چرا Ahmaud Arbery را قاتلان مواجهه با جنایت نفرت اتهامات? آن را در گرجستان.

به عنوان در سراسر کشور تظاهرات ادامه داد: جمعه بیش قتل از 25 سال Ahmaud Arbery گرجستان مقامات می گویند و جنایت

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

به عنوان در سراسر کشور تظاهرات ادامه داد: جمعه بیش قتل از 25 سال Ahmaud Arbery گرجستان مقامات می گویند و جنایت نفرت علیه قاتلان او ممکن است اتفاق می افتد—چون قانون وجود ندارد در دولت است.

"وجود دارد هیچ جرم و جنایت نفرت [قانون] در گرجستان" گرجستان دفتر تحقیقات مدیر ویک رینولدز گفت: در یک جمعه در کنفرانس مطبوعاتی. "من فکر می کنم این یکی از چهار یا پنج متحده در سمت چپ در اتحادیه که ندارد یک جنایت نفرت [قانون]."

گرجستان دفتر تحقیقات روز پنج شنبه به اتهام گرگوری McMichael, 64, و پسرش تراویس McMichael, 34, با قتل و تشدید حمله دو روز پس از گرافیک فیلم های پدید آمده از آنها تیراندازی و کشتن Arbery در حالی که او را آهسته دویدن در فوریه. 23.

این دو که گفته بودند تعقیب Arbery همراه درخت به صف جاده زیرا آنها او را مشکوک بودن یک سارق رزرو شده اند به یک Glynn زندان شهرستان است.

رینولدز روز جمعه گفت بررسی نشده است که تایید ویلیام برایان که کمک McMichaels دنبال Arbery و ثبت دلخراش تصویری نیز ممکن است در صورت اتهامات عنوان شده علیه.

"ما در حال بررسی همه درگیر در این پرونده از جمله فردی که شات فیلم" رینولدز گفت.

کسانی که اتهامات آمد بیش از دو ماه پس از Arbery بود که غیر مسلح و درگیری در خیابان های مسکونی فقط در خارج از شهرستان بندر نیوبرانزویک—و پس از این مورد بود منعکس به سه محلی دادستان قبل از آن معوق به گرجستان دفتر تحقیقات.

"هنگامی که ما درگیر شد و در این مورد ما از آنچه که قرار بود ما را به انجام" رینولدز گفت: از پلیس ایالتی آژانس بیان وجود دارد "و بیش از اندازه کافی علت احتمالی" برای به دست آوردن حکم بازداشت برای قتل است که بسیاری از آنها به عنوان "مجازات."

پس از این فیلم در اینترنت منتشر شد که سهشنبه عمران-فعالان حقوق مشاهیر و سیاستمداران فشرده شده اند برای اتهام و رسیدگی به تاخیر در عمل از اجرای قانون است.

روز جمعه صدها نفر از مردم با تجمع در مقابل ساختمان Glynn دادگستری شهرستان در گرجستان به افتخار Arbery در حالی که دوستان و خانواده خود را نگه دارید 2.23-مایل در اجرا چه بوده است خود را 26th تولد.

در حالی که این اتهامات آمد و به عنوان یک "تسکین" Arbery خانواده گفت: آنها ناراحت هستند بیش از این به تاخیر افتاد عدالت و خواهر خود رفت و در سی ان ان اصرار برای جنایت نفرت اتهامات عنوان شده علیه McMichaels.

"من معتقدم که این یک جنایت نفرت" یاس Arbery گفت: در سی ان ان CuomoPrimeTime در پنج شنبه شب. "این یکی سیاه و سفید و در سه رنگ سفید ، برادر من دویدن."

در حالی که رینولدز روز جمعه گفت که جنایت نفرت اتهامات ممکن است در گرجستان او افزود که ممکن است مقامات فدرال خواهد گام تا و را که در مسیر.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اما روشن ساخته است جمعه آن است تا به مقامات گرجستان به بررسی پرونده و اتهامات مطبوعاتی.

در طول یک جمعه در مصاحبه با فاکس و دوستانتهمت در پاسخ به فیلم از Arbery را قتل خواستار آن را "بسیار نگران کننده" و ارائه پشتیبانی به گرجستان-رژیم صهیونیستی. برایان کمپ دیرین سیاسی متحد.

اما وقتی پرسید که آیا او می تواند "مطمئن شوید که عدالت انجام شده است" گفت: آن را در دست فرماندار و سپس شفافی در مورد آنچه که دیده بود (و شاید نهان) در این فیلم است.

"شما می دانید, آن می تواند چیزی است که ما نمی بینم در نوار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "می تواند وجود داشته باشد بسیاری از شما می دانید اگر شما را دیدم همه چیز رفت روی نوار کاست و سپس در نوار. اما این مشکل من به هر کسی که به تماشای آن قطعا آن را نگران کننده یا نگران کننده ویدئو. هیچ تردیدی در مورد آن."

او افزود: "اما آنها بسیار خوب اجرای قانون در دولت گرجستان و من مطمئن هستم که آنها در حال رفتن به آمده تا با دقیقا چه اتفاقی افتاده است. این یک چیز غم انگیز. بسیار غم انگیز چیزی. من نفرت را به دیدن آن است."

پس از تحقیقات آغاز شد و در فوریه. 23, Arbery مورد رانده شده و به سه حوزه های قضایی مختلف و دو محلی دادستان recused خود را از آن پس از محلی دادستان در ابتدا حاضر به اتهام این جفت ارز است. بسیاری از ابراز سوء ظن در مورد دست زدن به Arbery مورد توجه McMichaels' روابط به اجرای قانون است.

به گفته مقامات این پدر و پسر به مدت طولانی و با تدبير آنها فکر Arbery شد یک سارق مسئول یک سری از شکست در محله خود را زمانی که آنها به دنبال او در وانت در فوریه. 23. این GBI مدعی است که این McMichaels مسلح به یک تفنگ ساچمهای و .357 Magnum, مواجه Arbery بود که در حدود دو مایل از خانه خود را قبل از تراویس او را به گلوله بست.

کل حادثه دستگیر شد در فیلم توسط برایان.

گرگوری McMichael یک افسر سابق پلیس و محقق با محلی دادستانی قبلا گفته Daily Beast او "هرگز رفته پس از کسی که برای رنگ خود را." اما با توجه به این Atlanta Journal-Constitution, the 64-سال-ممکن است شناخته شده اند Arbery قبل از تیراندازی مرگبار.

در نامه ای recusing خود را از تحقیقات ویکراس قضایی مدار دادستان منطقه جورج Barnhill نشان داد که پسر خود را یک دادستان در نیوبرانزویک دا و McMichael بود که یک بار یک محقق که در همان اتاق تا 2019 "هر دو کمک کرده با قبلی پیگرد قانونی Arbery."

در دبیرستان Arbery محکوم به پنج سال تعلیقی برای حمل سلاح در محوطه دانشگاه و مانع یک افسر اجرای قانون. او همچنین محکوم به نقض آزادی مشروط در سال 2018 برای دزدی از مغازه ها, the Journal-Constitution گزارش شده است.

Barnhill نامه همچنین در ادامه به اظهار نظر در دیگر Arbery اعضای خانواده اجرا فهم با قانون است.

"این خانواده نیست غریبه ها را به محلی جنایی-سیستم عدالت" Barnhill نوشت. "از بهترین ما می توانید بگویید Ahmaud برادر رفته به زندان در گذشته است و در حال حاضر در Glynn زندان بدون پیوند انتظار جدید جنایت تحت تعقیب. همچنین به نظر می رسد یک پسر عموی شده است تحت پیگرد قانونی قرار دا جانسون،"

Barnhill که قبلا به رهبری این تحقیقات گفت: در ماه آوریل که او را نمی بیند و زمینه را برای دستگیری McMichaels یا Bryan چرا که آنها در تلاش برای ایجاد یک شهروند را بازداشت. او یکی از دو دادستان کسانی که به مورد قبل از recusing خود را.

یک سوم دادستان—دادستان منطقه تام Durden—در نهایت خواسته GBI به گام در زمانی که مورد وارد ملی ویژه این هفته است.

رینولدز در روز جمعه گفت که یک بار در دفتر خود ارائه کمک های خود روز سه شنبه شب آنها را در زمان 36 ساعت برای پیدا کردن علت در برابر McMichaels بیان کرد که "برخی از چیزهایی که مورد نیاز برای انجام شود" در تحقیقات.

در حالی که او را متوقف کوتاه از انتقاد از ویکراس قضایی دفتر دادستان منطقه برای ساخت هر گونه دستگیری رینولدز اظهار داشت: آن "صحبت می کند جلد" که دفتر او قادر به دستگیری تا به سرعت.

"من می توانم به شما بگویم که اگر ما آن را باور نمی کند ما نمی خواهد که آنها را دستگیر کردند. اگر ما بر این باورند پس از آن ما در حال رفتن به قرار دادن دستبند بر روی آنها و این که دقیقا چه ما از عصر روز گذشته" رینولدز گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب