نسل Z می پیوندد جورج فلوید تظاهرات

بسیاری از کسانی که در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی در مقابل کاخ سفید و در سراسر ایالات متحده کمتر از 25 سا

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

بسیاری از کسانی که در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی در مقابل کاخ سفید و در سراسر ایالات متحده کمتر از 25 سال است. برای آنها از دست دادن یک گزینه نیست.

Westen پوشیدن سیاه و سفید "زندگی ماده" تی شرت و یک محافظ ماسک صورت دوزی با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم." 12 ساله است به همراه پدرش که در میان کسانی که اعتراض علیه نژاد پرستی در نزدیکی کاخ سفید است. برای چند روز هزاران نفر از مردم شده اند جمع آوری در اینجا به موضع علیه خشونت های پلیس و به یاد داشته باشید جورج فلوید یک مرد که کشته شد در مینیاپولیس در مارس 25 توسط یک افسر پلیس است. او به اینجا آمد "به نمایندگی از جورج فلوید کشور من و فرهنگ من" Westen می گوید. چه اتفاقی افتاد به فلوید "بود سرد نیست."

ادامه مطلب: نظر: ما نژاد پرستی بخشی از زندگی روزمره

این مدرسه یکی از جوانترین معترضان در نزدیکی کاخ سفید است. اما بسیاری از مردم برعلیه خواستار تغییر در اینجا امروز متعلق به نسل Z — جوان زنان و مردان متولد شده در اواسط 1990s و یا بعد. بسیاری از آنها در حال شرکت در یک تظاهرات برای اولین بار.

A young boy wearing a Black Lives Matter T-shirt

Westen, 12 در زمان بخشی در تظاهرات در نزدیکی کاخ سفید است. "من نمی توانم نفس بکشم" جورج فلوید آخرین کلمات

"این است که مرتب کردن بر اساس از اول بزرگ جنبش است که ما شده ایم بخشی از. آخرین بار وجود دارد یکی از این راه پیمایی ما فقط یک کمی بیش از حد جوان به واقعا درک پیام پشت آن می گوید:" 18 سال Noel که اتحاد پیوست رالی به همراه برادر کوچک خود را و یک زن و شوهر از دوستان. "اما در حال حاضر که ما به اندازه کافی برای درک آنچه که ما در اینجا فقط به انجام آنچه ما می توانیم برای جامعه است."

اوباما: افراد جوان تعهد 'باعث می شود من احساس خوش بینانه'

بحث در مورد خشونت پلیس در طول یک مجازی تاون هال رویداد روز چهارشنبه رئیس جمهور سابق آمریکا, باراک اوباما با تمجید از تعهد جوان آمریکایی است.

"وقتی گاهی من احساس ناامیدی من فقط دیدن آنچه که اتفاق می افتد با افراد جوان در سراسر کشور و استعداد و صدا و پختگی است که آنها در حال نمایش" اوباما گفت که مارتین لوترکینگ و مالکوم ایکس "جوان بودند زمانی که آنها درگیر شدم در خود را باعث می شود."

او گفت: افراد جوان ایستاده ساخته شده او را احساس خوش بینانه: "این باعث می شود من احساس به عنوان اگر شما می دانید, این کشور, جاوا بهتر است."

Mya, 21 نیز در میان افراد جوان برای آنها اعتراض در پی جورج فلوید مرگ مارکس مشارکت خود را در یک جنبش اجتماعی. "ما خسته بودند که Trayvon Martin اتفاق افتاده است زمانی که اریک گارنر اتفاق افتاده است" او می گوید: اشاره به آمریکایی های آفریقایی تبار کشته شده توسط پلیس در سال های اخیر است. "من در نهایت در سن که در آن من می تواند درگیر. من آن را به حساب."

و به نظر می رسد به عنوان اگر جوان اعتراض مداوم اعتراضات و مطالبات برای عدالت در حال ساخت یک اثر است. اتهام درک چوین این افسر پلیس که فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای تقریبا دو ساعت قبل از مرگ او, به روز رسانی شده است از سوم قتل درجه به قتل درجه دوم که به معنی افسر در حال حاضر رو به یک حکم زندان تا 40 به جای تا 25 سال است. و در روز چهارشنبه اعلام شد که سه تن از افسران پلیس که در صحنه در طول فلوید بازداشت و مرگ را متهم به کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم.

'شما در حال قدرتمند'

تعهد باید شامل بیش از در نظر گرفتن بخشی در این تظاهرات می گوید: 25-سال-پیر بریان که اتحاد پیوست تجمع در واشنگتن اگرچه کار خود را در مجلس نمایندگان در واقع میله های زندان او را از شرکت. اما او دیگر قادر به باقی می ماند در حاشیه. "در ابتدا ما باید رای مغلوب ساختن پیشی جستن از" برایان می گوید. "پس از آن پلیس اصلاحات باید اجرا شود."

او بیش از حد متوقف شده است توسط افسران پلیس بیش از چيز جزئي چندین بار او می گوید. "من کشیده شده است برای رفتن پنج مایل بیش از حد مجاز سرعت. آنها سعی به از من بپرسید که آیا من مواد مخدر به من وقتی که من درست کردم از نظامی است." برایان می گوید او "خسته از دیدن من مردم می میرند." مرد جوان چشم در حال حاضر با اشک پر از خشم بیش از بی عدالتی است.

A young woman sits on the ground in front of police officers

دبورا, 18 در زمان بخشی در تظاهرات در نزدیکی کاخ سفید

در اوایل این هفته Patrisse Cullors از بنیانگذاران جهانی Black Lives Matter جنبش به طور مستقیم خطاب نسل Z معترضان: "چه مردمی در خیابان ها به خصوص افراد جوان نیاز به شنیدن در حال حاضر است که شما قدرتمند" لس آنجلس مبتنی بر فعال گفت, مجله اینترنتی نوجوان وگ.

دبورا, 18 نیست فقط امیدوار است که او و دیگر معترضان در واقع قادر خواهد بود به ارمغان می آورد در مورد تغییر است. "ما به" او می گوید: نشسته بر روی زمین در حالی که رو یک ردیف از لباس افسران پلیس. "ما هیچ انتخاب دیگری."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن