مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال در فدرال. در اینجا چیزی است که اتفاق افتاده است به ما در پورتلند.

PORTLAND—"من قصد دارم به انجام چیزی است که من می توانم به شما بگویم. از آنجا که ما در حال رفتن به اجازه دهید ن

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

PORTLAND—"من قصد دارم به انجام چیزی است که من می توانم به شما بگویم. از آنجا که ما در حال رفتن به اجازه دهید نیویورک و شیکاگو و دیترویت و فیلادلفیا و بالتیمور و همه از این -- Oakland ظروف سرباز یا مسافر است. ما در حال رفتن به اجازه دهید این اتفاق می افتد در کشور ما" رئيس جمهور تهمت و گفت: روز دوشنبه در واشنگتن است. "بیشتر فدرال اجرای قانون است که من می توانم به شما بگویم. در پورتلند آنها انجام یک کار فوق العاده. آنها بوده ام وجود دارد و سه روز آنها واقعا انجام یک کار فوق العاده در یک دوره بسیار کوتاه از زمان. بدون مشکل! آنها با شتاب آنها را — بسیاری از مردم در زندان است."

آنچه اتفاق می افتد در پرتلند—که در آن پلیس استفاده کرده بود شدید تهاجمی "کنترل جمعیت تاکتیک" علیه معترضان و خبرنگاران و رهگذران برای تضعیف اعتراضات در مورد خشونت پلیس و مصونیت از مجازات و حتی قبل از فدرال ماموران اقدام به طور مستقل از مقامات محلی آغاز شد و یکسره حمله به جمعیت با "کمتر کشنده" مهمات از جمله نارنجک فلش و teargas—است که به زودی به یک شهر در نزدیکی شما.

با انتخابات بلندی تهمت جذاب به پایگاه خود را دوباره تهدید به اشغال شهرهای آمریکا در حالی که ایجاد یک قابل مشاهده منظره از سرکوب تظاهرکنندگان چپگرا: "وجود دارد آنارشیست ها وجود دارد و نه معترضان. افرادی هستند که نفرت ما و کشور ما در حال رفتن به اجازه دهید آن را به جلو." به طوری که این دیدگاه از واشنگتن; در اینجا چه چیز باید مانند نگاه بر روی زمین در پورتلند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب