ژاپن اجتماعی اثرگذارندهها پیدا کردن راه هایی برای دور coronavirus بحران

مد و سفر اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی استفاده کرده اند جهانی خاموش شدن به سهام ابداع راه های جدید برای بهتر

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

مد و سفر اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی استفاده کرده اند جهانی خاموش شدن به سهام ابداع راه های جدید برای بهتر برقراری ارتباط با پیروان خود را و برنامه های بزرگ برای زمانی که جهان به حالت عادی بازگشت.

این ممنوعیت آشکار در مسافرت های بین المللی و محدودیت های سفر در ژاپن به عنوان یک نتیجه از coronavirus پرداخته اند سخت به اجتماعی اثرگذارندهها و دیگران استفاده می شود که خود را در حضور رسانه های اجتماعی برای ترویج مقصد مارک های هتل و سفر تجهیزات و لوازم جانبی. آن شده است یک وضعیت مشابه برای Instagrammers, تویتر و فلیکر کاربران در این مد بخش با عمده جهان باند و رویدادهای نجومی راه اندازی یا در برگزاری و یا لغو.

برای برخی از ژاپن را به دنبال اثرگذارندهها از آن شده است یک فرصت برای هر دو بسیار مورد نیاز از ثابت فشار کار و همچنین یک فرصت برای گرفتن سهام به بررسی راه های جایگزین برای رسیدن به پیروان و برای آماده شدن به سطح شیب دار بالا ارائه خود را فقط به عنوان به زودی به عنوان محدودیت برداشته می شوند.

ادامه مطلب: Coronavirus: در حال کار از خانه در حال تبدیل شدن طبیعی جدید در ژاپن ؟

"این یک کامل مستند اما از آنجا که همه از توکیو شد و در مکث بسیاری از برنامه ما تا به حال به لغو, از جمله تمام حوادث مربوط به بازی های المپیک گفت:" نوح کره جنوبی مدل DJ و تاثیر گذار که با این نسخهها کار در کنار او, ژاپنی, شریک Taiki.

"همه ما شده اند قادر به انجام کار برای چند ماه گذشته است که نشان می دهد زنده و خوراک از ما در Instagram," او گفت:. "اما به عنوان به زودی به عنوان COVID-19 وضعیت حل و فصل کردن ما برنامه ریزی برای ایجاد یک ظاهر به ملاقات و خوش آمد می گوید طرفداران ما."

Taiki و نوح باید حدود 60000 followers on Instagram و در حال برنامه ریزی به منظور توسعه حضور رسانه های اجتماعی خود را به سیستم عامل های دیگر به گسترش است که پایه فن. آنها همچنین با توجه به ایجاد یک سازمان جدید است که در خدمت به عنوان یک "راه اندازی پلت فرم"برای بالا و آمدن مدل های.

"ما گرفته اند این اجرا زمان به عنوان یک فرصت خوب برای نفس کشیدن و راه اندازی مجدد" نوح گفت: DW. "پس Taiki و من آغاز شده به دنبال از طریق پیر پرتفوی مجموعه و فقط reminiscing در مورد ما که در کانون توجه است."

انگیزه برای انجام بهتر

"که واقعا انگیزه ما را می خواهید به انجام حتی بیشتر و حتی بهتر است," او گفت:. "آنچه که ما تمایل به تبدیل شدن به حتی قوی تر و این که چگونه ما آمد تا با ایده برای یک کانال یوتیوب به منظور تعاملی بیشتر با طرفداران ما."

مسلما ژاپن غیر معمول ترین و قدیمی ترین مد تاثیر گذار است "نقره" Tetsuya یک معلم بازنشسته مدرسه که در حال حاضر یک smallholding در استان آکیتا, یکی از مهمترین مناطق روستایی از شمال ژاپن که به طور منظم با استفاده از آن به عنوان پس زمینه خود را برای مد شاخه.

بیشتر بخوانید: ژاپن به نظر می رسد برای عشق آنلاین در میان coronavirus بحران

در سن 85, Tatsuya انجام داده است بیش از 20 شاخه های مد شده و آنها را در Instagram و توییتر. او Instagram سایت دارای بیش از 100 ، 000 پیروان –و افزود: 10,000 جدید جانبازان در یک روز پس از اخیر شلیک کنید. Tetsuya محبت اشاره به آنها را به عنوان "دانش آموزان است."

"قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس من حدس می زنم من تا به حال این تصور که مردم تنها در مد علاقه مند برای بیرون رفتن اما من خوشحالم که من شده اند قادر به استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی برای ارسال پیام را تشویق می کند که بسیاری از مردم" او گفت:.

Tetsuya یک کتاب منتشر شد در ماه مارس در مدت کوتاهی قبل از coroavirus محدودیت های تحمیل شده بود, است که جامعی توسط پیروان او و به دست آورده است بررسی بیحوصلگی حرف زدن در آمازون است. این کتاب نوشته شده بود با Naoya Kudo او 30 ساله با نوه, که با این نسخهها کار در تبلیغات و برای اولین بار بود برای متقاعد کردن پدر بزرگ خود را به یک کمی جسورانه تر با گزینه های مد.

این که آیا آن را Kudo, عکس, Tetsuya طبیعی بی پروایی در مقابل لنز و یا لباس و یا ترکیبی از هر سه خود را به "نگاه" گرفتار تخیل.

نماد مد

در های اخیر یک شوت او عینک یک ژاکت cinched در دور کمر با یک D&G کمربند بنفش tracksuit کف و یک هوانورد سیاه و سفید به سبک کلاه. لباس های دیگر شامل شل تی شرت سیاه و سفید مزین با یک جمجمه موتیف همسان با رنگ نارنجی, کوتاه, چرم کیسه در کمر و کلاه بیس بال. یا تنگ سیاه-و-سفید راه راه آستین زوج با ببر راه راه پیراهن و کلاه سبک خز گوش-بخار پایین کشیده.

"من فکر می کنم وجود دارد بسیاری از افراد و خانواده های آنها که نگران بودند زیرا مردم به خصوص مستعد ابتلا به کروناویروس," او اضافه شده است. "اما من فکر می کنم آنها تشویق شده اند چون از من است و من قصد دارم برای حفظ این."

ادامه مطلب: Coronavirus عجله ژاپن تغییر به دور از مهر و موم هنکو

همه چیز شده اند و حتی سخت تر برای سفر اثرگذارندهها که بال خود را کوتاه توسط coronavirus بحران است.

Kazuto 29 ساله YouTuber از هوکایدو در شمال ژاپن تا به حال به خود قرار داده داخلی کمپینگ سفر در خود نگه دارد اما اطراف کردم که مشکل خاصی با تبادل چادر خود را و راه اندازی یک اجاق گاز در داخل خانه خود را.

Kazuto گفت: Mainichi روزنامه است که در حالی که او نمی تواند نور آتش در اتاق نشیمن خود را تجربه تقریبا به عنوان لذت بخش بودن در خارج از منزل بزرگ.

رابرت پول های پرکار مسافر عکاس و Instagrammer می گوید او باید شده اند در سفر به رواندا و اوگاندا در حال حاضر اما این پروژه قرار داده شده است برای یک سال کامل.

"من آمد به ژاپن در ماه مارس برای برخی از پروژه های مرتبط به توکیو بازی های المپیک است. من برنامه ریزی شده بود به دنبال رله مشعل در سراسر کشور برای چند ماه و سپس به برخی از off-the-ضرب و شتم-راه نقاط کشور. اما وضعیت اضطراری اعلام شد و آن را غیر ممکن است به ترک ژاپن همیشه از" گفت: پول یک بریتن که مشغول به کار به عنوان یک روزنامه نگار در توکیو تا گرفتن Instagrammer شیوه زندگی, چهار سال پیش.

ادامه مطلب: کروناویروس در ژاپن: آتش سوزی طرد آنلاین حملات علیه پزشکان قربانیان

تندرست

"بسیاری از پروژه ها شده اند را در خود نگه دارد اما برخی از آنها در حال حاضر به آرامی آغاز به عقب می آیند و من با اعتماد به نفس است که ما را به گزاف گویی از این," او گفت: DW.

"و من در زمان استفاده از قادر بودن به ترک کشور توسط اجاره ماشین و مصرف کردن برای دیدن برخی از ژاپن واقعی افتاده مانند شمال خط ساحلی فوکویی توتوری و یاماگوچی استان," او گفت:. "و آنها دیدنی و جذاب – و من تا به حال آنها را برای خودم."

دیگر سفر شده اند به جزایر ژاپن در دریای داخلی و سپس Yaeyama سلیمان به دور در جنوب اوکیناوا ریاست. یکی دیگر از سفر در زمان در آتشفشانی کوه آسو و یک پارک ملی در کیوشو.

"من قادر به گرفتن برخی از مطالب باور نکردنی است که من می دانم که من قادر خواهد بود برای فروش به پارک های ملی و داخلی شرکت های هواپیمایی و گردشگری تخته و غیره," او گفت:. "بنابراین من در نظر نمی آن را به دست داده اند زمان و در همه."

و با پرواز به آرامی شروع به شروع دوباره, او در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای اولین بار پس از مستند سفر. به جنوب ایتالیا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب