جان بولتون است منفور اما جمهوریخواهان هنوز هم خود را ؟

کنگره جمهوری خواهان را تا حد زیادی رد آنچه جان بولتون می گویند او به تازگی منتشر شده خاطرات خود را در مورد زما

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

کنگره جمهوری خواهان را تا حد زیادی رد آنچه جان بولتون می گویند او به تازگی منتشر شده خاطرات خود را در مورد زمان کار برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. آنچه واضح است این است که آیا آنها را رد بولتون پول است.

بولتون فوق العاده-افزایش تدابیر سابق مشاور امنیت ملی به مغلوب ساختن پیشی جستن یک دیرین ثابت در حزب جمهوری خواه سیاست و برای سال ها او با استفاده از یک شخصی عمل سیاسی کمیته مستقیم کمپین پول به سیاستمداران که ارزش های همسو با خود را دارد. پس از انتخابات 2014 چرخه بولتون تایید شده است doled 1.6 میلیون دلار به تعدادی از نشستن مذاکرات قانونگذاران. دو نفر از هر پنج کنونی اوباما را نقد یک بررسی از بولتون در برخی از نقطه در شش سال گذشته و ده ها تن از خانه در ایالات متحده و اعضای سابق مجلس و نامزد بیش از حد.

برای سال 2020 انتخابات بولتون حمایت کرده است سه نوروزی برای انتخابات مجدد—سنسور. ایسنا-AR) کوری گاردنر (R-CO) و تهم Tillis (R-NC)—و همچنین دو خانه اعضای مظنونان حمله به دانشگاه آدم Kinzinger (R-IL) و لی Zeldin (R-NY). هر کدام از این موفق به دریافت حداکثر $10,000 سهم از خود را تایید.

در علاوه بر این به کسانی که سهم بولتون خواهر سوپر پک زد و یک تعداد انگشت شماری از Facebook تبلیغات در اواخر سال 2019 ظاهر طراحی شده برای ساخت آن رای دهندگان به لیست تماس با دادخواست به "دفاع از سفیر جان بولتون" از "رادیکال لیبرال چپ." اما هر دو تایید شده و فوق العاده PAC باقی مانده تا حد زیادی خفته تا کنون این سال است.

اگر بولتون تصمیم به دوباره فعال سیاسی خود بهره برداری هر چند آن را از بين جنگ قفسه سینه را در اختیار دارد. تمام گفته های PAC و فوق العاده PAC هنوز نشسته در حدود 2.5 میلیون دلار پول نقد تا حد زیادی مطرح در انتخابات قبلی چرخه. بولتون قصد دارد برای این دو گروه و مبالغ قابل توجهی از آنها هنوز هم فرمان نیست و در عین حال روشن است. یک سخنگوی PACs نیست پاسخ به سوالات در مورد فعالیت های خود را در رفتن به جلو.

زمانی که بولتون کتاب کاهش یافته است و ادعا شده که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال در میان چیزهای دیگر, تلاش برای متقاعد کردن رئیس جمهور چین برای کمک به او برنده انتخابات مجدد با خرید صادرات ایالات متحده از مزرعه متحده Tillis به خبرنگاران گفت که او با توافق بی پاسخ از Rep. آدام شیف (D-CA) که گفت بولتون بود "unpatriotic" برای قرار دادن شهادت او را در یک کتاب به جای تحت سوگند در مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح محاکمه. "من یک لیست خواندن جلوتر از من و آن را برای رفتن به بالای پشته" Tillis گفت: از بولتون کتاب. پنبه در عین حال گفت: در فاکس نیوز که او در بر داشت بولتون ادعا می شود "به سادگی غیر محتمل."

تمام پنج تن از بولتون زمان endorsees برای این چرخه انتخابات شد تماس روزانه وحش; هیچ کدام نشان داد, آنها می خواهم بازگشت بولتون پول است. خواسته به طور مستقیم در کاپیتول هیل اگر او می خواهم در نظر گرفته بازگشت بولتون کمک پنبه کاهش یافته است به نظر. یک سخنگوی مبارزات انتخاباتی خود بعد گفت: روزانه وحش در یک ایمیل "ما در حال نگه داشتن سهم خواهد بود و با استفاده از آن به اجرای تبلیغات علیه جو بایدن را برای شکست خود را به ایستادن به بیدار لیبرال اوباش."

آشکار و بی میلی در میان سیاستمداران جمهوری خواه به قطع همه روابط با بولتون به خصوص حمایت از آنهایی که ممکن است صحبت می کنند برای قدرت طولانی احساسات خوب نسبت به ایران بی باک, حتی به عنوان او derides رهبر حزب خود به عنوان نا مناسب برای ریاست جمهوری.

سناتور. Roy Blunt (R-MO) که در زمان $10,000 از بولتون PAC در سال 2016 گفت: او می خواهم یک بررسی از او دوباره. "او شده است یک ارزش مشاور در سیاست خارجی برای مدت زمان طولانی و او را کمک کرد تا بسیاری از جمهوری خواهان در حال اجرا برای دفتر" بی پرده گفت: روزانه وحش در روز سه شنبه. "او تاسیس یک PAC فقط به انجام این کار است. و من گمان می کنم که ادامه خواهد داد به صورت. "

در هر کمپین فدرال امور مالی, پرونده, اما, بولتون PAC آرام شده پس از سپتامبر. 23, 2019, دو هفته پس از ترک کاخ سفید در نظر ضعیف جمهور. در آن روز PAC کاهش یافته است 50.000 دلار برای حمایت از آن پنج اولیه endorsees برای سال 2020 اما بدون پرداخت شده است پس از. به تازگی به عنوان ممکن است در سال 2020 PAC همچنان ادامه دارد به صرف پول در سربار مانند جمع آوری کمک های مردمی هزینه های اجاره و حقوق و دستمزد. بولتون فوق العاده PAC شده است صرف پول در کارهای مشابه از طریق مارس هر چند که کارگردانی هر گونه پول به سمت تبلیغات و یا دیگر ارتباطات در عین حال برای سال 2020 چرخه.

اگر برگزاری بر روی بولتون پول نیست ثابت خاردار برای جمهوری خواهان که در حال حاضر از آن که مشخص نیست چه چیزی ممکن است اتفاق می افتد اگر او تصمیم می گیرد به گسترش ثروت بیشتر نامزدها فقط به عنوان او در آخرین سه چرخه های انتخاباتی.

در خصوص چند تن از نامزدها بولتون حمایت کرده است در گذشته خودشان در رابطه جنسی خشن انتخابات که در آن برخی از اضافی دلار خواهد بود خوش آمدید—اما بولتون مجوز و پروانه ممکن است.

سناتور. مارتا McSally (R-AZ) به عنوان مثال مدت طولانی است که یکی از بولتون مورد علاقه های شما. او PAC داده است $35,000 به مبارزات پس از 2014—که در آن سال او موفق تلاش برای سرنگون کردن یک دموکرات مجلس وقت بود در واقع برای اولین بار است که بولتون PAC رسما تایید شده. McSally سابق خلبان جنگنده و گوش خراش شاهین قبلا effusive در ستایش سابق مشاور امنیت ملی خواستار بولتون یک "میهن پرست" در سال 2018 است.

اما McSally که به طور جدی در معرض خطر از دست دادن صندلی او منصوب شد و پس از آن. جان مک کین از مرگ به آغوش کشید مغلوب ساختن پیشی جستن از نزدیک. او کمپین, پاسخ به یک سوال از The Daily Beast در مورد اینکه آیا او می خواهم بازگشت هر یک از بولتون پول و یا از آن استقبال دوباره در آینده.

Tillis که دوباره نبرد انتخابات در کارولینای شمالی می تواند در سخت ترین مبارزه در این کشور دریافت کرده است $20,000 از بولتون در طول سال. در سال 2014 بولتون فوق العاده PAC صرف $1.3 میلیون در تبلیغات تقویت Tillis' موفقیت آمیز اولین پیشنهاد برای سنا. دو دیگر بالا دموکراتیک اهداف سنسور. دیوید پردو (R-GA) و استیو Daines (R-MT) نیز دریافت بولتون سهم طی سال 2014 پیروز شد.

یکی دیگر از زمان Bolton-پشتیبانی نامزد Zeldin یک حاشیه دموکراتیک هدف در خانه اما حفظ روابط نزدیک با مغلوب ساختن پیشی جستن و Trumpworld. او آوازی مدافع جمهور در استیضاح پرسش و سفر با مغلوب ساختن پیشی جستن در نیروی هوایی یک خود را به تجمع اخیر در اوکلاهما. مکرر تویتر, Zeldin است ذکر نشده بولتون اتهامات پس از آنها بودند نازل شده در ژوئن 17.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب