کوالکام همکاری با 15 جهانی اپراتورها برای ارائه XR بینندگان

کوالکام Technologies, Inc. یک شرکت تابعه از کوالکام گنجانیده شده امروز در Augmented World Expo (هیبت), جشن نقط

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

کوالکام Technologies, Inc. یک شرکت تابعه از کوالکام گنجانیده شده امروز در Augmented World Expo (هیبت), جشن نقطه عطف همکاری با جهانی اپراتورهای تلفن هوشمند oem ها و XR بیننده تولید کنندگان برای ارائه XR بینندگان به مصرف کنندگان و شرکت ها در سال آینده. پس از کوالکام فن آوری های' دستگاه دسته معرفی XR بینندگان افسار به 5G گوشی های هوشمند پانزده جهانی اپراتورها از جمله چین تلفن همراه, شرکت مخابرات چین Unicom Deutsche Telekom, خام, KDDI KT, LG Uplus, NTT DOCOMO, نارنجی, SK Telecom, SoftBank, Telefonica, ورایزون و Vodafone به اشتراک گذاشته اند برنامه های نمونه و تجاری XR بینندگان به ارائه همهجانبه پیش از این هرگز تجربه بیش از 5 گرم.

Qualcomm® XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه کمک می کند تا به XR بینندگان یک سال 2020 واقعیت

سبک, سر, پوشیده دستگاه است که اتصال به گوشی های هوشمند طراحی شده توسط Qualcomm® Snapdragon™ 855 یا 865 تلفن همراه, سیستم عامل, XR بینندگان عینک افسار به 5G را فعال کنید گوشی های هوشمند از طریق USB-C کابل. XR بینندگان باز کردن یک نسل جدید از تجربه همهجانبه با استفاده از 5G را فعال کنید گوشی های هوشمند است که با ارائه پهنای باند بالا و زمان تاخیر کم است که ضروری است برای با کیفیت بالا XR. مصرف کنندگان' مورد علاقه های هوشمند و برنامه های کاربردی می تواند تبدیل به واقعیت افزوده (AR) تجارب در مقابل چشمان خود و یا محل کار جلسات می تواند انقلابی از طریق هولوگرافی telepresence با مجازی, همکاری, سیستم عامل, به عنوان XR و 5G گرد هم می آیند برای تبدیل جهان چگونه متصل ارتباط برقرار و مصرف محتوا

XR بینندگان

از طریق Qualcomm® XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه کوالکام فن آوری های تست عملکرد و تایید سازگاری بین XR بیننده و گوشی های هوشمند برای کمک به اطمینان از تجربه کاربر بدون درز. وجود دارد دو گواهینامه یکی برای گوشی های هوشمند و یکی برای XR بیننده اجازه می دهد تا oem ها (هر دو گوشی های هوشمند و بینندگان) به منظور بررسی بهینه سازی بین چند گوشی و چند بینندگان بدون نیاز به آنها را به انجام یک بهینه سازی. کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه شامل:

  • شش درجه آزادی (6DoF) headtracking عملکرد در بیننده و گوشی های هوشمند
  • نمایش کالیبراسیون اعتبار در بیننده
  • حرکت به فوتون تاخیر اعتبار در بیننده و گوشی های هوشمند
  • قدرت حرارتی و تست بر روی بیننده و گوشی های هوشمند
  • همکاری بین بیننده و گوشی های هوشمند

چند XR بیننده تولید کنندگان در حال توسعه از جمله 3Glasses, iQIYI, Nreal, OPPO, پاناسونیک, پیکو و سایه خالق در حال رفتن را از طریق فرآیند صدور گواهینامه به سرعت قادر به استقرار با گل میمون-طراحی دستگاه در ماه های آینده. هر دو گوشی های هوشمند و XR بینندگان می توانید با استفاده از Qualcomm XR بهینه سازی شده نشان از کوالکام فن آوری است که نشان می دهد سازگاری و عملکرد مصرف کنندگان و کاربران. گوشی های هوشمند oem ها که به طرح جدید ارائه XR تجارب خود را با 5G را فعال کنید گوشی های هوشمند با بینندگان شامل ASUS, Black Shark, OnePlus, OPPO, Oppo, vivo, ZTE با دیگران آمده است.

با گسترش جهانی از 5G را XR اکوسیستم آماده است برای متحد کردن برتر تلفن همراه اتصال با سخت افزار با کیفیت و حق بیمه XR. تجارب می تواند در سطح جهانی هر دو در داخل و خارج از خانه و در سال آینده ما امیدواریم که هر کس می تواند تجربه یک واقعیت جدید است.

شریک نقل قول:

3Glasses
"به عنوان یک عضو مهم از کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه 3Glasses است که در میان اولین برای راه اندازی VR عینک است که می تواند متصل به 5G گوشی های هوشمند مجهز به Snapdragon 865 یا 855. در حال حاضر ما به طور جدی با سه عمده چینی اپراتور و چند گوشی هوشمند oem ها به منظور راه اندازی آینده 3Glasses X1S در Q3 سال 2020 و آن را وصل کنید به بیشتر 5G گوشی های هوشمند" گفت: Jie Wang مدیر عامل و موسس 3Glasses. "کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه ما کمک می کند تا اتصال ما فوق العاده نازک VR با 5G گوشی های هوشمند, ساخت, فاکتور شکل مناسب برای مصرف کنندگان در 5G عصر. 3Glasses ادامه خواهد داد به کار با کوالکام تکنولوژی 5G تلفن oem ها و اپراتورها به ارمغان می آورد مزایای VR برای بیشتر مردم در هر زمان و در هر نقطه."

ASUS
"این ROG با نام تجاری خود می بالد در ارائه سخت افزار واقعا اختصاص داده شده برای علاقهمندان به بازی و همکاری با کوالکام فن آوری در ROG گوشی های تحویل داده شده است. کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه شده است بحرانی را قادر می سازد XR بیننده سازگاری برای ROG گوشی های. ما نگاه به جلو به ارائه حتی بیشتر همهجانبه تجربه بازی با XR و همچنین آینده همکاری با بقیه همراه XR اکوسیستم" گفت: Bryan چانگ مدیر کل تلفن واحد کسب و کار, ASUS.

کوسه سیاه و سفید
"در حال حاضر محبوب ترین بازی های تلفن همراه هستند و همه یک بعدی که محدودیت همهجانبه تجربه بازی به بازیکنان به ویژه هنگامی که با کنترل صوتی و بصری تجربه است. اما پهنای باند بالا و زمان تاخیر کم آورده 5G, سیاه کوسه معتقد است بازی های پیشرفته توسط XR تکنولوژی را به ارمغان خواهد آورد بی سابقه تجربه و نگه دارید و درخواست تجدید نظر بزرگ برای علاقهمندان به بازی در شروع سال 2020" گفت: آقای ویلیام آهنگ (ترانه باند) معاون رئیس جمهور از کوسه سیاه و سفید محصول مرکز. "به عنوان یک تکنولوژی بازی های شرکت و شریک استراتژیک Tencent, بازی کوسه سیاه و سفید مایل به پیوستن به دست با کوالکام فن آوری به درایو XR تکنولوژی در صنعت بازی اعمال نفوذ cloud gaming, Qualcomm XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه برای XR بینندگان به عنوان به خوبی به عنوان ما بازی گوشی های هوشمند و لوازم جانبی."

تلفن همراه چین
"XR یکی از اولین برنامه های کاربردی قاتل را فعال کنید توسط 5G است و همچنین یکی از کلیدی کسب و کار برای تلفن همراه چین در 5G عصر. چین موبایل کار می کنند با کوالکام فن آوری و شرکت های دیگر به طور مداوم کشف نوآوری در فن آوری و به کارگیری استراتژی های 5G + XR برنامه های کاربردی. با کوالکام فن آوری های' اکوسیستم تلاش برای معرفی XR بیننده رده ما قصد داریم به بررسی این مورد استفاده و دیگران را به باز کردن یک کل جدید XR افق بیش از 5G به کاربران نهایی در سال 2020 گفت:" وانگ Hengjiang معاون مدیر کل China Mobile Group دستگاه Co., Ltd.

شرکت مخابرات چین
"ایجاد تغییر و تحول تکنولوژی 5G اتصال به کامپیوتر تبدیل به یک نیروی محرکه جدید برای توسعه اقتصادی و اجتماعی با تاثیر عمیقی به جامعه به عنوان بخار و برق در گذشته است. ما بسیار خوشحال به ترکیب ما مزایای 5G و ابر شبکه همکاری با کوالکام فن آوری پیشرو XR فناوری دادن بازی کامل به تخصص فنی از هر دو طرف به طور مشترک درایو استقرار 5G و XR صنعتی و پزشکی و آموزش و پرورش و زمینه های مصرف کننده در سال 2020 گفت:" چن لی معاون مدیر کل Tianyi مخابرات شرکت پایانه های محدود است.

چین Unicom
"5G-فعال پهنای باند بالا و زمان تاخیر کم در ترکیب با همهجانبه و تجربه های تعاملی ارائه شده توسط XR را قابل توجه تغییرات به کل صنعت است. چین Unicom نیروهای با 21 XR شرکت ها از جمله فن آوری های کوالکام برای ساخت ما 5G XR اکوسیستم. کوالکام فن آوری های' تلاش برای فعال تجاری استقرار XR بینندگان برای 5G گوشی های هوشمند از جمله کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه کمک خواهد کرد 5G XR اکوسیستم به بلوغ رشد به طور پیوسته زیر برنامه ریزی شده راه اندازی در سال 2020 گفت:" چن Fengwei معاون مدیر کل پایانه ها و کانال پشتیبانی مرکز چین Unicom و معاون مدیر کل Unicom Vsens ارتباطات شرکت با مسئولیت محدود.

Deutsche Telekom
"Deutsche Telekom و کوالکام فن آوری های قوی استراتژیک همکاری در رانندگی نوآوری با هم. ما به اشتراک گذاری چشم انداز همان است که XR به زودی تبدیل راه تعامل ما اساسا می گوید:" شان سیتن SVP گروه همکاری و دستگاه های Deutsche Telekom. "XR بینندگان با بهره گیری از قابلیت های گوشی های هوشمند است که یک گام بزرگ به سمت آوردن این فن آوری به بازار انبوه. Deutsche Telekom با این نسخهها کار با همکاران پیشرو به از بند باز کردن پتانسیل کامل از XR از جمله XR viewer شرکت Nreal در رابطه با کوالکام فن آوری برای اطمینان از سازگاری و قابلیت همکاری بین گوشی های هوشمند و XR بینندگان. Deutsche Telekom خواهد شد کمک به XR اکوسیستم با بحرانی شبکه توانمندسازها از لبه محاسبات به 5G به خانه بهترین اتصال و ترکیب آن با محتوا مانند موسیقی, کنسرت, رویدادهای ورزشی به عنوان به خوبی به عنوان بازی. ما در حال کار بر روی یک بازی هیجان انگیز یکپارچه XR خدمات – باشید."

HTC
"در HTC VIVE ما مشاهده جفت از 5G و XR فن آوری به عنوان یک جنبه بنیادی از موج بعدی از تکنولوژی و توسعه" گفت: Steve Wang, معاون رئیس جمهور, Vive موج اکوسیستم. "از طریق VIVE موج توسعه پلت فرم ما به راحتی می توانید از مقیاس پیکسل تکنولوژی به هر تعداد از اپراتور استقرار طوری که اپراتورها می توانند با استقرار هر دو برش لبه XR سخت افزار و محتوا است که باعث می شود این تجربه زنده است."

iQiYi Smart Tech co., با مسئولیت محدود
"با حمایت از کوالکام Technologies IQIYI هوشمند فن آوری است به طور کامل گذاشته XR استراتژی از جمله آینده راه اندازی نام تجاری خود را QiYu آر و VR محصولات شیشه ای با استفاده از یک تقسیم طراحی برای اتصال به 5G گوشی های تلفن همراه. با استفاده از فوق العاده نازک نوری فن آوری برای تحقق بخشیدن به نور فوق العاده با تجربه پوشیدن عینک باز کردن محتوای IQIYI پلت فرم و چند نمایش صحنه مانند صفحات وب / اسناد و مدارک / فیلم / بازی موبایل / صندوق پستی / WeChat چت تصویری ، را 5G + VR / علیرضا مصرف کننده وارد زندگی سریع تر" گفت: منتظر ون مدیر عامل شرکت iQiYi Smart Tech co., ltd.

KDDI
"ما شده اند تجسم 5G و XR به عنوان ارکان کلیدی در KDDI استراتژی کسب و کار برای سال های و ما مشتاق به ادغام ارتباطات و زندگی طرح آن را به یک مصرف کننده واقعی در سال 2020 گفت:" شینیا Muramoto معاون مدیر کل کسب و کار و خدمات توسعه بخش شخصی, کسب و کار, بخش, KDDI CORPORATION. "به عنوان یک مرحله بعد از 20 سال+ همکاری بین KDDI و کوالکام فن آوری های پس اندازی تجاری 5G در مارس سال 2020 ما هیجان زده برای راه اندازی XR این سال با یکدیگر برای تحقق تحول تجارب برای مشتریان ما است."

شرکت KT
"KT کره جنوبی بزرگترین شرکت مخابرات با موفقیت راه اندازی شد 'سوپر VR تلویزیون' با استفاده از IPTV بر اساس یک stand-alone VR HMD برای اولین بار در جهان" گفت: Hyeon-seuk لی معاون اجرایی رئیس جمهور, کاترین را DeviceBU. "همکاری با کوالکام Technologies, KT می خواهد به ارائه IPTV مشتریان بیشتر همهجانبه و تجربه های زنده از طریق 5G و VR فن آوری است."

LG Uplus
"در سال 2019 ما تجاری VR HMDs اتصال به 5G گوشی های هوشمند و ارائه بیش از 1500 VR تجربه از جمله 3D VR ویدئوها و 4K فوق العاده فیلم ها با کیفیت بالا با محتوای پوشا;, بازی, اجرای, زنده ورزشی, فیلم, محتوای آموزشی و بیشتر" گفت: Daewon, آهنگ, معاون رئیس جمهور از آینده دستگاه واحد LG Uplus. "این سال ما را به طرح تجاری AR عینک متصل به 5G گوشی های هوشمند و در حال همکاری نزدیک با کوالکام فن آوری در زمینه های مختلف برای هر دو مصرف کننده و تجاری از جمله VR محتوا همکاری است."

Nreal
"Nreal است supercharging تحویل مخلوط عینک واقعیت برای همه ما هیجان زده می شود که منجر به راه در توده مصرف کننده تصویب با همکاری جهانی اپراتورها و کوالکام فن آوری" گفت: چی زو مدیر عامل شرکت Nreal. "Nreal را سحابی 3D سیستم است که می توانید با فعال کردن برنامه های گوشی های هوشمند و تجربیات در یک مخلوط واقعیت محیط یک نقطه عطف در ساخت XR در دسترس مصرف کنندگان در سراسر جهان و به پیشرو XR توسعه دهندگان از طریق ما سخت افزار پیشرفته SDK ارائه شده است. این Nreal SDK ارائه می دهد بهترین توسعه و تحویل پلت فرم های موجود برای توسعه مصرف کننده MR نرم افزار و در ادامه ماموریت ما برای ارائه سریع و آسان توسعه و استقرار XR تجارب فعلی و نسل بعدی Snapdragon مجهز به دستگاه است."

NTT DOCOMO, Inc.
"تمدید واقعیت (XR) دستگاه گزینه امیدوار کننده به پست های هوشمند جهان است. اما NTT DOCOMO معتقد است این جاده به یک 5G پست-گوشی های هوشمند جهان در واقع شروع می شود با یک گوشی هوشمند است. در ابتدای 5G دوران NTT DOCOMO است دفاع از 'شبکه' مفهوم که در آن یک گوشی هوشمند است که توپی را فراهم می کند 5G اتصال مختلف محیطی دستگاه و خدمات مانند یک XR دستگاه" گفت: Yamanaka آبه معاون رئیس جمهور و مدیر محصول بخش NTT DOCOMO, Inc. "XR پتانسیل برای تغییر پارادایم فعلی و ایجاد ارتباطات جدید فرهنگ در 5G عصر. اتصال XR بیننده به یک 5G گوشی های هوشمند می تواند اثبات 'شبکه' مفهوم و نشان دادن 5G با سرعت بالا و فوق العاده-زمان تاخیر کم. NTT DOCOMO در حال کار به معرفی علیرضا عینک است که اتصال به Snapdragon 865 یا 855 صفحه گوشی های هوشمند, راه اندازی یک پلت فرم توزیع و ارائه حق بیمه XR محتوا و برنامه های کاربردی. NTT DOCOMO است که پرشور در مورد کمک به توسعه XR دامنه از طریق همکاری در XR اکوسیستم فعال توسط کوالکام فن آوری."

وان پلاس
"2020 سال از 5G تعمیم و وان پلاس به تازگی راه اندازی اولین سیستم کامل 5G را فعال کنید گوشی های هوشمند گل سرسبد با وان پلاس 8 سری" گفت: Oliver ژانگ, معاون رئیس جمهور, رئیس, محصول, OnePlus. "با 5G را فعال کنید گوشی هایی که می توانید با استفاده از پهنای باند بالا و زمان تاخیر کم کاربران را قادر به لذت بردن از سطح همهجانبه محتوای تجارب در XR اکوسیستم. ما هیجان زده به کار بیشتر با کوالکام فن آوری های ما شریک ارزشمند در بررسی امکانات جدید مانند این در 5G عصر."

OPPO
"در OPPO ما همچنان به گسترش نمونه کارها متنوع از فن آوری ارائه شده توسط ارائه جدید 5G تجربه" گفت: لوین لیو, OPPO, معاون رئیس جمهور سر از OPPO موسسه تحقیقات. "پتانسیل AR نزدیک است بی حد و حصر و ما مشتاقانه منتظر برای کمک به رشد اکوسیستم در همکاری با کوالکام فن آوری برای آوردن تجربه های جدید به کاربران است. ما در حال حاضر به نمایش هیجان انگیز آینده فن آوری های مانند ما آر شیشه ای نمونه اولیه و حتی بیشتر هیجان انگیز فن آوری های آینده در نیمه دوم سال 2020 است."

نارنجی
"این XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه است که یک حرکت رو به جلو نسبت به افزایش XR بینندگان بازار تصویب. این یک دستاورد مهم برای اطمینان از استفاده زیادی در سراسر دستگاه اکوسیستم گفت:" Ph. لوکاس معاون اجرایی رئیس جمهور مشتری تجهیزات و مشارکت نارنجی

"نارنجی به طور کامل متعهد به حمایت از ورودی XR انقلاب است. کمک به این XR اکوسیستم است که یک راه برای نارنجی برای باز کردن فرصت های جدید برای توسعه دهندگان و تولید کنندگان در سراسر نوآوری و 5G و ایجاد یک مسیر برای تجربه های جدید بر اساس واقعیت ترکیبی از تکنولوژی برای مشتریان ما" گفت: Karine Dussert-Sarthe معاون اجرایی رئیس جمهور بازاریابی محصول و طراحی نارنجی

پاناسونیک
"پاناسونیک نشان داده است اولین بار در جهان HDR قابلیت & Ultra-high definition VR مادر نمونه در CES سال 2020 در لاس وگاس و آن را به خوبی دریافت شده توسط صنعت" گفت: Michiko Ogawa, CTO, لوازم, شرکت, شرکت پاناسونیک. "با حمایت از کوالکام فن آوری های ما برنامه ریزی برای بهینه سازی این VR عینک به کار یکپارچه با 5G را فعال کنید گوشی های هوشمند است. با ترکیبی از 5G اتصال و جمع و جور و سبک وزن فوق العاده بالا و کیفیت تصویر VR ما امیدواریم که به ارائه بسیار همهجانبه تجربه برای زنده موسیقی و رویدادهای ورزشی در سال 2021 و فراتر از آن."

پیکو تعاملی
"کوالکام فن آوری و پیکو طولانی و عمیق تاریخ شروع همکاری با ما نسل اول VR AIO به زمان پیکو Neo 2 VR هدست طراحی شده توسط Snapdragon XR, سیستم عامل," هنری گفت: ژو مدیر عامل شرکت پیکو. "در CES به ما نمایش ما پیکو VR, عینک, نمونه که tethers به 5G را فعال کنید گوشی های هوشمند از طریق USB-C. طریق Qualcomm XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه ما نگاه به جلو به حصول اطمینان از قابلیت همکاری با ما آینده عینک به ارائه همهجانبه ترین 5G VR/AR تجربه برای ما مصرف کنندگان و trialing که تجربه بعد از این سال است."

سایه خالق
"5G دوران فوق العاده ای را به ارمغان می آورد فرصت ها و ایجاد اتاق بزرگ برای نوآوری در فرم فاکتور و تعامل XR عینک هوشمند. کوالکام فن آوری و سایه خالق را حفظ کرده اند در عمق استراتژیک همکاری. در سه سال گذشته ما را توسعه داده اند چند عینک هوشمند مبتنی بر Snapdragon 835 و 845 پیکسل از جمله اقدام های یک سایه, VR JIMO" گفت: Sun Li, رئیس, سایه خالق. "در ماه اکتبر این سال را معرفی می کنیم ما XR بیننده به بازار است. می توان آن را با طناب به خود ما-طراحی و توسعه دستگاه طراحی شده توسط Snapdragon XR2 پلت فرم و همچنین می تواند متصل به Snapdragon 865 یا 855 5G را فعال کنید گوشی های هوشمند. در این راه آن می تواند برآورده سناریوهای متعدد خواسته های مصرف کنندگان اپراتورها و مشتریان صنعت ایجاد مرفه اکوسیستم در دوران 5G پان-هوش است."

SK Telecom
"با تجاری سازی 5G شبکه SK Telecom راه اندازی جدید علیرضا/VR خدمات به نام پرش آر و پرش VR سال گذشته است. با استفاده از آر و VR خدمات SK Telecom ارائه شده است کاملا جدید و تجربه همهجانبه به ما 5G مشتریان ما پیش بینی است که علیرضا/VR بازار خواهد شد گسترش از این سال با گسترش 5G مشترکین. پیش از آر/VR دستگاه مانند تعمیم 6 DoF VR هدست یا رقابتی AR شیشه ای خواهد بود و یکی از دلایل اصلی برای سرعت بخشیدن به بازار به سرعت و ما مطمئن هستیم که کوالکام فن آوری های' 5G راه حل ها و XR بینندگان را تسهیل گسترش AR/VR موارد استفاده و کاربر پایگاه" گفت: Jeon Jin-soo معاون رئیس جمهور و رئیس 5GX خدمات کسب و کار, گروه, SK Telecom.

Smartisan
"Smartisan شده است با همکاری نزدیک با کوالکام فن آوری برای حمایت از راه اندازی 5G دستگاه. ما در حال حاضر هیجان زده به کشف XR بینندگان است که بزرگ و لوازم جانبی برای باز کردن همهجانبه تجربه به ما 5G را فعال کنید گوشی های هوشمند و ما خوشحال با کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه برای اطمینان از سازگاری بین دستگاه های Asus و بقیه اکوسیستم. Smartisan یک فوتی و فوری tntOS اکوسیستم است که به ارمغان خواهد آورد یک نام تجاری جدید تجربه از دستیابی به موفقیت تخیل برای گوشی های هوشمند و XR" گفت: Derek وو رئيس جمهور Smartisan.

سافت
"ما SoftBank در حال حاضر ارائه شده است چند XR خدمات 5G و 4G مشتریان امروز" گفت: یوشیاکی Adachi, معاون رئیس جمهور, محصول بخش SoftBank Corp "ما هیجان زده است که XR بینندگان فعال توسط کوالکام فن آوری بیشتر خواهد شد و غنی سازی تجربه کاربر از این خدمات در این سال و یا فراتر از آن."

Telefonica
"XR یکی از روشن شدن موارد استفاده برای 5G ما در حال کار بر روی راه حل های که ترکیب هر دو جهان به عنوان ما با راه اندازی 5G در O2 UK, ترکیب خدمات موسیقی در VR و 5G. با تشکر از کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه ما قادر خواهد بود برای بهبود تجربه ای که ما می تواند ارائه به مشتریان ما در XR از طریق شبکه های 5G با آخرین گواهی های هوشمند و لوازم جانبی را فعال کنید از طریق برنامه" گفت: Javier Encinas سر از نوآوری گزاره Telefonica-گروه دستگاه واحد.

Verizon
"ما 5G فوق العاده پهنای باند شبکه را ایجاد تحول تجارب برای مشتریان ما و کار ما با کوالکام فن آوری به فشار XR اکوسیستم رو به جلو است یک مثال از اینکه چگونه است که شکل می گیرد" گفت: Brian Higgins, ورایزون, معاون ارشد رئيس جمهور از دستگاه مصرف کننده و بازاریابی محصول. "نوآورانه XR فن آوری های زوج با ورایزون 5G فوق العاده پهنای باند شبکه را تعریف می کند که چگونه مشتریان شرکت در آینده و به عنوان XR اکوسیستم همچنان به رشد Verizon وجود دارد خواهد بود برای ارائه قدرتمند ترین XR تجارب موجود"

vivo
"همراه با مزیت های ما و تخصص vivo ارائه پشتیبانی مستمر برای کوالکام فن آوری های' 5G اکوسیستم ساخت و ساز و ترویج و توسعه برنامه های کاربردی مربوطه با هم. با رونق جهانی 5G صنعت ما همچنان به توسعه امکانات XR تکنولوژی از جمله XR بیننده و انتشار قدرت 5G اکوسیستم به ما مصرف کننده ها در راه های جدید" گفت: فرد وانگ مدیر کل دستگاه های هوشمند vivo.

وودافون
"تیم توسعه ما در حال کار بر روی تعدادی از واقعیت تقویت راه حل های که به نفع تا حد زیادی از کوالکام XR بهینه سازی برنامه های صدور گواهینامه. 5G-قابلیت به خصوص بسیار مهم برای ما و مشتریان ما نیازهای آینده آنها به عنوان فعال کردن طیف گسترده ای از جدید XR-فرصت" گفت: Sebastian Koepl AR مبلغ وودافون.

ZTE
"XR یکی از مهم ترین سناریوهای در 5G عصر. ZTE همواره باز نگه داشته و نگرش مثبت نسبت به XR استراتژی اختصاص داده شده به ارائه نهایی 5G تجربه برای مصرف کنندگان گفت:" لو وی معاون رئیس جمهور از ZTE Corporation و مدیر محصول عملیات مرکز ZTE دستگاه های تلفن همراه. "اختصاص داده شده به قابلیت های ارتباطی و تصویری الگوریتم ZTE اولین نصب شده به طور علنی مرتکب به کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه است و در همکاری نزدیک با کوالکام فن آوری و همچنین به عنوان بالادست و پایین دست همکاران صنعت به توانمند سازی XR اکوسیستم"

در مورد کوالکام
کوالکام است پیشرو در جهان از فن آوری بی سیم مبتکر و نیروی محرکه توسعه و راه اندازی و گسترش 5G. زمانی که ما با متصل کردن گوشی به اینترنت موبایل از انقلاب متولد شد. امروز ما بنیادی فن آوری های فعال تلفن همراه در اکوسیستم و در هر 3G, 4G و 5G گوشی های هوشمند. ما را از مزایای تلفن همراه به صنایع جدید از جمله خودرو, اینترنت, از همه چیز و محاسبات و پیشرو راه به یک جهان که در آن همه چیز و همه کس می تواند به برقراری ارتباط و تعامل یکپارچه.

کوالکام گنجانیده شده شامل ما صدور مجوز کسب و کار آنها و اکثریت قریب به اتفاق ما ثبت اختراع نمونه کارها. کوالکام Technologies, Inc. یک شرکت تابعه از کوالکام گنجانیده شده, عمل, همراه با شرکتهای تابعه آن قابل ملاحظه همه ما مهندسی و تحقیق و توسعه توابع و قابل ملاحظه ای از محصولات و خدمات کسب و کار از جمله ما QCT نیمه هادی کسب و کار.

Qualcomm Snapdragon علائم تجاری کوالکام گنجانیده شده است, ثبت شده در ایالات متحده و کشورهای دیگر است.

Qualcomm Snapdragon محصول کوالکام Technologies, Inc. و/یا شرکت های تابعه آن. کوالکام XR بهینه سازی برنامه صدور گواهینامه است که یک برنامه از کوالکام Technologies, Inc. و/یا شرکت های تابعه آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن