Länsförsäkringar راه اندازی بانک جهانی اول پایدار پرداخت کارت های ساخته شده از جنس پلاستیک بازیافت شده

کارت جدید تکنولوژی صرفه جویی خواهد شد تا 75 درصد از تولید گازهای گلخانه ای CO2 درگیر در پرداخت کارت تولید. Tie

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

کارت جدید تکنولوژی صرفه جویی خواهد شد تا 75 درصد از تولید گازهای گلخانه ای CO2 درگیر در پرداخت کارت تولید.

TietoEVRY تا به حال همکاری نزدیک با Länsförsäkringar بانک از سال 2006 به عنوان یک تامین کننده خدمات کارت و تلفن همراه پرداخت ارائه کل زنجیره ارزش از خدمات کارت از کارت صدور کارت تولید به راه حل های امنیتی و نظارت بر تقلب. در حال حاضر LF بانک مهاجرت مجموع آن بدهی و کارت اعتباری پایه به مسترکارت پایدار با استفاده از کارت های ارائه شده و شخصی توسط TietoEVRY خدمات کارت در تولید آن سایت در ریگا لتونی و وانتا فنلاند.

همه کارت های جدید از LF بانک در حال حاضر خواهد شد ساخته شده از بازیافت PETG (rPETG) پلاستیک. این موجب صرفه جویی 75 درصد از تولید گازهای گلخانه ای CO2 درگیر در کارت پلاستیکی تولید در مقایسه با پی وی سی است که به طور معمول مورد استفاده به عنوان مواد خام در کارت های پرداخت. امروز PETG است که به طور گسترده ای مورد استفاده برای بطری ها و ظروف پلاستیکی.

LF جدید بانک کارت های پرداخت برای اولین بار در جهان ساخته شده به طور انحصاری از بازیافت PETG. این ممکن است ساخته شده توسط TietoEVRY در همکاری نزدیک با تامین کنندگان خود را به ترکیب از آخرین فن آوری کارت های با TietoEVRY را تغییرات سلیقه ای قابلیت های. کارت مونتاژ استفاده TietoEVRY این شبکه ها و تامین کنندگان با تمرکز بر سبز خدمات و راه حل های. کمک به سبزتر و پایدارتر راه زندگی و مصرف مهم است که برای هر دو شرکت است.

مالی و زیست محیطی و اجتماعی پایداری شکل ستون فقرات Länsförsäkringar AB عملیات. ما باید در دراز مدت آب و هوا-smart vision, که بدان معنی است که ما به طور فعال به منظور کاهش آب و هوا و تاثیر آب و هوا خطرات در سراسر کسب و کار ما. ساخت پایدار کارت های ساخته شده از بازیافت PETG در دسترس مصرف کنندگان است که یک گام مهم در رسیدن به اهداف زیست محیطی و کاهش تاثیر کسب و کار ما در تغییر آب و هوا می گوید: Christina Örn سر پرداخت در Länsförsäkringar بانک.

– ما مفتخریم به پشتیبانی LF بانک در تلاش خود را برای نجات محیط زیست با ارائه برای اولین بار در جهان پایدار کارت های پرداخت. همانطور که جهان به سرعت در حال تغییر ما در حال ساخت گام های مهمی با مشتریان و همکاران به ساخت دقیق و توسعه پایدار در جامعه می گوید Jarmo Rouhiainen سر از کارت شخصی در TietoEVRY.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن