حقیقت ممنوع در مورد استخر پیش ساخته که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

به منظور خرید و نصب مناسب ترین استخر در محل اقامت خود، ابتدا باید با انواع استخرهای پیش ساخته آشنا شوید، بناب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به منظور خرید و نصب مناسب ترین استخر در محل اقامت خود، ابتدا باید با انواع استخرهای پیش ساخته آشنا شوید، بنابراین در این مقاله به بررسی ماهیت استخرهای پیش ساخته و مقایسه دو نوع اصلی استخرهای بتنی پیش ساخته و استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس خواهیم پرداخت. علاوه بر این از استخرهای پیش ساخته میتوان در صنعت و کشاورزی نیز بهره برد. جنس بدنه استخر های پرتابل اینتکس از برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده و جنس پایه های به کار رفته از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار میباشد , از استخر های آماده اینتکس در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و بسیار با دوام و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این استخر ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به استخر نمیزند.

توجه داشته باشید که در هنگام نصب بر روی زمین هیچ گونه اشیاء تیز و برنده نباشد چرا که در زمان پر شدن استخر پیش ساخته وزن آب داخل استخر بسیار زیاد بوده و باعث صدمه دیدن بدنه استخر میشود . استخر پیش ساخته فایبرگلاس، جکوزی فایبرگلاس، استخر روی پشت بام، استخر پرورش ماهی و … به دلیل ساختاری که استخر های پیش ساخته دارند شما می توانید این استخر ها را بدون نیاز به حفاری بر روی زمین راه اندازی کنید و با کمک نردبان مخصوص به داخل استخر رفته و از آن خارج شوید ، در این نوع راه اندازی که راه اندازی روکار نیز گفته می شود دیگر نیازی به حفاری زمین نبوده و می توانید محصول را در کمتر از یک ساعت راه اندازی کنید . فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با چندین سال تجربه و تخصص در ارائه انواع تجهیزات استخری، خدمات نصب استخر پیش ساخته را نیز به شما عزیزان ارائه مینماید.

فروشگاه اینترنتی و سایت ایلی تویز در تهران اولین فروشنده و توزیع کننده محصولات پیش ساخته و محصولات بادی اینتکس در ایران است و با تجربه چندین ساله در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران می باشد . همچنین، در صورتی که فضای موجود برای نصب استخر محدود است، استخر پیش ساخته فایبرگلاس انتخاب بهتری است، زیرا نیاز به فضای بیشتری نسبت به استخر بتنی ندارد. در این مطلب می خواهیم به مزایای این استخر پیش ساخته کامپوزیتی که شرکت مدرن استخر برای اولین بار در ایران توانسته موفق به ساخت این استخرها شود، بپردازیم. به طور کلی دو نوع استخرهای پیش ساخته برتر و دائمی وجود دارند، این دو گروه استخرهای پیش ساخته شامل استخرهای فایبرگلاس و استخرهای بتنی پیش ساخته هستند. استخر پیش ساخته اینتکس از دسته محصولاتی است که بسیار پر مصرف و کار آمد بوده و در زمینه های استخر شنا و تفریحات آبی , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر ذخیره آب در گلخانه ها و زمین های کشاورزی و کاربرد های دیگر که در زمان بسیار کم و بدون نیاز به حفاری و کندن زمین قابلیت نصب و راه اندازی را دارد . Th᠎is c ontent was gen er᠎ated with the he lp of GSA Con tent Gen​erator Dem oversi on!

استخر پیش ساخته پرورش ماهی را می توان یک محصول پرطرفدار دانست که بسیاری از افرادی که در حال پرورش آبزیان می باشند نیاز به این دسته از محصولات دارند که علاوه بر کیفیت بالا ، دارای قیمت مناسبی نیز باشد . حتما می دانید که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع استخر پیش ساخته اینتکس در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل ها همراه با یک ابعاد خاص در بازار به فروش می رسند. از مزیت ها و خصوصیت های این مدل استخر پیش ساخته اینتکس پرتابل میتوان به قیمت پایین و بسیار ارزان , جا به جایی راحت , استفاده و کارایی های مختلف , جنس بدنه برزنتی مقاوم , نصب سریع و آسان , قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه با قدرت تصفیه بالا و کم , بدون نیاز به لوله کشی , بدون نیاز به کندن زمین و احداث دیواره بتنی , استفاده برای بیمارانی که از درد مفاصل رنج میبرند . در بسته بندی استخر های آماده لوازمی همچون پمپ تصفیه آب شنی یا پمپ تصفیه آب فیلتری , نردبان ورود به استخر , درپوش و کف پوش استخر , سی دی راهنمای نصب , را دارند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن