معرفی Fujifilm خدمات حرفه ای برنامه

فوجی فیلم North America Corporation خوشحالیم که اعلام راه اندازی FUJIFILM خدمات حرفه ای (فریم در ثانیه) برنامه

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

فوجی فیلم North America Corporation خوشحالیم که اعلام راه اندازی FUJIFILM خدمات حرفه ای (فریم در ثانیه) برنامه طراحی شده برای کمک به حرفه ای عکاسان و فیلمبرداران با انواع خدمات و محصولات مرتبط با نیازهای خود را به تازگی خریداری سری X و GFX محصولات سیستم.
 
فریم در ثانیه برنامه را ارائه پشتیبانی به واجد شرایط عکاسان حرفه ای از طریق عضویت سالانه است که اجازه می دهد تا دسترسی به Fujifilm را تیم خدمات حرفه ای. برای واجد شرایط برای این برنامه شرکت کنندگان باید ثبت نام حداقل 3000 دلار از GFX سیستم و یا سری X محصولات در www.registermyfujifilm.com. عضو دریافت خواهد کرد اختصاصی تلفن و ایمیل پشتیبانی یا خود سری X یا GFX سیستم محصولات 1 سال ضمانت در هر دنده جدید خریداری شده و ثبت شده در مقدماتی عضویت سال دو رایگان بررسی و پاک سازی (تا یک تحت پوشش دوربین و پوشش لنز هر زمان) 50% off on اضافی بررسی و پاک سازی 30 درصد خاموش تسریع تعمیرات دو روز کسب و کار چرخش (زمانی که در دسترس است/برخی استثنائات اعمال می شود) و تعمیر loaners (شرایط & شرایط اعمال می شود). اطلاعات بیشتر در مورد برنامه فریم در ثانیه و فریم در ثانیه مزایای این برنامه می توان به راحتی قابل دسترسی از طریق تعاملی پورتال است که در آن کاربران می توانند برنامه زمانبندی تعمیر و بررسی و تمیز کردن خدمات, بازدید یک صفحه شخصی برای پیگیری محصول تاریخچه و اطلاعات گارانتی ،
 
برای کسانی که واجد شرایط شرکت در FUJFILM خدمات حرفه ای برنامه برای سری X و GFX محصولات سیستم در دسترس خواهد بود در یک اشتراک سالانه نرخ دلار به 399 دلار در هر سال قابل اجرا از پرداخت عضویت فعال سازی تاریخ. برای مدت زمان محدود فقط از طریق 30 سپتامبر سال 2020 مقدماتی جدید کاربران می توانند خرید خود را برای اولین بار در 12 ماه FPS عضویت در برنامه فقط برای $199 (پس انداز $200).
 
Victor Ha مدیر ارشد بازاریابی و مدیریت محصول فوجی فیلم آمریکای شمالی شرکت الکترونیکی و تصویربرداری بخش اظهار داشت: "ما این خدمات حرفه ای برنامه از زمین تا به ارائه یک سطح از پشتیبانی و صلح از ذهن به متخصصان متعدد با استفاده از دنده ما روز به روز. ما در زمان پیشنهادات از جامعه ما به قلب و مفتخر به ارائه این برنامه به ما سری X و GFX سیستم کاربران است. من مطمئن هستم که این برنامه خواهد بود یک دارایی به اعضای آن است."
 
برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه مراجعه کنید www.FujifilmProServicesUS.com.
 
در مورد فوجی فیلم آمریکای شمالی شرکت الکترونیکی و تصویربرداری بخش
 
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://www.fujifilm.com/us/en/consumer/digitalcameras رفتن به https://twitter.com/FujifilmX_US به دنبال فوجی فیلم در توییتر بروید https://www.instagram.com/fujifilmx_us/ به دنبال فوجی فیلم در Instagram و یا رفتن به https://www.facebook.com/FujifilmXUS/ به مانند Fujifilm on Facebook.
 
در مورد فوجی فیلم

FUJIFILM دارایی امریکا شرکت که دفتر مرکزی منطقه ای برای آمریکا است. آن است که متشکل از 21 شرکت های وابسته در سراسر شمال و آمریکای لاتین است. این شرکت تولید کننده انواع بازارها فراهم می کند خدمات برای طیف گسترده ای از صنایع از جمله عکاسی, تصویربرداری پزشکی و اطلاعات دارویی و پزشکی بازساختی و biopharmaceutical قرارداد ساخت. قطعات صنعتی شامل ذخیره سازی اطلاعات, الکترونیکی, مواد شیمیایی, صنعتی, تست از محصولات و هنرهای گرافیکی محصولات و خدمات. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: https://www.fujifilm.com/us/en/about/region .
 
 
FUJIFILM Holdings Corporation, توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های برش لبه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی توسعه در آن متصديان نوآوری است. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 این شرکت تا به حال درآمد جهانی از 21 میلیارد دلار در نرخ 109 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com
 
###
 
فوجی فیلم یک علامت تجاری از FUJIFILM Corporation و وابسته به آن است.
 
© 2020 FUJIFILM North America Corporation. تمام حقوق محفوظ است.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب