Hulu جشن غرور ماه با اولین مجازی PrideFest شامل مجموعه DJ اجرای رقص و فرهنگی مکالمات از صف گسترده از تجاوز+ و متحد هنرمندان & ورزشکاران

با بسیاری از جشن لغو و یا به تعویق افتاد, غرور ماه به نظر می رسد کمی متفاوت این سال است. برای نگه داشتن روح غر

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

با بسیاری از جشن لغو و یا به تعویق افتاد, غرور ماه به نظر می رسد کمی متفاوت این سال است. برای نگه داشتن روح غرور زنده مناسبت سالگرد 50th اول غرور مارس Hulu جشن اول با آن-تا کنون مجازی PrideFest و مطالب تازه و جدید در Hulu را LGBTQ+ توپی.

یک روز Hulu PrideFest رویداد میزبانی در ژوئن 28, یک همهجانبه تجربه دیجیتال است که اجازه می دهد تا کاربران را به تقریبا اتصال و لذت بردن از منحصر به فرد و موسیقی و رقص و دکلمه اجرای برنامه و برنامه نویسی در طول روز است. هر دو Hulu مشترکین و غیر مشترکین می توانند با مراجعه به رایگان جشنواره در www.hulupridefest.com.

به محض ورود مهمانان را وارد "اتاق سبز" که در آن آنها خواهد شد گزینه ای را برای ایجاد خود را به طور کامل قابل تنظیم آواتار ها. آواتار می تواند سفارشی با کشیدن کلاه گیس و یا ساز و برگ الگوهای از جمله چرخ فلک (عشق ویکتور), تاج و شمشیر (شجاع ترین شوالیه), "Bonkers" سگ (تیز) و بسکتبال (لحظات با Ozy: جیسون کالینز).

مهمان می تواند پس از آن اقدام به "مرحله اصلی" برای مشاهده Hulu محتوا و تعامل با استعداد در جشنواره محیط زیست است. روز صف شامل مجموعه های DJ از هنرمندان مانند Coco & شادی بخش خواهد شد که در مراسم افتتاحیه یک نام تجاری جدید تک "کارو" (از 6/26), اجرای موسیقی توسط خواننده/ترانه سرا Daya, Alex نیوول (Glee) و VINCINT یک دکلمه جلسه توسط لی Mokobe و عملکرد رقص در "تاریخ Voguing" توسط خانه ، بازدید کنندگان همچنین می توانید با شرکت در یک "در ورزش" پنل با زنان آمریکا تیم ملی فوتبال co-کاپیتان مگان Rapinoe زن نما بوکسور پت مانوئل و جیسون کالینز اولین آشکارا گی, پخش فعال در یکی از چهار اصلی ورزش لیگ.

Hulu را PrideFest همچنین ویژگی های تجربه مانند یک گل زمینه که در آن مهمانان را تشویق به گیاه خود را مجازی گل در یک باغ جامعه, با, الهام بخش, یا حمایت کننده پیام است. شرکت کنندگان همچنین باید توانایی برای کمک به ACLU, یک سازمان است که مبارزه برای عدالت نژادی و تجاوز+ حقوق با کلیک کردن از طریق به آیتالله سیستانی سایت.

به عنوان بخشی از تعهد مداوم به متنوع داستان های Hulu را LGBTQ+ hub خواهد شد از ویژگی های جدید قسمت از آن منحصر به فرد سری لحظات, های مطرح, بازیگر و مدافع دومینیک جکسون و جیسون کالینز. در طول سال hub ویژگی های بیش از 100 عنوان جدید از جمله Hulu اصلی عشق, ویکتور , که برای اولین بار در ژوئن 17.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن