خانه Dems تقاضای پایان دادن به اداره مبارزه با مواد مخدر را Counterprotest جاسوسی

دموکرات ها در کمیته قضایی مجلس در حال فشار دادن دادستان کل ویلیام Barr و دستیار سابق خود اقدام رئیس آژانس مبار

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

دموکرات ها در کمیته قضایی مجلس در حال فشار دادن دادستان کل ویلیام Barr و دستیار سابق خود اقدام رئیس آژانس مبارزه با مواد مخدر به پایان آن جاسوسی از مردم در اعتراض به نژادپرستی نهادی در پلیس.

نه تنها رئیس Jerrold Nadler (D-NY) و امنیت فرعی صندلی کارن باس (D-CA) می گویند DEA ظاهری نظارت بی جا به آنها اشاره می کنند که DEA یک رکورد از لحاظ نژادی نابرابر اجرای.

"DEA را در مبارزه با مواد مخدر ممنوعیت تاکتیک مناسب نیست اقدامات به آدرس محدود خشونت های صورت گرفته طی چند روز گذشته و یا برای نظارت بر صلح آمیز تظاهرات" Nadler و باس نوشت: در یک جمعه نامه مشترک با Daily Beast. "[W]e بخواهید که شما را بلافاصله فسخ گسترش مقامات... اعطا شده به DEA."

با استناد به یک داخلی DEA, سند, Buzzfeed News گزارش داد اوایل این هفته که DEA دریافت تاییدیه روز یکشنبه از یک مقام ارشد وزارت دادگستری رسمی به پیش افتادن از آن قانونی مقرر برای انجام نظارت داخلی فقط در امور مرتبط با مواد مخدر جرم است. از آن ساخته شده DEA آخرین کمکی از بار گسترده سرکوب در سراسر کشور تظاهرات تحت پوشش مهار خشونت—اکثریت که متعهد شده است توسط پلیس.

سند مجوز DEA برای انجام "نظارت پنهان" و همچنین به "دخالت" در صورت لزوم "به عنوان اجرای قانون فدرال افسران" شامل "انجام مصاحبه های انجام جستجو و تلاش برای نقض قانون فدرال است." اختیار و با توجه به سند مناسب و 14 روز و شروع در مه 31 روز مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام antifa "تروریست ها است."

قدرت گسترش "بر اساس کشور" سند متحده است.

DEA فعلی سرپرست است تیموتی حاوی یک دستیار ارشد سابق به Barr. قبل از رفتن به DEA شیا بود اقدام آمریکا وکیل برای منطقه کلمبیا که در آن او رد حرفه ای دادستان به اعطای صدور حکم نرمی به ناروا متحد راجر سنگ و زمینه یک حرکت به رها دادستان سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی مایک فلین.

DEA نظارت قدرت قابل توجه است. آنها prefigured فله ضمانت نظارت آمریکایی ها تماس های بین المللی انجام شده پس از 9/11 توسط آژانس امنیت ملی. یکشنبه یادداشت اشاره نمی کند هر حقوقی یا قانون اساسی مرزهای فعلی DEA نظارت باید رعایت. "[T]او دادستان کل مجاز به تعیین DEA به انجام اجرای قانون دیگر وظایف او به عنوان ممکن است تشخیص مناسب" آن را می خواند.

"گسترش DEA اجرای قانون قدرت از جمله استفاده از "نظارت پنهان' و مجموعه ای از هوش است که بی جا و تضاد به مردم آمریکا حق مسالمت آمیز جمع آوری و حقوق قانون اساسی خود را بدون بی نفوذ" Nadler و باس نوشت.

در هفته گذشته بار است marshaled فوق العاده و تا حد زیادی غیر قابل توضیح و تلاش برای سرکوب این تظاهرات به ویژه در پایتخت کشور است. یک میزبان از نقاب افسران بدون مرئی نشان گرفته اند و موقعیت های اطراف سی بسیاری از آنها از اداره زندانها و وزارت امنیت داخلی. اخبار یاهو اعلام کرده است که حضور خود را در منطقه در مجموع 1,300. سی شهردار موریل Bowser خود در روز جمعه درخواست تهمت برداشت "ناشناس فدرال پرسنل" که غیر قابل توصیف حضور "مطرح ایمنی و امنیت ملی در خطر است."

Nadler و باس اشاره 2009 فدرال مطالعه پیدا کردن DEA نامتناسب هدفمند لاتین مظنون است. آنها هشدار داد که علاوه بر این از DEA نظارت "تنها ممکن است ادامه نامتناسب دستگیری روند که, در بخش, ایجاد انگیزه در ابراز خشم این است که ما شاهد هستند."

نمایندگان برای DEA و وزارت دادگستری بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن