هنگ کنگ مهاجر هجوم رود در تایوان به چین ترک کردن

بیشتر مردم در هنگ کنگ می گویند که آنها آماده هستند برای مهاجرت به تایوان در میان پکن جدید سخت گیرانه امنیتی قا

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

بیشتر مردم در هنگ کنگ می گویند که آنها آماده هستند برای مهاجرت به تایوان در میان پکن جدید سخت گیرانه امنیتی قانون است. تایپه گذاشته است یک تشک خوش آمدید, اما وجود دارد عدم اطمینان بیش از چگونه بسیاری از مهاجران پذیرفته می شود.

سال گذشته بیش از هنگ کنگ-تایوان روابط رشد کرده و نزدیک به هر دو خود را در تیررس سیاست های تهاجمی تر از پکن است. در جولای 1, پکن اعمال به اصطلاح امنیت ملی قانون در هنگ کنگ راه اندازی یک حس فوریت در میان بسیاری از هنگ Kongers که در حال حاضر با توجه به خروج و به دنبال مهاجرت مقصد.

هنگ کنگ است مستقل خاک چینی تحت اصل "یک کشور دو سیستم" است که به رسمیت می شناسد پکن حاکمیت در حالی که اجازه می دهد قلمرو یک سطح مدنی و قانونی استقلال.

ادامه مطلب: هنگ کنگ مقدماتی: آنچه شما باید بدانید

وجود دارد نگرانی گسترده است که قانون جدید قرار می دهد که اصل در معرض خطر و برخی از کارشناسان آن را به پکن نهایی قطعه در پازل برای تحقق "یک کشور و دو نظام" در هنگ کنگ است.

قانون جرم "براندازی" در برابر دولت چین و "تبانی" با نیروهای خارجی همراه با داشتن گسترده تفسیر "فعالیت های تروریستی."

یک زندگی جدید در تایوان است ؟

به عنوان مردم در هنگ کنگ از ترس تحت تعقیب قرار قانون تعداد فزاینده ای ابراز علاقه در جابجایی به تایوان با توجه به نزدیکی فرهنگی و شباهت.

در پاسخ تایوانی دولت افتتاح یک دفتر در تاریخ 1 ژوئیه به کمک هنگ Kongers که به دنبال اقامت قانونی در تایوان در انتظار هجوم مهاجران.

"دفتر جدید ایجاد شد و دقیقا به نحو ارزیابی و پردازش برنامه های کاربردی در یک مورد به مورد و بر اساس" گفت: Kolas Yotaka سخنگوی در تایوان دفتر ریاست جمهوری اضافه کرد که منابع موجود کافی برای رسیدگی به این افزایش ممکن است در ورود.

با توجه به سرزمین اصلی امور شورا در تایوان که مجموعه تایوان سیاست نسبت به سرزمین اصلی چین دفتر دریافت کرده است صدها نفر از تماس های تلفنی و ایمیل های پژوهنده در مورد چگونه به حرکت به تایوان در عرض یک هفته از باز کردن.

اکثر سوالات در مورد نحوه مهاجرت به تایوان از طریق سرمایه گذاری و یا چگونه به درخواست برای مدارس با توجه به سرزمین اصلی امور شورا.

"ما فکر می کنم تعداد سوالات افزایش می دهد که دولت چین همچنان به تحمیل امنیت ملی قانون است. تایوان-هنگ کنگ و خدمات ارز در اتاق نزدیک خواهد شد نظارت بر توسعه در هنگ کنگ" یک شورای رسمی گفت: DW.

در سال 2019 در میان monthslong معترضان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ نزدیک به 6000 دلار هنگ Kongers نقل مکان کرد به تایوان افزایش نسبت به سال قبل با توجه به تایوان مهاجرت سازمان.

یک "زندگی راحت" در تایپه

مشهور هنگ کنگ کتاب فروش لام بال-Kee یک دلار هنگ کنگ مهاجر که به تایوان در ژانویه 2019.

از آن پس او خود را بازگشایی کتابفروشی خلیج کازوی کتاب در تایپه شده است و آوازی در مورد تغییرات شدید شده اند که در حال وقوع در هنگ کنگ است.

به او زندگی در تایوان تضمین حقوق اساسی بشر است و او نمی باید به نگرانی در مورد دستگیر شدن توسط دولت چین تحت امنیت ملی که از او به عنوان "مسخره و سخت گیرانه."

"برخی کتاب های نوشته شده توسط طرفدار دموکراسی و ارقام به عنوان ممنوع کتاب در هنگ کنگ و بالا بردن یک تکه کاغذ سفید در اعتراض تلقی می تواند غیر قانونی تحت امنیت ملی قانون" لام گفت: DW.

"هنگ کنگ وارد سن ممنوع کتاب اما من هنوز هم می توانید خرید انواع کتاب ها در تایوان است.

"تایوانی دولت نمی خواهد ممنوع کتاب به نام 'امنیت ملی' است که نشان می دهد که تایوان در نظام حقوقی بسیار معقول تر. به عبارت دیگر من با داشتن یک زندگی راحت در تایوان است."

ادامه مطلب: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به پایان می رسد هنگ کنگ ویژه وضعیت تجارت با آمریکا و تحریم های, چین

نزدیک به خانه

بررسی های اخیر منتشر شده در مجله سیاست خارجی نشان داد که 50% از پاسخ دهندگان در نظر گرفته ترک هنگ کنگ را از آن 29 درصد گفت: تایوان بالا بود مقصد و پس از کانادا و استرالیا.

لو Nachman یک سال 2020 محقق فولبرایت در تایوان و یکی از نویسندگان این بررسی گفت: DW نتیجه نشان می دهد که تایوان است و بیشتر از لحاظ فرهنگی و زبانی سازگار برای هنگ Kongers.

"همچنین نشان می دهد که به اتفاق آراء حمایت است که تایوان در جامعه مدنی و سیاسی بخش نشان داده اند برای حمایت از دلار هنگ کنگ, مردم," او گفت:.

اما Nachman گفت: دولت تایوان نیاز به فاش کردن جزئیات بیشتر در مورد تایوان-هنگ کنگ و خدمات ارز ،

"ما هنوز نمی دانید که ظرفیت Tsai و نشستند ون را در برنامه کمک برای هنگ کنگ به مردم گفت:" Nachman.

"ما می دانیم که وجود دارد این است که یک دفتر برای کمک به هنگ Kongers اما ما نمی دانیم که تا چه حد آنها سعی خواهد کرد برای استقبال بیشتر مردم است," او گفت مقامات در تایپه باید شروع به تفکر "به طور جدی" در مورد یک طرح برای آینده است.

تلافی جویانه از پکن ؟

تایوان حرکت برای کمک به هنگ کنگ مردم را مانند ماشه برخی از سنگین پاسخ از دولت چین.

زمانی که تایوان نشان داد این طرح به منظور کمک به هنگ Kongers در مه, چین, تایوان, دفتر امور هشدار داد تایپه نه به تداخل با هنگ کنگ امور.

سخنگوی دولت Yotaka گفت: تایوان قصد ندارد به دستکاری جنبش دموکراتیک در هنگ کنگ است و مصمم به حفظ و کمک به هنگ کنگ افرادی که ممکن است به صورت آزار و اذیت در یک بشردوستانه اساس.

برای هنگ کنگ افرادی که باید حل و فصل کردن در تایوان آنها می گویند این مهم برای هنگ کنگ مردم را به ایجاد جامعه خود را در خانه جدید خود را, آن را به عنوان کمک می کند تا برای حفظ هنگ کنگ منحصر به فرد فرهنگ و زبان است.

"پس ما می توانیم انتظار می رود تعداد زیادی از هنگ کنگ مردم در حال حرکت به تایوان بیش از چند سال آینده این مهم است برای پیدا کردن یک راه برای گسترش فرهنگ و زبان و شیوه زندگی در تایوان گفت:" کتاب فروش لام بال-Kee. "اگر ما می تواند جمع آوری تمام هنگ کنگ مردم در تایوان می تواند تبدیل به یک راه برای ما برای احیای این شهرستان در خانه جدید ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن