چارلز لکلرک و دیوید Tonizza بر روی سکو در موناکو

FDA (فراری راننده آکادمی) Hublot Esports تیم آمد و دور از مجازی موناکو GP با دو سکو پس از اتمام در این جفت ارز

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

FDA (فراری راننده آکادمی) Hublot Esports تیم آمد و دور از مجازی موناکو GP با دو سکو پس از اتمام در این جفت ارز از مسابقات اجرا در موناکو پیگیری طرح به عنوان بخشی از "ما نژاد در" ابتکار راه اندازی توسط فرمول 1 در تعطیلات آخر هفته هنگامی که واقعی Grands جایزه بزرگ شد و با توجه به سال جاری برگزار خواهد شد در یک فصل که در حال حاضر به نظر می رسد به احتمال زیاد برای شروع در 5 جولای در اتریش.

مقدماتی. شروع شبکه برای افراد مشهور مسابقه تصمیم گرفته شد بسیار مرطوب پیگیری و تولید یک نتیجه تعجب آور با پیترو Fittipaldi مصرف قطب برای هاس جلوتر از جورج راسل در Williams. دو FDA Hublot Esports تیم اتومبیل در دستان محلی پسران و برادران چارلز و آرتور لکلرک. آنها به انتظارنشسته بودند تا در ردیف سوم با جوان پیش از سالمند.

شروع می شود. وجود دارد بسیار کمی از سردرگمی رفتن به اولین ترمز نقطه با چند رفت-با هم و چرخش. آرتور لکلرک از هرج و مرج, بهترین, برای اجرای دوم پشت راسل. چارلز پنجم در پایان باز دامان و یک بعدی او گذشت پیترو Fittipaldi برای رفتن چهارم و پس از آن دیوید شوماخر برای رفتن سوم با هیجان حرکت در Portier. FDA Hublot Esports تیم رانندگان ساخته شده خود را در گودال متوقف می شود در دور 10 و 11 و دوباره در خط میانی. آینده بدترین بود آرتور بود که درگیر در یک برخورد با Lando نوریس و تضعیف سفارش.

اختتامیه مرحله است. پس از اجرا از pitstops شد بیش از چارلز دوم بود با آرتور سوم اما در مراحل پایانی دو Monegasque رانندگان به رقابت با یک شارژ استبان گوتیرز (مرسدس بنز) که لطف بسیار تازه لاستیک ساخته شده پس از یک توقف دوم موفق به عبور آرتور چارلز تحریک و در عین حال یکی دیگر از برخورد با دومی. جورج راسل برنده این مسابقه جلوتر از مکزیک و چارلز در حالی که در پایان آرتور تا به حال به بهترین الکس Albon در ردبول در نتیجه نیاز به حل و فصل پنجم.

نرم افزار نمایشگاه مسابقه. گرفتن بعد از ظهر برنامه های در دست انجام به طور معمول بود نرم افزار نمایشگاه مسابقه به صورت حرفه ای سیم رانندگان است. مقدماتی تولید کیسه مخلوط FDA Hublot Esports تیم با دیوید Tonizza مصرف فوق العاده موقعیت قطب در حالی که انزو بونیتو یافت می شود آن را غیر ممکن است برای رفتن بهتر از 14. در این مسابقه دیوید از دست یک محل در شروع به براندن لی (مرسدس بنز) اما زمانی که اکثریت از میدان بازمی گردد روی نوت 3, Tonizza در آنجا ماند و یکی از دامان دیگر. ایتالیایی به دست آورده در محل Leigh اما خودش را پشت مسابقه نقطه لوکاس Blakely. FDA Hublot Esports تیم راننده سعی کردم همه چیز را به تصویب رقیب خود است اما در نهایت او تا به حال به حل و فصل در جایگاه دوم است. این یک بدشانسی مسابقه برای انزو بونیتو آمار توسط یکی دیگر از راننده زدم و خارج از مسابقه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن