است National Enquirer در آن نهایی 'مرگ مارپیچی'?

Swashbuckling تلخیص ویرایشگر Iain کالدر بالای اجرایی در National Enquirer هنگامی که آن را تحت سلطه lowbrow چشم

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

Swashbuckling تلخیص ویرایشگر Iain کالدر بالای اجرایی در National Enquirer هنگامی که آن را تحت سلطه lowbrow چشم انداز رسانه و فرهنگ عامه حکم بزرگ با الویس در تابوت, Gary Hart و دانا برنج روی میمون کسب و کارو O. J. Simpson را Bruno Magli کفش—نمی تواند خود را به آن را بخوانید این روزها.

"من نمی توانم آن را انتخاب کنید تا بدون تفکر آنچه که این تبدیل در حال حاضر ؟ این یک دستمال" کلدر گفت: روزانه وحش صحبت از غرب پالم بیچ خانه با یک علامت تجاری اسکاتلندی با مته سوراخ کردن است که او حاضر به ریخته و پس از گذشت بیش از 50 سال در ایالات متحده است. "من خواندن Enquirer در احتمالا 15 سال است. آن را فقط ناراحتی من است."

وجود دارد, البته, دلایل بی شماری که چرا هنگامی که طلایی اقبال Enquirer و رسانه های آمریکایی, Inc., هفتگی تلخیص شرکت مادر برای دو دهه گذشته تحت بنده از حسابدار-تبدیل-مشهور ناشر دیوید دماغ رنج اند خود را دردناک برگشت.

"در حال حاضر با توجه به اهمیت دکه روزنامه فروشی فروش برای امی تاثیر این ویروس رو به نمایش گذاشت گفت:" مشاور رسانه های پیتر Kreisky که شناخته شده 68 ساله, دماغ, از آنجایی که آنها با هم کار می کرد در CBS در حال حاضر از بین رفته magazine گروه در 1980s. "این یک طاعون است که ویرانگر صنعت چاپ و نشر."

همانطور که برای Enquirerدر میان دیگر امی عنوان "من نمی نگه داشتن امید زیادی برای زنده ماندن طولانی مدت رک و پوست کنده" Kreisky گفت. در واقع قرار است 100 میلیون دلار فروش Enquirer به Hudson اخبار مترادف جیمی کوهن اعلام کرد با هیاهو بیش از یک سال پیش) هنوز به اتفاق می افتد و بسیاری از ناظران صنعت تردید دارند که از آن خواهد شد.

"این آخرین دایناسورها" Kreisky گفت. "از آن گذشته آن تاریخ نه تنها از نقطه نظر از محتوای آن بلکه سبک آن است که رجعت به گذشته است. بنابراین سوال این است که آیا این یک دایناسور یا سوسک—سوسک که زنده خواهد ماند تا پایان وقت؟"

میلیاردر مدیر صندوق پرچین لئون Cooperman مانند دماغ یک اقلیت امی صاحب اما "راه در" 10 درصد به او گزارش خود را به او گفت:—گفت: Daily Beast: "این یک مشکل کسب و کار آنها صدمه دیده شده است. بسیاری از گه فروش آنها [است] در فرودگاه و در فرودگاه ترافیک است که راه را به پایین."

در ضمن دماغ اصرار در سال 2015 و 2016 که اسمی غیر سیاسی Enquirer حمایت دوستان زمان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای رئیس جمهور و زباله مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مخالفان—اولین حمایت در سوپر مارکت تلخیص را 68 سال سابقه پس از Generoso پاپ جونیور صاحب شد—کمک نمی کند.

نه Enquirer's فوریه 2019 گرد و غبار-با آمازون میلیاردر جف بزوس—یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن تعیین شده دشمنان به عنوان صاحب واشنگتن پست—پس از بزوس علنا متهم پس از آن-AMI اجرایی دیلن Howard باج گیری و تهدید به انتشار عکس صمیمی از آلت تناسلی خود را. در یک مقاله به صورت متوسط با عنوان "چگونه David دماغ خراب National Enquirer," سابق Enquirer کارمند تونی برنا نوشت: "این نوبت من معده روزانه از دیدن دماغ چهره پوزخند moronically از صفحه تلویزیون به عنوان خبرنگاران خود را در معرض روزنامه نگاری فساد است."

"شما آجیل را به یک موقعیت سیاسی چون شما اساسا بیگانه نیمی از مخاطبان خود را" کلدر گفت: اصرار دارد که او ساخت به طور کلی مشاهده مورد Enquirer's خوانندگان—که شامل مردان و به خصوص زنان در تمام مکاتب به ویژه خوانندگان بود که به طور نامتناسبی آفریقایی-آمریکایی—و نه به طور خاص انتقاد دماغ. "اگر شما می خواهید به فکر می کنم در مورد تعدادی از چیزهایی که در مورد جنون که جنون. ما هرگز تا به حال می خواستم به ظاهر طرفدار حزب دموکرات و یا طرفدار حزب جمهوری خواه. از آن ساخته شده هیچ حس به ما."

تحت عنوان "ژن" پاپ که در سال 1988 "اگر یکی از دختران ما تا به حال ازدواج کرده و یک پسر که در حال اجرا برای رئیس جمهور هیچ کس خرید Enquirer شناخته شده اند که در کنار ما بودند" کلدر اضافه شده است.

Enquirer جانباز استیو چون کالدر را به عنوان جانشین سردبیر تا زمانی که او و دماغ حال سقوط در سال 2003 کاملا خوشحال به اسلم رئیس سابق خود به خصوص برای weaponizing گل سرسبد تلخیص و مختلف امی نشریات در خدمت تهمت سیاسی و منافع شخصی.

"می توانید Enquirer برای زنده ماندن ؟ پاسخ من به آن است چرا که آنها خیانت خوانندگان" چون گفت: روزانه وحش. "این Enquirer تا به حال بزرگترین پیوند عاطفی به خوانندگان خود را. ما رو خیلی پستی که اداره پست به ما خود ما کد پستی است. ما تا به حال خوانندگان که عاشق این نشریه که فوق العاده وفادار به انتشار و هنگامی که دماغ آیا این نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن باش-هیلاری چیز برای یک سال کامل تمام کسانی که خوانندگان احساس خیانت."

واسه افزود: "بنابراین شما به تماشای گردش شروع به غواصی و هیچ راهی وجود دارد به آن دسته از خوانندگان است."

فیلمساز مستند علامت Landsman مدیر رسوا: The Untold Story of the National Enquirer—که ساخت آن اولین تلویزیون یکشنبه شب در سی ان ان—گفت: Daily Beast: "آنچه که ما شاهد هستیم در حال حاضر مارپیچ مرگ امی نوع در DNA است. این Enquirer موقعیت خود را به عنوان یک استاد manipulator واقعا از زمان آغاز به کار خود و به عنوان یک نتیجه مبادله واقعا نابکار معاملات در صنعت سرگرمی برای مدت زمان طولانی"—بازیگری که در نهایت گسترش به سیاست به عنوان Landman فیلم جزئیات است.

دماغ ماجراجویی در نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست قطعا تا به حال آن سمت پایین. دماغ و خود را در حال حاضر-معاون رییس استرالیا, واردات دیلن هوارد به پایان رسید تا تحت تحقیقات فدرال برای نقش خود را در پرداخت 150.000 دلار در ادعایی hush پول به سابق Playboy مدل که می خواهم ادعا کرد که تا به حال در دراز مدت ازدواج در سال 2006 با رئیس جمهور آینده.

دماغ و هوارد کار کرده و از نزدیک با تهمت دلال (در حال حاضر به جرم گناهکار) مایکل کوهن برای سرپوش گذاشتن برای آن نامزد را به اتهام جنسی بی احتیاطی. در سال 2018 دماغ و هوارد زده ایمنی مقابله با دادستان در ازای همکاری خود را در تحقیقات خود از کوهن کیفری نقض مالی مبارزات انتخاباتی قوانین و تهمت را به اتهام نقش در جنایات.

در ماه ژوئن سال 2017 نیویورکر مشخصات دماغ بود خودت در مورد fealty به تهمت و اشاره کرد به نویسنده جفری Toobin که زمانی که او پرداخت می شود, سابق, Playboy , مدل, Karen McDougal, ظاهرا به یک مقاله نویس برای امی سبک زندگی عنوان او تحمیل یک بیماری مهم: "هنگامی که او بخشی از شرکت و سپس در خارج او نمی تواند هجوم تهمت ها و رسانه های آمریکایی."

Toobin می نویسد: "من با اشاره به این که هجوم تهمت بود نه همان هجوم رسانه های آمریکایی. 'به من در آن است,' دماغ پاسخ داد. 'مرد یک دوست شخصی من است.'"

پیتر Kreisky برای بخشی خود را به یاد می آورد داشتن یک ناهار دوستانه با دماغ چند سال پیش. "او تا به حال مفرد عدم موفقیت با مجلل لوکس, تبلیغ" Kreisky گفت. "او به من گفت:" آیا می توانید به من کمک کند ؟ من فقط نمی فهمم چرا تا بازار تبلیغ نمی خواهید برای تبلیغ در عناوین ما.' من نمی توانستم باور او گفت که. اما او بسیار صدای شیپور مانند و معتقد است هر آنچه او می گوید درست است. و اگر از آن درست نیست در حال حاضر اگر او ادعا میکند آن را به شدت به اندازه کافی از آن خواهد شد درست است."

حتی قبل از جهانی coronavirus همه گیر به شدت آسیب دیده و رسانه ها <url> به طور کلی—و شده است به خصوص مخرب به روزنامه وابسته به شرکت های مانند AMI—بخش خصوصی برگزار شد شرکت کرده بود تلاش شده است از طریق تغییر مالکیت و متعاقب آن کاهش هزینه مجبور بدهی تجدید ساختارها یک ورشکستگی گران خریداری و دشوار divestments. امی انتشار در سال 2018 از یک براق 102-صفحه مجله به جشن عربستان شاهزاده محمد بن سلمان—آشکار پیشنهاد برای عربستان سرمایه گذاری—توسط اکثر حساب نمی لرزش دست هر نقدی.

در اواخر سال گذشته—با توجه به منابع—امی بود و قادر به پرداخت آن هفت شکل و چاپ قبض و ذخیره شد تنها زمانی که این شرکت 80 درصد اکثریت صاحب چتم مدیریت دارایی صندوق های تامینی اکراه پیشرفته پول است. (Chatham سخنگوی Jonathan Gasthalter نمی پاسخ به درخواست های متعدد از روزانه وحش.)

در 1970s و 1980s هنگامی که آین کالدر در حال اجرا بود که Enquirer تحت پاپ ناظر و خواستار چشم او تا به حال تقریبا نامحدود سرمقاله بودجه به پرداخت بیش از 60 اتاق خبر, کارکنان و صدها نفر از جاسوسان و, هالیوود, منابع; تلخیص که صرف $30 میلیون سال در تبلیغات تلویزیونی به تنهایی ("خودروی ذهن می خواهید به دانستن" معروف بود شعار) افتخار پرداخت, دکه روزنامه فروشی, گردش از 4.5 میلیون نفر است.

این کاهش پس از آن بوده و نفس گیر است.

به طور متوسط از واحد کپی فروش برای نیمه دوم سال 2019 شد distressingly کم خونی 118,228 با توجه به اتحاد برای حسابرسی رسانه ها. در واقع Enquirer's شکوه روز—و کسانی که از دیگر امی تلخیص عناوین مانند ستاره و جهان و این شرکت شایعات بیان و سرگرمی, هفته نامه مانند تماس, Ok! و ما—بلند رفته است.

امی را قبل از همه گیر گردش عملکرد شده است در بهترین حالت نگران کننده—حاشیه بدتر از این صنعت به عنوان یک کل. با توجه به کسی که از نزدیک زیر امی را اببس و جریان گردش آمار و ارقام از نیمه دوم سال 2018 در مقایسه با مدت مشابه برای 2019 نشان داد یک 28.4 رها کردن به طور کلی رنج می برد توسط این شرکت عنوان. ما هفتگی سقوط 28 درصد بوده و در لمس34 درصد است; Enquirer 24 درصد; ستاره24 درصد; جهان24 درصد; Life & Style, 35 درصد; و OK! هفتگی27 درصد. آگاه امی منبع نیست اختلاف این اعداد.

در روز شنبه در اواخر ماه مارس دماغ فرستاده کارکنان گسترده ایمیل به امی کارکنان اعلام کرد که حقوق خود بودند که کاهش 23 درصد در سراسر هیئت مدیره. از تاریخ 1 آوریل زمانی که کاهش پرداخت به اثر رفت بسیاری از کارکنان مبارزه کرده اند به پرداخت اجاره و حتی قرار دادن غذا روی میز را برای خانواده های خود.

چندین کارکنان گفت: روزانه وحش که آنها از ترس اخراج به زودی می تواند ضربه امی است که هنوز هم در انتظار اورژانس $5 میلیون به 6 میلیون دلار حقوق و دستمزد برنامه حفاظت از وام از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وجود دارد و آن این است که اوج بحث داخلی تحکیم کارکنان از نشریات مختلف برای صرفه جویی در پول. کارکنان شکایت دارند که مدیریت نیست گفتن آنها آنچه است که در واقع در جریان است.

یکی از کارکنان گفت: آنها تا به حال به استخدام یک وکیل جلوتر از انتظار "حساب" است که شامل کارکنان اخراج و "پیچ" در قطع پرداخت.

"وقتی که می آید به دماغ و پول و او چگونه رفتار کارکنان این وحشی, غرب وحشی" دولت کارمند گفت. "بنابراین من به استخدام یک وکیل برای محافظت از خودم." این فرد گفت: دیگر امی همکاران نیز به دنبال مشاوره حقوقی پس از سکته قلبی به طور ناگهانی تغییر شرایط قطع برای کارکنان از مردان مجله—که نقل مکان کرد در این عملیات به کالیفرنیا کاهش فرکانس آن از 10 تا شش بار در سال و گذاشته تمام سواحل شرق کارکنان حدود 20 کارمند دارد. به جای دریافت دو هفته پرداخت برای هر سال از خدمات مورد انتظار تنظیم—AMI کاهش قطع بسته به یک هفته پرداخت در هر سال است.

او در اواخر مارس ایمیل به امی کارکنان دماغ ادعا کرد: "من را ساخته اند کاهش قابل توجهی به من غرامت از ژانویه هنگامی که اولین نشانه های بحران آغاز شد و ما را ساخته اند بسیاری از امتیازات دیگر پس از آن."

"دقیقا چه David قربانی هفته پیش در پرداخت خود را بسته است؟" استیو چون mused یادآوری یک حادثه در اکتبر سال 2001 پس از حمله سیاه زخم که به کشته شدن ویرایشگر عکس باب استیونس و مجبور کارکنان به تخلیه دماغ را مرمت ساختمان ستاد در بوکا راتون.

"از آنجا که من به یاد داشته باشید زمانی که anthrax آمار—و آن در html کد خاموش من به این روز همه ما پر شده را به این غول گاراژ ما در جداول هر کس سنگ زنی باشگاه داغ, آرنج, و او را می کشد تا در یک نام تجاری دنیای جدید BMW تبدیل Z-8 واقعا گران یکی. و او در می آید و می رود 'سلام بچه ها آیا شما می خواهید برای دیدن ماشین جدید من?'"

دماغ کاهش یافت یک مصاحبه درخواست از روزانه وحش.

"آقای دماغ و اجرایی تیم کار کرده اند به گونه ای خستگی ناپذیر در تلاش برای جلوگیری از گذاشتن هر گونه کارکنان در طول این زمان" یک AMI سخنگو در پاسخ به چون. "آقای دماغ کاهش جبران خسارت مادی و مدیران در این شرکت گرفته اند کاهش قابل توجهی به جلوگیری از اخراج و اطمینان حاصل شود که تمام کارکنان را حفظ می کند بیش از 70 درصد از حقوق و دستمزد خود را و خود را کامل مزایای بهداشت و درمان در طول این بحران است. آقای دماغ باقی می ماند متعهد به سلامت و ایمنی کارکنان خود را به عنوان او در طول بحران های قبلی از جمله سیاه زخم حمله و طوفان شنی."

ظاهرا دماغ نگرانی برای کارکنان خود را' تندرستی است و نه پذیرفته شده به عنوان انجیل در امی. دماغ یک جمع از خودروهای لوکس معروف دستور نصب یک دوربین مدار بسته با هدف خود را در فضای پارکینگ در گاراژ شرکت پس از او کشف کرد که او بزرگ, سیاه, Corvette شده بود کوک—احتمالا توسط یک ناراضی underling.

دماغ فلسفه از تلخیص و تحقیر خود را برای خوانندگان که او مقطر به نیویورکر's Toobin در بحث از چرا خوانندگان لذت می برد Enquirer's پوشش تایگر وودز' رسوا سقوط—به نظر می رسد با بهره مندی از حقیقت به درخواست جالب اینجاست که به خود است.

"آیا آنها در مورد مراقبت از Tiger Woods? نه" دماغ گفت Toobin. "آیا آنها بازی گلف ؟ هیچ. اما آیا آنها می خواهند به عنوان خوانده شده در مورد بی احتیاطی? بله. آیا آنها می خواهند به عنوان خوانده شده که کسی که موفق است که در حال حاضر شکست? بله. این مردم هستند که زندگی خود را شکست به طوری که آنها می خواهید به خواندن چیزهای منفی در مورد افرادی که بالا رفته و سپس پایین آمده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب