همجنسگرایان+ حقوق: برلین غرور رژه می رود مجازی با توجه به کروناویروس

اعضای همجنسگرایان+ جامعه در برلین به حال به چشم پوشیدن معمول خود را در خیابان رژه با توجه به همه گیر بنابراین

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

اعضای همجنسگرایان+ جامعه در برلین به حال به چشم پوشیدن معمول خود را در خیابان رژه با توجه به همه گیر بنابراین بینندگان کوک در یوتیوب به نگه داشتن پهلو به پهلو از فعالیت های. این رویداد را سال بود شعار "آیا مخفی کردن غرور خود را!"

42 برلین غرور بود تقریبا به طور انحصاری آنلاین امر در روز شنبه به عنوان معمول خیابان جشن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

یک استودیو با یک مرحله زندگی می کنند ایجاد شده بود در خانه از آمار در مرکزی واقع الکساندر در پایتخت آلمان.

حدود 30 سازمان و نمایندگان مختلف, لزبین, گی, bisexual, transgender, دو جنسیتی و عجیب و غریب (LGBTIQ) گروه شرکت با شعار "آیا مخفی کردن غرور خود را!"

ادامه مطلب: برلین یاد همجنس گرایان کشته شده توسط نازی ها در جنگ جهانی دوم

حقوق برابر

"در شهر ما, در کشور ما, ما باید بپذیریم که وجود دارد ضد همجنس حملات" شهردار برلین Michael Müller گفت: در مقابل یک رنگین کمان بنر در تالار شهر با نظر او در حال پخش در یوتیوب. "وجود ترانس و همجنسگرا ستیزی وجود دارد که محرومیت وجود دارد خشونت است."

معاون رئیس جمهور از مجلس مجلس, کلودیا راث از حزب سبز خواستار "حقوق برابر و نه فقط یک بیت از حقوق برابر."

در حالی که بعد از ظهر برنامه ساخته شده بود تا از طرح خود و اهداف و سرگرمی با موسیقی برنامه ریزی شده بود برای شب جشن.

کریستوفر خیابان

در حالی که تمرکز این رویداد را سال شد بر فعالیت های آنلاین برخی از رویدادهای کوچکتر نیز شامل تجمع مردم در خیابان های برلین. یک "لسبیین, مارس" با حدود 1000 نفر ثبت نام شرکت کنندگان ساخته شده راه خود را از نپتون چشمه در الکساندر به دروازه براندنبورگ.

آخرین رویداد می آید پس از چند هزار نفر در راهپیمایی برای حقوق برابر در پایتخت آلمان ماه گذشته در آنچه که به عنوان "جایگزین" پراید رژه.

غرور جشن LGBTIQ حقوق در سراسر جهان است. در آلمان این است که شناخته شده به عنوان کریستوفر استریت روز در حافظه از حوادث ژوئن سال 1969 زمانی که LGBTIQ نیویورکی مبارزه با داعش که هجوم به شهر Stonewall مسافرخانه در خیابان کریستوفر.

jsi/dj (dpa, epd)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن