چیزی است که من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم بگویم: من نمی توانم به اندازه کافی از Everlane صورت ماسک

بیشتر و بیشتر من پوشیدن یک ماسک صورت بیشتر آن را تبدیل به یک بخشی از من چگونه فکر می کنم. نه تنها من دنبال یکی

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

بیشتر و بیشتر من پوشیدن یک ماسک صورت بیشتر آن را تبدیل به یک بخشی از من چگونه فکر می کنم. نه تنها من دنبال یکی که راحت و یک است که به خوبی ساخته شده و من نیز در شکار برای چیزی که شیک است. این ماسک صورت باید به خوبی کار می کنند اما همچنین نیاز به رفتن با هر آنچه من هستم ، خوشبختانه یکی از مارک های مورد علاقه باعث می شود یک ماسک صورت است که بیش از فقط عملکرد آن را شیک ،

Everlane 100% بشر ماسک صورت یکی از مورد علاقه های شما. 10 درصد از سود را به آیتالله سیستانی و همانطور که از نوشتن این Everlane اهدا کرده است بیش از $600,000 از طریق این برنامه است. هر یک قابل استفاده مجدد صورت می آید در یک بسته پنج. آنها ساخته شده از دو لایه بافته پارچه و پنبه لای کرا گوش حلقه که راحت در گوش. وجود دارد سه گزینه های رنگ های مختلف — همه سیاه و سفید, بسته, یک همه فن حریف بسته که شامل خاکستری و سبز و مورد علاقه شخصی من یک کراوات رنگ بسته. من فکر می کنم کراوات رنگ ماسک های مناسب برای تابستان و نگاه بسیار منحصر به فرد و شیک بدون اینکه بیش از حد زرق و برق دار. همه ماسک های دستگاه قابل شستشو هستند که مناسب است. من می توانم به شما بگویم دست اول نه تنها آنها راحت روی صورت, اما من احساس می کنم شیک در آنها بیش از حد.

به من ماسک های صورت هستند مانند خوب تی شرت: شما هرگز نمی تواند بیش از حد بسیاری از. خوشبختانه Everlane باعث می شود یک ماسک صورت ارزش چیدن (و تی شرت خود را نیمی بد نیست هر دو).

Everlane انسان 100% ماسک صورت

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن