در میان خشم و تهمت دستیار اصرار تست کاهش سرعت خط 'زبان در گونه'

کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو چرخید جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پذیرش خیره کننده است که او می خواست

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو چرخید جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پذیرش خیره کننده است که او می خواست دولت برای کاهش coronavirus تست و گفت: در صبح روز یکشنبه است که رئیس جمهور نظرات به وضوح "زبان در گونه" و نور لحظه ای.

در طول شنبه شب کم با حضور در کمپین تجمع در تولسا رئیس جمهور شکایت کرده است که دولت او به دنبال بد چون قوی تست کرده بود برداشت بیش از حد بسیاری از COVID-19 موارد آن را "شمشیر دو لبه است."

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما در حال رفتن به پیدا کردن بیشتر مردم شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" تهمت نعره میکشید. "بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن لطفا.' آنها تست و آنها تست."

مدت کوتاهی پس از شنبه رالی که همچنین شامل تهمت با استفاده از آپارتاید به اصطلاح "کونگ آنفولانزا" برای توصیف این ویروس یک دولت رسمی سی ان ان گفت که رئیس جمهور شد "بدیهی است که شوخی" زمانی که او ساخته شده نظر. ناوارو در ضمن دو برابر کردن در کاخ سفید موقعیت در مصاحبه با سی ان ان لنگر جیک Tapper.

"حالا بیا جیک. شما می دانید که آن زبان در گونه" ناوارو بلافاصله با خوشحالی گفت: پس از دق الباب بازی یک کلیپ از مغلوب ساختن پیشی جستن ، "در حال حاضر. که زبان در گونه, please."

دق الباب شات برگشت و اشاره کرد که او نمی داند که رئیس جمهور به شوخی از او گفت: چیزهای مشابه بیش از گذشته چند ماه. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور اقدام به منحرف کردن گفت: او می خواهم به جای بحث در مورد "موضوع جدی" سی ان ان لنگر توضیح داد که "تست یک مسئله بسیار جدی است."

"من نه یک جوک در مورد آن" دق الباب اضافه شده است. "شما همانی هستید که گفت: رئیس جمهور بود که زبان در گونه."

ناوارو یک بار دیگر سعی در موج خاموش خارجه اتحادیه میزبان اصرار آن "نور لحظه" قبل از تلاش برای محوری سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کتاب. دق الباب نشان می دهد که "همه گیر مرگبار" که به کشته شدن 120,000 آمریکایی ها نیست یک شوخی ماده است.

لحظاتی بعد مصاحبه گرم تا یک بار دیگر زمانی که ناوارو ادعا کرد که چین "ایجاد شده است که ویروس" به رغم وجود دارد هنوز در حال صفر شواهدی وجود دارد که این رمان coronavirus ساخته شد در یک آزمایشگاه.

"من فقط می خواهم به شما در مورد چیزی به شما گفت:" دق الباب فشرده. "من فقط می شنویم که می گویند چین ایجاد این ویروس؟"

"شما نمی شنوند من اشتباه" ناوارو اعلام کرد. "که ویروس یک محصول از حزب کمونیست چین. و تا زمانی که ما برخی از اطلاعات در مورد آنچه اتفاق افتاده در آن labs چه اتفاق افتاد که بازار ما می دانیم که این ویروس باعث شد در چین است. این چیزی است که منظور من است. باعث در چین است."

دق الباب interjected درخواست ناوارو که آیا او معتقد است که "عمد ایجاد" باعث تهمت مشاور می گویند که آن را "یک سوال باز" در حالی که این ادعا او "پیش بینی" بیش از یک دهه پیش که چین را "ایجاد یک ویروسی همه گیر" برای صدمه زدن به آمریکا است.

"گناه تا ثابت" او ادامه داد. "این یک سوال باز است. رول نوار را به عقب. آنچه من گفتم این است که ویروس در خارج از چین است. حزب کمونیست چین است که مسئول آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن