تگزاس دولتی اذعان می کند خطرات ناشی از بازگشایی دولت در خصوصی تماس با قانونگذاران

در طول یک تماس خصوصی در جمعه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت اعتراف کرد که "هر علمی و پزشکی گزارش نشان می د

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

در طول یک تماس خصوصی در جمعه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت اعتراف کرد که "هر علمی و پزشکی گزارش نشان می دهد که" دولت reopenings "بالفعل" منجر به افزایش رمان coronavirus موارد حتی به عنوان او علنا اعلام کرد قصد دارد در همین هفته به پایان اجرایی اقامت در خانه نظم در دولت است.

"چگونه ما می دانیم بازگشایی کسب و کار نخواهد کرد در نتیجه سریع تر گسترش بیشتر موارد COVID-19?" ابوت خواسته در طول یک بعد از ظهر جمعه در تماس تلفنی با اعضای مجلس قانونگذاری ایالتی و کنگره است. "گوش دادن واقعیت این است که تقریبا هر علمی و پزشکی گزارش نشان می دهد که هر زمان که شما یک بازگشایی—این که آیا شما می خواهید به آن تماس بگیرید بازگشایی کسب و کار و یا فقط یک بازگشایی شد—در پی چیزی شبیه به این در آن در واقع منجر به افزایش و گسترش است. آن را تقریبا بالفعل."

"بیشتر است که شما باید از مردم خارج وجود دارد بیشتر احتمال دارد برای انتقال" ابوت گفت: در این تماس که یک سخنگوی تایید شد معتبر در روز سه شنبه. "هدف این هرگز شده است به انتقال را به صفر است."

صوتی ثبت شده توسط somebody در تماس و یک کلیپ از آن فرستاده شد به The Daily Beast در روز سه شنبه. این برای اولین بار گزارش شده توسط وزارت امور خارجه, سیاسی, سایت, حد نصاب گزارش که اشاره کرد که ابوت اظهارات عمومی تا کنون تا حد زیادی تنها ذکر است که تگزاس ممکن است یک افزایش در تعداد با توجه به افزایش تست ظرفیت به جای افزایش تماس بگیرید. هر چند ابوت است گفت: بارها و بارها در مصاحبه های عمومی که بازگشایی "می" یا "می تواند" علت افزایش موارد ضبط صدا از جمعه گذشته در تماس به نظر می رسد برای نشان دادن مستقیم تر و درک خاصی از خطرات.

جان Wittman, سخنگوی ابوت اصرار داشت در روز سه شنبه که زبان در پیام صوتی ندارد منحرف مقدار از یک مصاحبه محلی که در آن فرماندار اعتراف کرد که "همه دانشمندان و پزشکان می گویند که به عنوان ما شروع به باز کردن وجود دارد می تواند یک افزایش در تعداد از coronavirus موارد است." اما در آن مصاحبه ابوت دوباره نسبت به افزایش به بهبود ظرفیت برای تست در دولت به جای افزایش در فرد-به-فرد تماس بگیرید.

Wittman همچنین با اشاره به مصاحبه ای که در آن ابوت گفت: "هنگامی که شما شروع به بازگشایی وجود دارد می تواند خوشه و یا افزایش در کسانی که تست مثبت برای COVID-19" اما "این است که هیچ چیز نگران باشد چون ما را انجام خواهد داد به مراتب بیشتر تست در آینده از ما در گذشته بوده است و به تنهایی شناسایی افراد بیشتر تست مثبت است."

"فرماندار گفت: این از همان آغاز به عنوان ما شروع به باز خواهیم شعله ور شدن یو پی اس که آیا ما در حال حاضر باز یا سه ماه از هم اکنون" Wittman گفت. "مهم این است که اطمینان ما قادر به شامل که است که در آن تماس با ردیابی به بازی می آید."

هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی ابوت با اعلام پایان به منظور اجرایی و برنامه های "استراتژیک" باز کردن کسب و کار در فازهای در سراسر کشور از جمله سینما, رستوران ها, مراکز خرید و فروشگاه های خرده فروشی تا 25 درصد اشغال.

در طی این کنفرانس مطبوعاتی فرماندار گفت که "این تنها منطقی برای دیدن وجود دارد خواهد بود یک افزایش در تعداد از مردم که تست مثبت" و اضافه میکند: "بنابراین فقط به این دلیل که ممکن است وجود دارد افزایش در تعداد زیادی از مردم که تست مثبت است که به تنهایی است و نه یک معیار قطعی."

"به این منظور اجازه می دهد تا این کسب و کار به بازگشایی اما نیازی نیست که آنها را به بازگشایی" ابوت ادامه داد و اشاره کرد که دولت دستور لغو تمام مقامات محلی که ممکن است اعمال دستورالعمل سختگیرانه تر.

روز جمعه خصوصی در تماس با دیگر قانونگذاران ابوت تاکید کرد که "هدف این هرگز شده است به انتقال COVID-19 را به صفر و هرگز می تواند به حفظ و انتقال را به صفر است."

آیا شما می دانید چیزی است که ما باید در مورد رمان coronavirus و یا چگونه خود را محلی و یا دولت فدرال است که پاسخ به آن ؟ ایمیل Olivia.Messer@TheDailyBeast.com یا ایمن در olivia.messer@protonmail.com از غیر کار دستگاه.

"همیشه وجود دارد رفتن به, با سرعت در حال سرايت بیماری مانند این همیشه وجود خواهد داشت یک سطح انتقال گفت:" ابوت. "و حتی زمانی که شما یک واکسن آمده وجود خواهد داشت یک نرخ انتقال برای COVID-19."

"هدف این است که برای بازگشایی با استفاده از استراتژی هایی که استراتژی های ثابت شده است که می توانید در ادامه برای جلوگیری از گسترش COVID-19" ادامه داد ابوت. "این استراتژی است که ثابت شده است موثر در ایالت تگزاس برای ماه و نیم گذشته."

"این ممکن است در پاسخ به یک سوال آینده, اما نکته اصلی این است که ما به دنبال این است که اولیه تعدادی است که من دیده ام پزشکان و استفاده از اپيدميولوژيستها—این است که آنچه ما می خواهیم برای دیدن یک کاهش در درصد از افرادی که تست مثبت" گفت: ابوت. "اگر ما می تواند همچنان به رسیدن به آن, که بدان معنی است که ما باید COVID-19 تحت کنترل است که ما نیاز داریم. و این چیزی است که ما به دنبال رسیدن به."

در بیانیه ای در روز سه شنبه, تگزاس, حزب دموکرات, مدیر اجرایی, مانی گارسیا lambasted ابوت تصمیم به بازگشایی دانستن خطرات.

"جمهوری خواهان در اینجا به محافظت از شما و یا خانواده خود گفت:" گارسیا. "فرماندار ابوت در نهایت اعتراف کرد که قبل از موعد مقرر افتتاح تگزاس در حال رفتن به منجر به بیشتر موارد و مرگ و میر بیشتر. جمهوری خواهان در حال قرار دادن خانواده های ما زندگی را در خطر کردن را میلیاردر اهداکنندگان می تواند غنی تر است. چه تگزاس جمهوری خواهان می گویند در عین حال دوباره مطابقت ندارد و آنچه آنها می گویند در خصوصی.

"او می دانست که مرگ و میر اتفاق می افتد با بازگشایی تگزاس و در حال حاضر او نیاز به آن را خود گفت:" گارسیا.

—خبرنگار اسکات بیکسبی کمک به این داستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب