چگونه است coronavirus تغییر مسافرت هوایی?

تقریبا تمام اروپا مرزهای دوباره باز شده اند و شرکت های هواپیمایی یک بار دیگر در کسب و کار. اگر شما برنامه را ب

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

تقریبا تمام اروپا مرزهای دوباره باز شده اند و شرکت های هواپیمایی یک بار دیگر در کسب و کار. اگر شما برنامه را به یک پرواز در هر زمان به زودی در اینجا چیزی است که انتظار می رود.

مسافران مصرف کردن در تعطیلات, در اتحادیه اروپا در این تابستان نباید فقط آشنائی با کروناویروس مقررات در مقصد خود را. قوانین ویژه ای نیز اعمال می شود را در فرودگاه ها و در هیئت مدیره این هواپیما.

چه جدید در فرودگاه روش ؟

چیزهایی اول اول: مسافران باید از پوشیدن یک ماسک صورت پوشش دهان و بینی و چانه "از لحظه ای که وارد ترمینال ساختمان در خروج از فرودگاه تا خروج آنها از ساختمان ترمینال در فرودگاه مقصد" با توجه به دستورالعمل های جاری منتشر شده توسط اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی آژانس ایمنی (EASA). این قانون صدق نمی کند به کودکان زیر سن 6 و افرادی که قادر به پوشیدن ماسک صورت برای دلایل بهداشتی.

ادامه مطلب: چه خواهد شد آینده گردشگری در ونیز ؟

مسافران می خواست به تغییر چهره خود را با ماسک در هر چهار ساعت و شستشو و ضد عفونی کردن دست خود را به طور منظم. پس از بررسی های شبانه روزی و پرواز واقعی به راحتی می توانید در چند ساعت مسافران باید حمل یک یا دو یدکی ماسک در دست خود توشه.

چمدان تنقلات و شبانه روزی — تفاوت در چیست ؟

در اکثر آلمانی, فرودگاه, مسافران در حال حاضر محدود به تنها یک قطعه از دست توشه اندازه گیری طراحی شده برای کاهش خطر عفونت در دوران چک امنیتی. در طول بررسی و اسکن امنیتی مسافران خواسته می شود به نگه داشتن یک فاصله حداقل 1.5 متر (در حدود 5 فوت) از هر یک از دیگر.

On the first day of the reopening of Malpensa Airport, a man checks in for his flight wearing a mask

مسافران چک کردن در برای پروازهای خواسته شده است به ماندن حداقل 1.5 متر از یکدیگر و کارکنان شرکت هواپیمایی

به منظور حفظ حداقل فاصله آلمانی فرودگاه های انجمن (ADV) توصیه کرده است که شرکت های هواپیمایی و فرودگاه "ساده" همه مسافر فرآیندهای. موانع و طبقه نشانه گذاری باید تنظیم شود تا برای کمک به مردم در انتظار در خط حفظ فاصله مورد نیاز. توصیه های دیگر شامل باز کردن اضافی چک در شمارنده و مسدود کردن کرسی در انتظار مناطق به ترک فضای بین مسافران است.

مسافران می خواهم که به تصویب زمان بین چک و شبانه روزی با یک میان وعده و یا یک نوشیدنی باید بدانید که در حالی که خوردن و نوشیدن مجاز نیست همه رستوران ها و مغازه ها در ترمینال فرودگاه را بازگشایی شد.

آیا شرکت های هواپیمایی و فرودگاه نیاز به چک بهداشت?

در حال حاضر دوربین های تصویربرداری حرارتی و دمای چک نیست اجباری در آلمان فرودگاه. آنها باید تبدیل به یک نیاز, اما, ADV گفت: فرودگاه آماده هستند.

ادامه مطلب: می تواند صنعت کشتی کروز حفظ coronavirus در طول بازو?

لوفت هانزا گفته است که قصد دارد به ارائه coronavirus آزمون برای مسافران قبل از خروج است. با توجه به اشپیگل newsmagazine شرکت هواپیمایی در نظر دارد به ایجاد خدمات در دسترس در فرانکفورت و مونیخ فرودگاه آغاز و در اوایل ماه ژوئیه در آخرین. نتایج آزمایش در دسترس خواهد بود در عرض چهار ساعت. یک سخنگو گفت: این آزمون خواهد بود در درجه اول با هدف مسافران پرواز به کشورهایی که نیاز به یک COVID-19 آزمون پس از ورود.

چه بزرگ است خطر ابتلا به عفونت در هیئت مدیره ؟

بسیار کم — حداقل با توجه به شرکت های هواپیمایی و تولید کننده هواپیما ایرباس. آنها استدلال کرده اند که این انفجار در کابین هواپیما را هل می دهد هر قطرات اخراج توسط مسافران به سمت کابین طبقه و نه به چهره و از نزدیک مسافران است.

"با تشکر ویژه فیلتر هوا است که باعث می شود هوا به جریان از بالا به پایین از داخل کابین و به طور کامل جایگزین هوا در کل کابین در عرض فقط سه دقیقه هوا در هیئت مدیره هواپیما ما این است که به عنوان پاک که در یک مرکز پزشکی" آلمان شاهرخ هواپیمایی می نویسد در وب سایت خود را.

بیشتر بخوانید: آلمان COVID-19 هشدار, برنامه, برنده در حریم خصوصی کاربر

اما virologist جوناس اشمیت-Chanasit نیست متقاعد مقایسه. "در یک اتاق عمل, معمولا وجود دارد تنها یک نفر در جدول عامل احاطه شده توسط تعداد کمی از پزشکان گفت:" در مصاحبه اخیر خود با Deutschlandfunk رادیو.

اشمیت-Chanasit سر از ویروس تشخیص در برنهارد Nocht موسسه طب گرمسیری گفت: حتی اگر هوا کاملا فیلتر شده وجود دارد هیچ چیز مانند خطر-سفر رایگان. "کوتاه یک ساعته پرواز متفاوت است و از 10 ساعت پرواز در خارج از کشور و یا حتی چهار تا پنج ساعت پرواز از آلمان به جزایر قناری," او گفت: — دیگر پرواز بیشتر در معرض خطر عفونت است.

Passengers wearing a face masks to protect against the spread of coronavirus COVID-19 boarding into an aircraft of the Swiss International Air Lines

فیزیکی فاصله تشویق است در حالی که سفر — زمانی که ممکن است

در حال خطوط هوایی ترک وسط صندلی های رایگان به عنوان یک فاصله اندازه گیری است ؟

در طول چند ماه گذشته همه ما آموخته است که خروج از فضای بین مردم کاهش خطر ابتلا به عفونت. EASA توصیه کرده است که شرکت های هواپیمایی ترک وسط صندلی های خالی و یا حتی کل ردیف صندلی. شرکت های هواپیمایی باید تنها به دنبال این پیشنهادات اگر هواپیما ظرفیت اجازه می دهد تا آن را به معنی مسافران لازم نیست که حق یک کرسی در هر دو طرف است. تحت آن شرایط حداقل فاصله 1.5 متر می توانید همیشه نمی توان تضمین شده است.

دیتر Scholz, یک کارشناس حمل و نقل هوایی در دانشگاه هامبورگ علوم کاربردی هشدار داد در برابر کم بها دادن به خطرات ناشی از مسافرت هوایی در طول coronavirus بحران است. "پرواز در طول همه گیر می تواند منجر به موج دوم از عفونت و گسترش عفونت می تواند به عنوان سریع که در ابتدای شیوع" او گفت:.

اگر شما واقعا به پرواز Scholz توصیه رزرو یک صندلی کنار پنجره در آخرین ردیف به عنوان آنجا که ممکن است از دیگر مسافران. او گفت: مسافران همچنین باید از پوشیدن یک ماسک صورت با فیلتر ذرات در صورت امکان و خودداری از راه رفتن در اطراف هواپیما در طول پرواز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب