است سفیر آمریکا در آلمان ریچارد Grenell مجموعه به مرحله پایین ؟

سفیر آمریکا در آلمان, ریچارد Grenell است شایعه به ترک برلین پس از دو سال در کار است. سرسخت تهمت متحد Grenell س

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

سفیر آمریکا در آلمان, ریچارد Grenell است شایعه به ترک برلین پس از دو سال در کار است. سرسخت تهمت متحد Grenell ساخته شده و تعداد بسیار کمی از دوستان در سیاسی.

ریچارد Grenell است گفت: به کناره گیری از پست خود به عنوان سفیر آمریکا در آلمان در چند هفته آینده با توجه به گزارش های رسانه ها.

شایعات آمده به عنوان Grenell خود را به اتمام موقت رهبری به عنوان مدیر اطلاعات ملی و راه اندازی شد برای بازگشت به برلین رزومه خود را ambassadorship تمام وقت.

بیشتر بخوانید: سفیر آمریکا متهم آلمان از 'تضعیف' ناتو در ایران

53 ساله بود در ماه فوریه گفت که او می خواست به ماندن در نقش واشنگتن دیپلمات ارشد در برلین اما شایعات شروع به گردش مورد امکان خروج زمانی که جناح راست مجله آنلاین روزانه سیم گفت: Grenell صحبت کرده و در مورد آن با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

با توجه به روزنامه آلمانی Rheinische Post Grenell را سخنگوی "نمی تواند تایید" پتانسیل خروج.

نه سفارت و نه کاخ سفید در نظر است Grenell آینده به عنوان سفیر ایران در آلمان است.

"این سیاست ما است و نه اظهار نظر در سفر یا برنامه اما سفیر Grenell همچنان ادامه دارد و به طور فعال درگیر در مدیریت اولویت ها در آلمان در حالی که خدمت به عنوان سرپرست مدیر اطلاعات ملی" یک سخنگوی سفارت گفت: آژانس خبری DPA.

اگر Grenell حرکت او خواهد بود به احتمال زیاد جایگزین رابین Quinville معاون رئیس ماموریت در سفارت.

در ماه فوریه گزارش شده است که Grenell راه اندازی شد برای تبدیل شدن به بازیگری مدیر اطلاعات ملی جای وقت که نقش یوسف مگوایر.

ناراحت کننده تصدی

Grenell شده است در برلین برای کمی بیش از دو سال اما در آن زمان او ساخته شده است که بسیاری از دوستان در میان شهر نخبگان سیاسی. به شدت وفادار به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Grenell صرف تصدی خود به طور فعال در حمایت از رئیس جمهور سیاست خارجی دید.

مدت کوتاهی پس از انتصاب خود به عنوان سفیر Grenell علنا هشدار داد شرکت های آلمانی وارد کار با ایران به عنوان بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن جدید با موضع این کشور که شامل خروج از ایران شد.

ادامه مطلب: برلین می شود ناخواسته رونالد ریگان مجسمه

Grenell نیز آوازی در انتقاد از آلمان برای آنچه که او را دیدم به عنوان کافی سهم را در هزینه های نظامی و جنگ جهاني در مورد برلین تعهد به جریان نورد 2 خط لوله با روسیه است.

با وجود انتقاد بسیاری از سیاستمداران آلمانی سفیر آمریکا گفته است تا به حال رابطه خوبی با وزیر بهداشت ینس Spahn از آنجلا مرکل محافظه کار آورد.

jcg/rc (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب