر جو بایدن بیش از [رئیس جمهور] و فکر می کنم که این دلقک می تواند یک رهبر بهتر از مغلوب ساختن پیشی جستن."

حتی اگر مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در مورد به تأخیر انداختن انتخابات—یک عمل که ارتش از دانشمندان حقوقی اشاره کرد تهمت فاقد قدرت—فقط یک بلوف آن تأکید یک واقعیت است که خیلی بیشتر اطمینان: رئیس جمهور و متحدان خود مشغول بوده است برای ماه کاشت شک اعتبار یک نتیجه است که در آن تهمت نیست ویکتور. و آنها انجام داده ایم بنابراین به طور فزاینده ای بی پایه و اساس خود خدمت, به معنی از جمله با کارگردانی ده ها میلیون دلار در تبلیغات multipronged اقدام قانونی و بدون توقف, پیام نسبت به حمله به عمل رای گیری از طریق پست.

روز پنج شنبه پس از رئیس جمهور صبح توییتهایی تهمت را lieutenants روشن ساخته است که که شد تیم مغلوب ساختن پیشی جستن نگرانی اصلی: عطف رای گیری توسط پست الکترونیکی به خوبی تاسیس شده و نسبتا رایج در آمریکا, انتخابات, به راحت, جن.

"رئیس جمهور این است که فقط بالا بردن سوال در مورد هرج و مرج دموکرات ها ایجاد کرده اند با اصرار خود در تمامی پست الکترونیکی-در رای گیری" گفته هوگان Gidley این تهمت کمپین ملی مطبوعات ، "آنها با استفاده از coronavirus به معنی خود را به تلاش برای موسسه جهانی پست الکترونیکی-در رای گیری که بدان معنی است که ارسال هر ثبت نام رای دهندگان رای گیری که آیا آنها خواست یا نه."

در سراسر شهر در کاپیتول هیل رئیس جمهور هدف قرار دادن دکمه ارسال در چهار شنبه جیر برانگیخته زمان افتخار واکنش: واکنش ducking و ادعا نکردند آن را ببینید. برای کسانی که copped به دنبال نزدیک به همه اشاره کرد که تهمت فاقد اقتدار به دنبال از طریق و بر خود فرض کنید. دیگران پیشنهاد او صرفا شوخی.

"من نمی دانم چه چیز دیگری به تفسیر آن" سناتور. John Cornyn (R-TX) گفت: روزانه وحش. "همه شما بچه ها در مطبوعات سر خود را منفجر خواهد شد و شما در مورد آن بنویسید."

اما در این سوال که آیا تهمت کلمات در خدمت به ایجاد اختلاف بیش از قابل اعتماد بودن انتخابات آشنا تقسیم توسعه یافته با نمایندگان نزدیک به رئیس جمهور اعتبار خود اظهار داشت: نگرانی در مورد پست الکترونیکی-در آراء و منتقدان خود را ابراز ترس که مغلوب ساختن پیشی جستن توییت نوشته شده بود به صورت جدی.

پرسید که آیا او نگران بود که مغلوب ساختن پیشی جستن توییت را تضعیف می کند اعتماد عمومی در انتخابات دیابت لیزا Murkowski (R-AK) به سرعت گفت: بله. "من فکر می کنم که همه ما باید کار برای تقویت ایمان ما سیستم انتخاباتی" Murkowski گفت.

و از سوی دیگر ، مارکو روبیو (R-FL) اقدام رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا که به طور رسمی هشدار داد در برابر تضعیف اعتماد در انتخابات آمریکا گفت: روزانه وحش او خواست تهمت نشده بود گفت: آنچه که او انجام داد.

"او می تواند نشان می دهد هر آنچه که او می خواهد" روبیو اضافه شده است. "ما در حال رفتن به یک انتخابات آن را برای رفتن به مشروع آن را برای رفتن به معتبر."

بسیاری از جمهوری خواهان بودند محتوا به گریز سوال در مورد تاثیر مغلوب ساختن پیشی جستن کلمات بر اعتماد عمومی را در انتخابات است. سناتور. لیندزی گراهام (R-S. C.) در پاسخ گفت که تهمت بود افزایش نگرانی های مشروع در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری. اما او همچنین ابراز اطمینان کرد در روند انتخابات. "من احساس می کنم که ما آماده خواهید بود برای رفتن در ماه نوامبر و ما باید یک انتخابات آزاد و منصفانه" گفت: گراهام.

در حالی که تهمت هدف اصلی ممکن است به بذر شک و تردید در مورد نتیجه انتخابات این واقعیت است که او با بیان این نشان می دهد که فرسایش از bulwarks در برابر استبداد به گفته وکلا و دانشمندان. آنها هشدار داد که کسانی که پادمان بستگی زیادی در محکومیت جمهوری خواه. این واقعیت است که آنها نمی گفت: Jason استنلی یک استاد فلسفه دانشگاه ییل به شمار یک تهدید فوری برای آمریکا ثبات سیاسی به خصوص به عنوان برگ برنده "موج" ماموران فدرال به آنچه او را توصیف به عنوان دموکراتیک کنترل شهرهای علیه معترضان او conflates با تروریست ها است.

"رهبران جمهوری خواه را به محکوم کردن این. مغلوب ساختن پیشی جستن است تست آب مانند او همیشه می کند گفت:" استنلی. "نگران است که پس از چندین انتخابات ریاست جمهوری است که در آن اقلیت حزب برنده و حکومت در راه untethered از انتخابات آن حمایت از دموکراسی آمریکایی است که به طور جدی به چالش کشیده است."

دانشمندان حقوقی معتقدند که این قانون فراهم می کند قدرت را به رئیس جمهور برای به تاخیر انداختن انتخابات بلکه استوار است که قدرت در دست کنگره است. در سال 2014 یک سرویس پژوهشی کنگره گزارش ارزیابی چشم انداز به تأخیر انداختن انتخابات با توجه به "به اندازه کافی فاجعه باری" حمله تروریستی است. به این نتیجه رسیدند که در حالی که شاخه های اجرایی برگزار شد "قابل تفویض قدرت در مورد برخی از جنبه های قانون انتخابات این سازمان نیست و در حال حاضر در حال گسترش به محیط و یا تغییر زمان انتخابات است."

اما مغلوب ساختن پیشی جستن سال ارائه کرده اند روال درس در مورد شکنندگی موسسات آمریکایی به عنوان bulwarks در برابر استبداد. Jameel جعفر مدیر اجرایی دانشگاه کلمبیا نایت متمم اول قانون اساسی موسسه گفت که فراتر از غیر قانونی از به تأخیر انداختن انتخابات آن قابل توجه بود که مغلوب ساختن پیشی جستن به اعتقاد او صاحب قدرت به تاخیر انداختن آن است.

"وجود دارد یک تفاوت گفت:" او مجاز به انجام این کار "و گفت:" او نمی خواهد آن را انجام دهد.'," جعفر گفت. "این چیزی است که نگران کننده ترین در اینجا امکان آنها می آیند تا با یک جعلی استدلال که رئیس جمهور عمل خواهد کرد به رغم عدم وجود هر گونه جعلی استدلال حقوقی."

یک سخنگوی وزارت دادگستری نیست پاسخ به یک پرس و جو در مورد هر گونه اخیر هدایت آن دفتر مشاور حقوقی ارائه کرده است در این موضوع. در روز سه شنبه شهادت به کمیته قضایی مجلس دادستان کل ویلیام بار گفت که او "هرگز به" این که آیا رئیس جمهور می تواند نادیده گرفتن اساسنامه ایجاد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری. Barr همچنین demurred وقتی پرسید که آیا او مرتکب این اداره به عدم دخالت در رقابت نتیجه انتخابات گفت: صرفا: "من به دنبال قانون است."

چند برجسته تهمت متحدان—از جمله برخی از chummiest مشاوران و سخت ترین حقوقی مدافعان—رد این تصور که او می تواند و یا خواهد فشار انتخابات بازگشت. در یک مکالمه تلفنی کوتاه, افراد مشهور, وکیل و دانشگاه هاروارد قانون شکل Alan Dershowitz یک عضو از تیم دفاع در مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح دادگاه گفت: "پاسخ روشن است: تنها کنگره می تواند تغییر تاریخ انتخابات. یک رئیس جمهور نیست که قدرت...البته هر شهروند حق دارد به درخواست کنگره را به یک تغییر دهید اما من نمی توانم تصور کنید که آنها را انجام دهد."

اما دیگران به رئیس جمهور نگهداری درب تکیه آشکارا باز است. شهادت در صبح روز پنجشنبه وزیر امور خارجه مایک Pompeo, یک وکیل گفت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری قدرت را به تاخیر انتخابات "در پایان این بخش از عدالت و دیگران را که تعیین."

استنلی که نویسنده کتاب چگونه فاشیسم کار می کندگفت: حضور فدرال اجرای قانون در شهرهای آمریکا ارائه شده و آن را "خطرناک زمان" برای مغلوب ساختن پیشی جستن به "بالا بردن شک و تردید در مورد انتخابات در مورد او دست می دهد." او اشاره کرد که در پورتلند نمایندگی از وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی "رفت و آنچه را که تهمت می خواستم آنها را به انجام" در حالی که با استفاده از زبان مبارزه با تروریسم و ضد شورش برای توجیه سرکوب معترضان.

فشار و خشونت گره خورده به انتخابات نیز ممکن است در صورتی که صدای شیپور اختلافات نتیجه. مسلح accelerationist عناصر مانند Boogaloo Bois یک الگوی رفتاری-تبدیل-نظامی جنبش به دنبال یک جنگ داخلی و یا یک مسابقه جنگ. در لوییویل بیش از آخر هفته مخالفت با مسلح شبه نظامیان مونتاژ در یک تجمع برای Breonna تیلور اما اجتناب از خشونت است.

از لحاظ تاریخی "این بسیار آشنا زمانی که شما یک نیروی نظامی استفاده می شود به پس از رفتن دشمنان خارجی و سپس مجاز به کار در داخل کشور برای جدا کردن شهروندان از غیر شهروندان و در حال حاضر نگران است که آنها به شما ارسال می شود در برابر معترضان و تظاهرکنندگان و همه از این است که نگران کننده پیش از انتخابات" استنلی گفت. "این است که در حزب جمهوری خواه و متاسفانه حزب جمهوری خواه شده است اقدام مانند یک حزب در یک دموکراسی برای مدتی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب