پرواز در هند امن در میان خروش در COVID-19 موارد ؟

به عنوان سرخپوستان مدیره پروازهای داخلی, پروتکل در محل قرار داده برای محافظت از مسافران است. اما برخی از مسافر

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

به عنوان سرخپوستان مدیره پروازهای داخلی, پروتکل در محل قرار داده برای محافظت از مسافران است. اما برخی از مسافران می گویند که آنها احساس ناامنی به عنوان قوانین نادیده گرفته می شوند و شرکت های هواپیمایی بازی کردن خطرات بهداشتی.

پس از هند را از سر گرفت پروازهای داخلی در مه 25, حمل و نقل هوایی مقامات اطمینان داد که اقدامات در جای خود قرار گرفتند برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

اما به عنوان ویروس شده است به سرعت در حال گسترش در سراسر هند در هفته های اخیر وجود دارد نگرانی رو به رشد است که سهل انگاری در اجرای اقدامات ایمنی را کمک به گسترش COVID-19 از طریق این کشور مسیرهای هوایی متغیر باشد.

در جولای 6, کلکته فرودگاه منع پروازها از ورود شش شهرهای هند از جمله دهلی نو و بمبئی حداقل تا جولای 19. مقامات در ایالت بنگال غربی که در آن کلکته واقع شده است و باید سرزنش سنبله در COVID-19 موارد در ورود مسافران از جای دیگری در هند است.

ادامه مطلب: آیا می توانم هند واقعا coronavirus واکسن آماده اوت ؟

یکی مسافرتی هوایی که پرواز از دهلی نو به کلکته در ماه ژوئن گفت: DW او بسیار مضطرب پس از سوار شدن به یک پرواز با بسیاری از سرفه مسافران در هیئت مدیره. پس از پرواز فرود آمد او اجازه ترک فرودگاه کلکته بدون دریافت یک تمبر است که نیاز به پیگیری از قرنطینه ورود.

"من به معنای واقعی کلمه راه می رفت با هیچ چک. من یک فرم در هواپیما که در آن من تا به حال برای مشخص کردن مسافر جزئیات. اما هیچ کس جمع آوری شده است که فرم در فرودگاه کلکته," او گفت: DW.

عدم اجرای پروتکل

در یک پرواز از دهلی به بمبئی در ژوئن 22, یک DW خبرنگار متوجه چند نقض COVID-19 مهار اقدامات در فرودگاه.

در فرودگاه دهلی مسافران منتظر پرواز بودند پیوستن به فاصله فیزیکی اقدامات مشخص در کف با رنگ نوار. هیچ فرودگاه مقامات وجود دارد به اجرای قوانین.

در مارس فرودگاه خدمات مدیر GMR قول داده بود رسانه های محلی که در فرودگاه دهلی نو را بیشتر پرسنل در محل برای اجرای موثر اجتماعی فاصله."

در غربالگری چمدان مردم نشسته اند به هم نزدیک و به مقامات با عجله به صفحه نمایش کیسه های. امنیتی و بازرسی نیز understaffed با دو تا سه پرسنل در هر کافی برای جمعیت زیادی با مردم ایستاده نزدیک به هم عجله برای دریافت از طریق.

"ترخیص کالا از گمرک به عنوان طول می کشد در طول همه گیر را افزایش می دهد صف منجر به راش در دروازه" فرودگاه رسمی گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus: یک راه جدید برای زندگی در هند سالمندان

در شبانه روزی دروازه مردم با عجله به هیئت مدیره پرواز نادیده گرفتن درخواست از پرسنل شرکت هواپیمایی اجتماعی را حفظ فاصله.

"ما در حال پیدا کردن آن را دشوار برای مدیریت اضطراب از مسافران است. آن را سخت به آنها بگویید اجتماعی را حفظ فاصله در حالی که حفاظت از خود را در همان زمان. ما سعی می کنیم اما اگر مردم گوش نمی, چه می توانیم بکنیم ؟ " یکی دیگر از فرودگاه کارمند گفت: DW.

At the boarding gate, people rushed to board the flight, ignoring pleas from airline personnel to maintain social distancing.

در شبانه روزی دروازه مردم با عجله به هیئت مدیره پرواز نادیده گرفتن درخواست از پرسنل شرکت هواپیمایی اجتماعی را حفظ فاصله.

پس از ورود در فرودگاه بمبئی ضروری کارگران مانند پزشکان و کارمندان دولت خواسته شد تا در یک خط جداگانه و اجازه داده شد به ترک فرودگاه بدون گرفتن مهر تایید 14 روز در قرنطینه.

"اگر شما باید در این زمینه به کار شما نمی نیاز به مهر گفت:" یک مقام رسمی.

اما زمانی که خواسته DW فرودگاه رسمی مخالف است که مقامات دولتی و یا ضروری کارگران داده می شد به راه رفتن بدون تمبر. "ما را استثنا برای هیچ کس" او گفت:.

یک سخنگوی فرودگاه بمبئی گفت که تمام مسافران داخلی بودند که به نمایش و ارائه دست تمبر برای رعایت اجباری قرنطینه توسط مقامات Brihanmumbai Municipal Corporation (BMC) حاکم مدنی بدن بمبئی است.

هوایی بیمار

پس از پرواز دوباره در هندوستان هواپیمایی آمده اند تحت بررسی برای عدم اجرای اقدامات ایمنی. عکس از بسته بندی هواپیما گردش اند در رسانه های اجتماعی و گزارش از مسافران تست مثبت برای COVID-19 ساخته شده اند, مردم عصبی است.

شرکت های هواپیمایی تلاش کرده اند به اقدامات احتیاطی از قبیل کاهش مشتری تاچ پونت اجباری آنلاین چک در و چرم مصنوعی صندلی.

At the baggage screening people huddled close together, as officials rushed to screen bags

در غربالگری چمدان مردم نشسته اند به هم نزدیک و به مقامات با عجله به صفحه نمایش کیسه

یکی از خطوط هوایی کم هزینه را فراهم می کند مسافران نشسته در وسط صندلی با "wrap-around لباسهای" و همه مسافران با چهره سپر. مسافر گفت: DW که خدمه پرواز بودند محدود کردن جنبش خود را در پرواز و حتی دلسرد کردن مردم از استفاده از توالت است.

ادامه مطلب: کروناویروس در هند: یک مهاجر زن داستان زنده ماندن و آرمان

Sahil Singh, یک دکتر در V-Medica یک درمانگاه در Gurugram گفت که مسافران هستند احتمال بیشتری برای دریافت آلوده سرنشین هواپیما از فرودگاه.

"با توجه به برخی از مطالعات اخیر این ویروس می تواند از هوابرد به دلیل قطرات در یک فضای بسته" گفت: سینگ. "فرودگاه است که یک فضای بزرگ بنابراین شما به راحتی می توانید حرکت به دور از کسی که اگر آنها به شما نزدیک هستند. در یک منطقه کوچک مانند یک هواپیما, هوایی تعلیق این ویروس افزایش یافته است."

یک فرودگاه بمبئی رسمی گفت: DW که مقامات گرفته اند اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از coronavirus از گسترش در هوا.

"مقامات را انتخاب کرده اند به حداقل تهویه هوا در فرودگاه و کمی به هیچ AC بدان معنی است که این ویروس نمی خواهد به گردش در هوا. این باعث مشکلاتی برای مسافران به عنوان آنها گرم اما از آن است که برای ایمنی خود را."

دفع زباله مانند استفاده از ماسک و محافظ پوشانده اند موضوع دیگری است. یکی از مسافران گفت: DW محمل برای biohazard زباله بود سرشار پس از او وارد فرودگاه کلکته.

"هر کسی که در تماس با یک سرشار biohazard سطل زباله آلوده می تواند نه فقط coronavirus اما دیگر عفونت های تنفسی مانند آنفلوانزا است. بهداشت کارگران حتی می توانید هپاتیت B از زباله گفت:" سینگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن