Huawei CIO تائو Jingwen: ایجاد یک اکوسیستم باز به صورت کاملا متصل و هوشمند جهان

امروز جهان, هوش مصنوعی, کنفرانس (WAIC) 2020 باز آنلاین. WAIC 2020 را گرد هم آورده کارشناسان رهبران و همکاران د

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

امروز جهان, هوش مصنوعی, کنفرانس (WAIC) 2020 باز آنلاین. WAIC 2020 را گرد هم آورده کارشناسان رهبران و همکاران در سراسر جهان از رشته های علوم, دانشگاه, شرکت, صنعت, صنعت و دولت است. در این کنفرانس مورد بحث و بررسی آخرین تحقیقات هوش مصنوعی و روند بازار با سخنرانی سخنرانی در جلسات عمومی و اجرایی مصاحبه. تائو Jingwen یک عضو هیئت مدیره و CIO Huawei حضور در این کنفرانس و ایراد سخنرانی تحت عنوان ایجاد یک اکوسیستم باز به صورت کاملا متصل و هوشمند جهان است. او به اشتراک گذاشته Huawei استراتژی های هوشمند تحول و نام شرکای تجاری و مشتریان به همکاری برای یک اکوسیستم قوی و کاملا متصل و هوشمند جهان است.

4 انقلاب صنعتی است جلو راندن جامعه به هوشمند جهان

آقای تائو با اشاره به این که جدید در حال ظهور فن آوری های 4th انقلاب صنعتی نمایندگی فرصت های بزرگ برای دیجیتالی. 5G, AI, ابر, و, صنعتی, اینترنت, ترکیب به درایو صنعت تحول به صورت کاملا متصل و هوشمند جهان است. صنعت جهانی شرکا و ذینفعان باید فرم باز و مشارکتی مشارکت برای سرمایه گذاری در فرصت های هوشمند تغییر و تحول است.

Huawei بهترین شیوه برای صنایع برق با هوش

هواوی با این نسخهها کار به عنوان یک تکنولوژی مبتکر با اکوسیستم همکاران به صورت هوشمند محصولات و راه حل های بهره برداری از فن آوری های مانند 5G هوش مصنوعی و ابر برای حمایت از شرکت های خود را هوشمند سفر.

Huawei همیشه اول سعی کنید محصولات آن را می سازد. Huawei عظیم و پیچیده و تکراری داخلی سناریوهای کسب و کار. این شرکت ترکیبی از این حالات با قدرت محاسباتی الگوریتم ها و داده ها برای افزایش بهره وری عملیاتی و تجربه و نوآوری است. این تعهد به توسعه باعث Huawei یک رهبر در نوآوری محصول و هوشمند تغییر و تحول است.

دیجیتال حاکمیت داده بودن و هوش ساخت یک اکوسیستم جهانی با منافع

تائو Jingwen سخنرانی با تاکید بر اهمیت Huawei مکان های دیجیتال در حاکمیت. افراد و شرکت و کشور نیاز به حریم شخصی و سازمانی و محرمانه بودن و امنیت ملی است. Huawei به طور فعال با پشتیبانی از کشورهای در تلاش های خود را برای محافظت از دیجیتال حاکمیت با یک استراتژی از "دیوارهای" و "باز کردن درب". این استراتژی اولویت امن گردش اطلاعات و موثر داده بودن به طور سیستماتیک ساخت هوشمند جهان است.

اما Huawei می داند که آن را نمی ساخت هوشمند جهان توسط خود را. آن نیاز به تعامل دولت و شرکت و کاربران در سراسر جهان. Huawei اختصاص داده شده به ساخت این چشم انداز همکاری یک واقعیت است.

Huawei مدیران و AI رهبران پیوستن به WAIC 2020

زو Yingtong رئیس جمهور Huawei Ascend محاسبات کسب و کار دکتر ژو بن CTO از Huawei Ascend محاسبات Lu Hongju رئیس جمهور از توسعه بخش و دکتر Qiao, Nan, دانشمند ارشد HUAWEI CLOUD EIHealth با حضور انجمن ها و زنده کست در WAIC سال 2020 است. آنها به بررسی روند صنعت علم مرز و فرصت های AI و 5G. یک موضوع اصلی بحث بود که چگونه هوش مصنوعی هوشمند را قادر می سازد تحول در صنایع متنوع در حالات.

زو Yingtong گفت: "Huawei اطلس هوش مصنوعی و محاسبات راه حل فراهم می کند خدمات برای همه AI حالات در سراسر دستگاه های لبه و ابر. اطلس 900 هوش مصنوعی خوشه ای را فراهم می کند مراکز داده با محاسبات قدرتمند برای لبریز شدن رایانه-فشرده تحقیق در فصل اکتشاف آب و هوا, پیش بینی, اکتشاف نفت و ژن پژوهش است. AI تسریع تحقیقات و افزایش دقت نتیجه در نهایت به نفع همه است. در لبه سمت ما در حال کار با شرکای انواع راه حل های هوش مصنوعی مانند AI-فعال برای بازرسی خطوط انتقال هوشمند, خدمات, مراکز, پزشکی, تصویر, تشخیص و تولیدی بازرسی کیفیت. هدف ما این است که فراگیر هوش یک واقعیت ساده و سریع AI."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن