چشم پوشی بر این مزخرف—'Obamagate نشان از محاکمه در حال آمدن

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حیوان خانگی دادستان کل به یک قوی یادآوری روز دوشنبه که چرا او مرد خطرناک ترین در

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حیوان خانگی دادستان کل به یک قوی یادآوری روز دوشنبه که چرا او مرد خطرناک ترین در واشنگتن است. در غیر این صورت روال کنفرانس مطبوعاتی در حالی که با استفاده از آن هنوز هم مورد احترام زبان سیستم قضایی ما یک بار لذت می برد Barr سبز روشن یک سری از آزمایشات نشان می دهد از مغلوب ساختن پیشی جستن از دشمنان. آن را راه اندازی سیگنال به "Obamagate" بازیکنان که در حالی که او را علنا نقش خنثی سلن عدالت بار سنگین انگشت شست را در آن مقیاس است.

Barr دقیقا نوع lawless بدون خونریزی مجری هر استبدادی قدرتمند می خواهد در این تیم به یک نازک به سختی قابل قبول روکش حقوقی probity به یک دولت شناخته شده برای آن بی تفاوتی به قانون می گویند هیچ چیز از اخلاق و هنجارهای سنت و نهادی ضرورت. او ایدئولوژیک شدت برای بالا بردن قدرت اجرایی فراتر از هر چیزی قابل تشخیص در یک مدرن لیبرال دموکراسی بی حد و حصر است.

این حیاتی به نگاه مغلوب ساختن پیشی جستن AG نه به عنوان یک بی طرف و مستقل بازیگر بلکه به عنوان یک حیله گر هوشمند, کمپین عامل به دنبال اطمینان از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات مجدد و نگه دارید و بر قدرت است. او شکسته است وزارت دادگستری شخصیت کشتن آن استقلال و مجدد آن را به عنوان بردگان اجرای بازوی عزیز رهبر خواهد شد.

من هشدار داده خوانندگان قبل از هرگز به Barr rumpled ظاهر و یک نواخت سخنرانی برای اعطا. هنوز هم شما باید به دادستان کل غرفه برای خود خالص و بی پروایی نشان دادن خط از مزخرف در روز دوشنبه و دانش عمیق خود را از چگونه به واشنگتن سیاسی سپاه مطبوعات و گرداندن حتی بیشتر ظالمانه نهفته است.

کنفرانس مطبوعاتی در DOJ بود ظاهرا در مورد این کشف تایید ارتباط بین القاعده و محمد سعید Alshamrani عربستان سعودی ملی که به ضرب گلوله یک پایگاه نظامی آمریکا در پنساکولا فلوریدا در ماه دسامبر گذشته. پس از یک مسیر انحرافی را طی به حمله به اپل اجازه می دهد که اف بی آی یک backdoor به کاربران خود داده Barr کردم به دلیل واقعی نشان می دهد.

در مورد رئیس جمهور خواست برای یک "Obamagate" تحقیقات بر شکست دل چند در میان س-خدمه که صرف تعطیلات آخر هفته ارسال الگوهای رفتاری از باراک اوباما در قید یا آویزان از طناب دار—و همچنین پرچم دقیقا آنچه که او می تواند انجام این کار می گیرند.

"در حال حاضر به عنوان رئیس جمهور اوباما و جو بایدن هر چه سطح خود را از دخالت بر اساس اطلاعات من امروز انتظار ندارم آقای دورهام کار منجر به تحقیقات جنایی یا مرد گفت:" Barr. "ما نگرانی بالقوه جنایتکاری است که با تمرکز بر دیگران است."

پس از آن بزرگوار اعلام می کند که او قصد ندارد به سعی کنید آخرین رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور برای خود ساخته جنایات او در نقل مکان کرد به آنچه که ممکن است برخی از برجسته ترین و قابل توجه نهفته است هر AG تا به حال ادا:

"در طول چند دهه گذشته وجود داشته است افزایش تلاش برای استفاده از جنایی-سیستم عدالت به عنوان یک سلاح سیاسی است. حقوقی تاکتیک شده است به جین تا اتهام جنایت توسط یکی از مخالفان سیاسی بر اساس flimsiest از حقوقی و قانونی. این است که یک توسعه خوب. این خوب نیست برای ما زندگی سیاسی و این خوب نیست برای جنایی-سیستم عدالت. و تا زمانی که من دادستان کل جنایی-سیستم عدالت را نمی توان به حزبی سیاسی به پایان می رسد. و این درست است به خصوص برای انتخابات آینده و در ماه نوامبر.

"و ما نمی توانیم اجازه دهیم این روند به ربوده, تلاش برای درام جنایی تحقیقات از هر دو نامزد است. و من متعهد است که این انتخابات انجام خواهد شد و بدون این نوع از دخالت. هر گونه تلاش به دنبال یک تحقیق از هر دو نامزد تایید شده توسط من است."

من دیده ام کلاهبرداری ایمیل از نیجریه شاهزادگان بیشتر با صداقت.

Barr و سپس به طور کامل به دور بازی در بیانیه ای از نفس mendacity:

"چه اتفاقی افتاد به رئیس جمهور در انتخابات 2016 و در طول دو سال اول دولت او بود شنیع. آن قبر بی عدالتی و آن را بی سابقه ای در تاریخ آمریکا است. به اجرای قانون و دستگاه اطلاعاتی این کشور درگیر شدند در پیشبرد نادرست و کاملا بی اساس روسی تبانی روایت در برابر رئیس جمهور است."

به طور جدی مردم است. نه یک روزنامه نگار در این تماس گفت: "آه آقا... که مزخرف."

هنوز سرفصل ها شده اند دقیقا چه Barr در نظر گرفته شده: که او تا به حال هیچ برنامه ای برای محاکمه یا باراک اوباما و یا جو بایدن.

تهمت به که شکایت بعد از آن در روز به خبرنگاران در کاخ سفید که "اگر من بودم آنها آن را انجام دهد... آن را حذف از یک رئیس جمهور بدون در نظر گرفتن از من این اتفاق افتاد به من و نظر من این بود که غیر قانونی حذف.

"من قصد دارم به اجازه دادستان کل را به همه کسانی که تصمیم گیری. من می خواهم به ماندن در خارج از آن به دلیل آن است که مناسب ترین چیزی که به انجام است. من نمی خواهد که به اقامت در خارج از آن به عنوان شما می دانم, اما من تصمیم به اقامت در خارج از آن."

"چگونه می تواند از وفادار ترین وفاداران اجازه می دهد که زیرک مسلمان کنیا سوسیالیستی جای خواب عامل اوباما—ببخشید باراک حسین اوباما یک بار دیگر لغزش خالص از بررسی و پاسخگویی? پاسخ روشن است: چون بر بیانیه بود نه آنچه به نظر می رسد."

بله تهمت و رسانه های جهانی را نا امید خواهد بود, به عنوان خواهد شد بر مزارع از مغلوب ساختن پیشی جستن-حق agitprop hucksters. پس از یک تعطیلات آخر هفته از مغلوب ساختن پیشی جستن خشم-تویت Obamagate خواسته های به میچ مک کانل لیندزی گراهام و دیگران چگونه می تواند بر خیانت عزیز رهبر ؟ چگونه می تواند از وفادار ترین وفاداران اجازه می دهد که زیرک مسلمان کنیا سوسیالیستی جای خواب عامل اوباما—ببخشید باراک حسین اوباما یک بار دیگر لغزش خالص از بررسی و پاسخگویی?

پاسخ روشن است: چون بر بیانیه بود نه آنچه که به نظر می رسد.

آن را در مورد تغذیه پایه. قطعا آن نبود در مورد قرار دادن kibosh روی سرشان جعلی تئوری توطئه که تهمت خواستار Obamagate.

نه آنچه که او انجام شده بود بود هوشمندانه از گمراهی و حیله. روز دوشنبه بر نقش در یک عمل برای رسانه ها. شما ببینید آنها هنوز هم پوشش او را به عنوان اگر او یک نرمال AG در حالت عادی دلاری دولت در حالت عادی لحظه در تاریخ ما است.

بر می دانستم که بزرگ تیتر در مورد اجازه دادن به اوباما و بایدن از قلاب را منحرف کردن اذهان از خود به مرگ تلاش برای جلوگیری از دسترسی به اطلاعات در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن سایه اوکراین معامله انسداد عدالت پنهان مالیات و یا شهادت شهود بر یک میزبان از مسائل است که کنگره درخواست کرده است و از همه مهمتر قطعات مولر بررسی که بر نقض و تحریف شده است.

او همچنین می دانست که بزرگ تیتر را منحرف کردن اذهان از آمدن دورهم گزارش می دهد که هر نشانه ای از بودن tit-for-tat ورزش و بهنگام برای حداکثر تاثیر در میان یک انتخابات. این تصادفی نیست که لیندزی گراهام (R-مغلوب ساختن پیشی جستن روده بزرگ) روز دوشنبه اعلام کرد که کمیته قضایی مجلس سنا به زودی رای به حکم جهنمی در نزدیکی هر کس در دولت اوباما که در داخل یک مایل از روسیه شد.

بار نشان داده است و زمان دوباره که او مایل به سیاسی وزارت دادگستری برای محافظت از مغلوب ساختن پیشی جستن. او دورهام تحقیقات خود را عملا عفو مایک فلین خود را دستکاری مولر گزارش خود را سرکوب هر صدای داخل DOJ که همیشه نگه دارید تهمت پاسخگو برای هر چیزی است آشکار از شروع. خداوند می داند که چه نقشی بر در ساخت مطمئن شوید که پل Manafort در بیرون از زندان و زود است که مایکل کوهن نیست اما Manafort است در خانه فر در شترمرغ کت و کوهن است که هنوز هم در Otisville. همه آنها فقط پیش نمایش از travesties عدالت هنوز به بین در حال حاضر و نوامبر است.

"او را خوراک رسانه ها ماشین درست در زمان و با حداکثر اثر."

بر بازی خواهد کرد و نقش حمایت در Obamagate روایت است که Fox News, The Federalist این تهمت کمپین RNC و سگ خود را صبحانه های دیگر مغلوب ساختن پیشی جستن انواع رسانه خواهد بود هل دادن تا روز انتخابات. او DOJ خواهد انتخابی یا آزاد و یا تحت پیگرد قانونی قرار. او در ادامه به اظهارات ظالمانه مانند او دوشنبه به صورت مستقیم مصاحبه خود را به عنوان مدافع عادی و DOJ صداقت. او گیلاس-انتخاب عناصر دورهام گزارش—فقط به عنوان او با مولر و هوروویتس گزارش به توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان فقیر محاصره قربانی از کسانی که دولت meanies. او را خوراک رسانه ها ماشین درست در زمان و با حداکثر اثر.

اگر شما فکر می کنم Barr وزارت دادگستری را تنها یک گام برای مقابله با تهمت و یا همدستان خود را با هر نوع چالش دوباره فکر می کنم. خود را بیش از حد حداکثری دید از قدرت اجرایی مرزها در fetishistic. اگر شما فکر می کنم او تماس روسی و دیگر دخالت خارجی در انتخابات ما اگر آن منافع مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره حدس بزنید.

هر کسی که فریب خورده Barr probity و gravitas عمل دوشنبه خواهد بود به زودی disabused از خود بی ریایی. آزمایشات نشان می دهد که یک راه برای انجام آن است.

گوش دادن به مولی جونگ سریع و ریک ویلسون پادکست جدید و غیر طبیعی در اپل پادکست ها و Spotify در.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب